Vaikea mies! Miksi mies ei halua viestitellä? Eikä kysele kuulumisia?
Alussa viestiteltiin ihan 24/7 ja mies kyseli mitä teen. Toivotti hyvää yötä, huomenta. Lähetteli sydämiä. Sitten se vaan lopetti. Vastailee kyllä jos laitan jotain viestiä. Haluaa tavata. Eilen sanoin viestillä miehelle että voisi sanoa suoraan jos ei kiinnosta. Ei vastannut mitään tuohon vaan kysyi mikä mulla on?!? Sitten sanoin että lähtee kokonaan mun elämästä tai sitten jää mut en jaksa enää tällästä. Se vastas että pakko kai sitte tulla sinne. Me ei seurustella mutta ei tää juttu tunnu etenevän mihinkään. Mikä tässä mättää?
Kommentit (41)
Miksi se ei sitten sanonut suoraan vaikka pyysin? Tai häipynyt mun elämästä?
Vierailija kirjoitti:
Ei ole tarpeeksi kiinnostunut. Pakon sanelemana tekee välttämättömät. Rakastunut mies toimii oma-alotteisesti.
Tämä.
Alussa esitti kiinnostunutta, sitten ei enää jaksanut, koska joko pitää sua itsestäänselvyytenä tai ei enää kiinnosta ja pitää varalla. Tai sitten alussa ja nyt aikojen välillä on viikko ja se on ollut miehelle kiireinen. Puhu sen miehen kanssa, ei tuo muuten selviä
No voi jösses, ei monikaan jaksa 24/7 viestitellä, aluksi se voi olla kivaa, mutta jossain vaiheessa on ihan normaalia, että taantuu. Ja varmasti kiinnostus lopahtanut, viimeistään kun olet heittäytynyt marttyyriksi.
Vierailija kirjoitti:
Siksi koska miestä ei vain kiinnosta. Sun mielipiteillä tai toiveilla ei ole miehelle mitään merkitystä, et ole edes rehellisyyden arvoinen. Kuitenkin sulta voi saada edelleen tarvittaessa pildeä ja siksi mies jättää sut roikkumaan hätävaraksi eikä sano mitään suoraan.
Vierailija kirjoitti:
Koska haluaa panna. Simple as that.
Siis te viestittelette? Miten kauan olette viestitellyt? Näettekö muuten? Ehkä se ei vaan jaksa viestitellä. Intoa riitti, kun odotti tapaamista, mutta sitten lopahti, kun tapaamista ei tullut?
Miehet eivät jaksa loputtomia höpölöpö-viestejä, eli viestien vähyydestä ei voi mitään päätellä.
Mikä tämä jatkuva viestittely on? Miksi pitää koko ajan viestitellä? Eikö voi tavata silloin kun ehtii ja puhua asioista kasvotusten?
Minä lopetan miehenä viestittelyn jos tapaamisia alkaa peruuntua/vaikea järjestää. Tämä tulee ilmeisesti joillekin yllätyksenä.
En vaan näe mitään syytä jatkaa höpöttelyä jos homma vaikuttaa jäävän virtuaalikaveruudeksi kun en tule kuitenkaan jatkamaan osaltani chättäilyä, on parempaakin tekemistä.
Vierailija kirjoitti:
Mies ei ole koskaan saanut multa.
/thread
Etkö sä itse hoksaa että mies on kaikin puolin vääränlainen sulle ja sä oot vääränlainen sille? Näkeehän täydellisen epäsopivuuden jo tästä avauksestakin, sinua kiinnostaa ihan liikaa ja miestä ei kiinnosta v*ttujakaan.
Tutulta kuulostaa, ettei vaan sama mies kun minulla tänä syksynä. Teki ihan samoin. Itsetunnon kohotusta vain.
Tuo on kyllä totta. Aina meidän tapaamiset peruuntuu. Ollaan eri paikkakunnalla melkein koko ajan. Nyt kun ajattelen tarkemmin mies viestittelee enenmmän silloin ku ollaan samoilla seuduill🙄 Mullakin kyllästyttää tämä kun ei etene. Ei huvita ehdotella tapaamistakaan kun pelottaa että miehellä on muita suunnitelmia just sillon.
Siis mies haluaa tapailla mutta sinä haluat vain viestitellä ettekä ole harrastaneet seksiä? Pitääkö tuossa edes ihmetellä miksi miehen kiinnostus hiipuu?
No kaks vuotta tää on kestänyt😕 Viestittely. No ehkä me nyt sitte nähdään ku ollaan taas samassa paikassa viikonloppuna. Mut sit alkaa vituttaa jos ei taas onnistukaan jos uskallan kysyä?
Ei ole tarpeeksi kiinnostunut. Pakon sanelemana tekee välttämättömät. Rakastunut mies toimii oma-alotteisesti.