Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen niin kiitollinen Lidlille!

Vierailija
14.09.2017 |

Taas kukkurallinen kauppakassi, saman katon alta kaikki mitä tarvitsee ja rahat riittää aina! Tuoreet leivät, juustot ja kinkut, shampoot ja hoitoaineet ja kaikki muu. Kassalla yllätys on aina iloinen. Tavallisesta kaupasta maksaisi puolet enemmän.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ostan tuotteita eri kaupoista aina tarjousten mukaan. S-ryhmän kaupoissa ovat jotkut tuotteet pysyvästikin edullisempia kuin Lidlissä.

Mutta jos haluaa ostaa kaiken kerralla, Lidl lienee halvin. Itselläni on kätevästi kodin lähellä Prisma, Lidl ja Citymarket, joten on helppo käydä niissä kaikissa vaikka pyörällä alle tunnissa.

Vierailija
2/11 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin kävin äsken. Tarjoustuottet oli loppu. No aamulla voi paikata puutteet, kun on lähikauppa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä olen Lidlissä käynyt, niin hinnat ovat nousseet ja koko lailla samoja kuin esim. Prismassa. Tomaattikilo jopa halvempi Prismassa, samoin kurkkukilo. Mutta jokainen tulee uskollaan (Lidl, Lidl, Liiiiddll...) autuaaksi. Jep.

Vierailija
4/11 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin minäkin. Kiitos lidl <3

Vierailija
5/11 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä olen Lidlissä käynyt, niin hinnat ovat nousseet ja koko lailla samoja kuin esim. Prismassa. Tomaattikilo jopa halvempi Prismassa, samoin kurkkukilo. Mutta jokainen tulee uskollaan (Lidl, Lidl, Liiiiddll...) autuaaksi. Jep.

Kuka elää tomaatilla ja kurkulla? Ja levitäthän säkin tota eskortti uskontoasi.

Vierailija
6/11 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

samoin, viimeks tänään kävin ja sain kaks kassillista tavaraa reilulla parillakympillä :)

Vierailija
7/11 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukava kuulla, että joku on iloinen siitä, että on onnistunut tekemään edulliset kaupat, oli tuo kauppa mikä hyvänsä. Mutta ihmettelen niitä, jotka vannovat vain yhden kaupan, tai "kauppa ketjun" nimeen. Itse käyn niin Lidlissä kuin Stockkalla mutta myös k-marketissa kuin Salessa. Jos jotain haluaisin suosia niin niitä kaikkia villejä ja ketjuun kuulumattomia liikkeitä joissa käyn usein kaikkein mieluiten, koska ne ovat luullakseni ainoita jotka tuovat oikeasti enempi vaihtelua ja vaihtoehtoja markkinoille. -

Toki jo mainittu Lidl kyllä lyö mukavasti kiilaa lähinnä kahden suuryksikön (Keskon ja sok:n) väliin, jotka hallitsevat paikoin erityisesti ruoka ja elintarvike markkinoita niin suvereensiti, ettei paljoa muita vaihtoehtoja ole. Sitäkö haluamme? - Siksikö haluatte ja yritätte keskittää ostoksenne vain yhteen paikkaan?   

Vierailija
8/11 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitos ap. tosi hauskaa!

Vierailija
9/11 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläköön Stockan herkku, K-market ja S-market, ja niiden palvelutiskit! Yök Lidlin avoimet leipä ja pullakaukalot joihin kuka vaan voi yskiän ja räkiä.

Vierailija
10/11 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläköön kauppahallit ja henkilökohtainen palvelu ja LAATU!

Vierailija
11/11 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halleluja!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kaksi