Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olisi se ihanaa viettää viikonloppu kaksin

Vierailija
15.09.2017 |

Mistä sitä voisi joskus yökyläpaikan lapselle keksiä?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
15.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt ihan vilpitön kysymys: kuinka pystyt harrastamaan seksiä miehen kanssa, jota vihaat yli kaiken?

Itse en pystyisi, en sitten millään.

Hyvin. Seksi on paras asia meidän suhteessa enkä mä miestä vihaa jossain asioissa ollaan eri mieltä.

Et vihaa? No ainakin inhoat syvästi. Niin karmivalla tavalla sä sitä miesparkaa täällä jatkuvasti solvaat ja uhoat säännöllisesti ottavasi siitä eron.

Vierailija
22/28 |
15.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisit miettinyt asiaa ennen lisääntymistä.

Mulla pari vuotta lisääntymisen jälkeen äiti dementoitui nopeasti vuodepotilaaksi ja sisarus perheineen muutti 300 km päähän.  Kaveri jonka lapsia olin hoitanut vuosia ja lähes kuukausittain sai omansa aikuisksi ja alkoi ryypätä. Se niistä sitten....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
15.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt ihan vilpitön kysymys: kuinka pystyt harrastamaan seksiä miehen kanssa, jota vihaat yli kaiken?

Itse en pystyisi, en sitten millään.

Hyvin. Seksi on paras asia meidän suhteessa enkä mä miestä vihaa jossain asioissa ollaan eri mieltä.

Et vihaa? No ainakin inhoat syvästi. Niin karmivalla tavalla sä sitä miesparkaa täällä jatkuvasti solvaat ja uhoat säännöllisesti ottavasi siitä eron.

En inhoa. Ainoastaan en pidä siitä miten vaikea hänen kanssaan on tietyistä asioista keskustella ja miten komenteleva hän toisinaan on.

Vierailija
24/28 |
15.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se mies kerran onkin ihana ja romanttinen viikonloppu sen kanssa unelmien täyttymys, niin voitaisiinko sopia, että sä lopetat sen haukkumisen tällä palstalla tähän.

Vierailija
25/28 |
15.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikein. Lähetä lapsi yökylään, jotta ei joudu katselemaan sinun ryyppäämistäsi.

Olen jännityksellä odottanut tulevia tuiteritilityksiäsi siitä asti, kun uhosit, ettet varmasti ole ensi viikonloppuna selvin päin.  :)

.

En ole kuukausiin juonut tippaakaan alkoholia. Sitä ennen join lasin viiniä viikonloppuisin.

Kyllä sen lapsen läsnä ollessa voi lasillisen ottaa. Pullollinen tai 2 on jo eri asia.

Vierailija
26/28 |
15.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika hyvin olet kuitenkin onnistunut täällä luomaan vaikutelman, että inhoat miestäsi.

Halpaan siis menimme kaikki.  :)

Vierailija
27/28 |
15.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitenkäs mies. Haaveileeko sekin romanttisesta viikonlopusta sun kanssasi kahden?

Vierailija
28/28 |
15.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika hyvin olet kuitenkin onnistunut täällä luomaan vaikutelman, että inhoat miestäsi.

Halpaan siis menimme kaikki.  :)

Eikä ollut ensimmäinen kerta, eikä varmasti viimeinen:)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kuusi