Auttakaa mua löytämään yksi suht uusi "trendi" biisi, joka soi tyyliin nrj-loop-jne kanavilla (ei mitään humppaa!)
Vinkkejä on vähän, mutta siinä kulkee taustalla semmoinen jankuttava, toistava biitti ja väleissä englanniksi nainen sanoo/laulaa jotain. Semmonen elektroninen tamppausbiisi, rauhallinen tosin.
Se jankuttava taustaosuus menee jotenkin:
tii-di
ti-ti di-dii tiidi tii-di
tii-di
ti-ti di-dii tiidi tii-di
Kommentit (8)
Ärsyttää kun se soi välillä radiossa, mutta en saa kiinni siitä mitä se nainen sanoo kun olen jossain salilla, missä ei kuulu kunnolla x(
Tuli mieleen mi gente - J.Balvin, willy william :D
Pystytkö sanomaan edes muutamaa sanaa siitä laulusta? Auttaisi aika paljon.
Vierailija kirjoitti:
?
No tämä :D kiitos tuhannesti, olin varma että kirjoitin just idioottimaisimman aloituksen ikinä, ja hiffasit silti!
Hei mä luulen että oon miettinyt ihan samaa! En kans tiedä mikä se on, jään seuraamaan
Vierailija kirjoitti:
Pystytkö sanomaan edes muutamaa sanaa siitä laulusta? Auttaisi aika paljon.
Auttaisihan se, niin paljon että sen itsekin löytäisi googlella. Jos olisin tiennyt yhdenkin sanan niin olisi varmasti löytynyt omin avuin. Mutta nyt av auttoi <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
?No tämä :D kiitos tuhannesti, olin varma että kirjoitin just idioottimaisimman aloituksen ikinä, ja hiffasit silti!
Jes! Arvasin että se on tämä heti kun luin sanat jankuttava ja toistava. Ne sanat on muuten kamalat.