Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaikea mies! Miksi mies ei halua viestitellä? Eikä kysele kuulumisia?

Vierailija
14.09.2017 |

Alussa viestiteltiin ihan 24/7 ja mies kyseli mitä teen. Toivotti hyvää yötä, huomenta. Lähetteli sydämiä. Sitten se vaan lopetti. Vastailee kyllä jos laitan jotain viestiä. Haluaa tavata. Eilen sanoin viestillä miehelle että voisi sanoa suoraan jos ei kiinnosta. Ei vastannut mitään tuohon vaan kysyi mikä mulla on?!? Sitten sanoin että lähtee kokonaan mun elämästä tai sitten jää mut en jaksa enää tällästä. Se vastas että pakko kai sitte tulla sinne. Me ei seurustella mutta ei tää juttu tunnu etenevän mihinkään. Mikä tässä mättää?

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tarpeeksi kiinnostunut. Pakon sanelemana tekee välttämättömät. Rakastunut mies toimii oma-alotteisesti.

Vierailija
2/41 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se ei sitten sanonut suoraan vaikka pyysin? Tai häipynyt mun elämästä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole tarpeeksi kiinnostunut. Pakon sanelemana tekee välttämättömät. Rakastunut mies toimii oma-alotteisesti.

Tämä.

Vierailija
4/41 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi se ei sanonut kun kysyin?

Vierailija
5/41 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alussa esitti kiinnostunutta, sitten ei enää jaksanut, koska joko pitää sua itsestäänselvyytenä tai ei enää kiinnosta ja pitää varalla. Tai sitten alussa ja nyt aikojen välillä on viikko ja se on ollut miehelle kiireinen. Puhu sen miehen kanssa, ei tuo muuten selviä

Vierailija
6/41 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi jösses, ei monikaan jaksa 24/7 viestitellä, aluksi se voi olla kivaa, mutta jossain vaiheessa on ihan normaalia, että taantuu. Ja varmasti kiinnostus lopahtanut, viimeistään kun olet heittäytynyt marttyyriksi.

Vierailija
7/41 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siksi koska miestä ei vain kiinnosta. Sun mielipiteillä tai toiveilla ei ole miehelle mitään merkitystä, et ole edes rehellisyyden arvoinen. Kuitenkin sulta voi saada edelleen tarvittaessa pildeä ja siksi mies jättää sut roikkumaan hätävaraksi eikä sano mitään suoraan.

Vierailija
8/41 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei ole koskaan saanut multa.

Vierailija
9/41 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska haluaa panna. Simple as that.

Vierailija
10/41 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis te viestittelette? Miten kauan olette viestitellyt? Näettekö muuten? Ehkä se ei vaan jaksa viestitellä. Intoa riitti, kun odotti tapaamista, mutta sitten lopahti, kun tapaamista ei tullut?

Vierailija
11/41 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet eivät jaksa loputtomia höpölöpö-viestejä, eli viestien vähyydestä ei voi mitään päätellä.

Vierailija
12/41 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tämä jatkuva viestittely on? Miksi pitää koko ajan viestitellä? Eikö voi tavata silloin kun ehtii ja puhua asioista kasvotusten?

Vierailija
13/41 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä lopetan miehenä viestittelyn jos tapaamisia alkaa peruuntua/vaikea järjestää. Tämä tulee ilmeisesti joillekin yllätyksenä.

En vaan näe mitään syytä jatkaa höpöttelyä jos homma vaikuttaa jäävän virtuaalikaveruudeksi kun en tule kuitenkaan jatkamaan osaltani chättäilyä, on parempaakin tekemistä.

Vierailija
14/41 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies ei ole koskaan saanut multa.

/thread

Vierailija
15/41 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö sä itse hoksaa että mies on kaikin puolin vääränlainen sulle ja sä oot vääränlainen sille? Näkeehän täydellisen epäsopivuuden jo tästä avauksestakin, sinua kiinnostaa ihan liikaa ja miestä ei kiinnosta v*ttujakaan.

Vierailija
16/41 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutulta kuulostaa, ettei vaan sama mies kun minulla tänä syksynä. Teki ihan samoin. Itsetunnon kohotusta vain.

Vierailija
17/41 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on kyllä totta. Aina meidän tapaamiset peruuntuu. Ollaan eri paikkakunnalla melkein koko ajan. Nyt kun ajattelen tarkemmin mies viestittelee enenmmän silloin ku ollaan samoilla seuduill🙄 Mullakin kyllästyttää tämä kun ei etene. Ei huvita ehdotella tapaamistakaan kun pelottaa että miehellä on muita suunnitelmia just sillon.

Vierailija
18/41 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

olet näytelly liian vaikeaa.

Vierailija
19/41 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mies haluaa tapailla mutta sinä haluat vain viestitellä ettekä ole harrastaneet seksiä? Pitääkö tuossa edes ihmetellä miksi miehen kiinnostus hiipuu?

Vierailija
20/41 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kaks vuotta tää on kestänyt😕 Viestittely. No ehkä me nyt sitte nähdään ku ollaan taas samassa paikassa viikonloppuna. Mut sit alkaa vituttaa jos ei taas onnistukaan jos uskallan kysyä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kahdeksan