Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun rakkaus loppuu...

Vierailija
14.09.2017 |

Onko ehdotuksia, mistä 55-vuotias mies voisi löytää rakkauden, kun oma liitto suli kaveruudeksi? Olen hyvässä kunnossa, en mikään elähtänyt sohvaperuna.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä vain. Silmät ja korvat auki. Itse löysin rakkaani töistä. Hän on 61v mies.

Vierailija
2/13 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuori typykkä voisi tuoda virtaa! ;) 

PS. Muista kohdella sitä kuin ihmistä. Ei ne ole tyhmiä vaikka siltä näyttävätkin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä aiot tehdä ensi kerralla toisin? 

Vierailija
4/13 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 55v.nainen ja löysin rakkauden maahantulijamiehestä. Hän vannoi rakkauttaan, tarjosin asunnon ja annoin rahaa pienestä palkastani. Nyt sain viestin, että hän ei enää halua olla kanssani. Olen täysin loppu.Miten rakkaus voi loppua kuin seinään?

Vierailija
5/13 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, en tosiaan tiedä muuta kuin että parhaani yritin!

Vierailija
6/13 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä aiot tehdä ensi kerralla toisin? 

Ks. edellinen viesti :)

Vierailija
7/13 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 55v.nainen ja löysin rakkauden maahantulijamiehestä. Hän vannoi rakkauttaan, tarjosin asunnon ja annoin rahaa pienestä palkastani. Nyt sain viestin, että hän ei enää halua olla kanssani. Olen täysin loppu.Miten rakkaus voi loppua kuin seinään?

Eikö toi ole nyt ilmiselvää jälkikäteen, että käytti sua vain hyväkseen! Et kuule ole ensimmäinen. Ääni persuille on yksi tapa reagoida, vaikka siellä on inhaa jengiä, mutta alkaa sapettaa nää siipeilijät.

Vierailija
8/13 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se riittää jos parhaansa yrittää (iskeä naisia)!

Vierailija
9/13 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähdetäänkö treffeille? Mistäpäin olet?

Vierailija
10/13 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä, en tosiaan tiedä muuta kuin että parhaani yritin!

Älä ala uuteen suhteeseen ennen kuin tiedät mitä teit väärin. pitäis tossa iässä jo tietää. .......

Vierailija
11/13 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähdetäänkö treffeille? Mistäpäin olet?

Lähdetään treffeille! Olen Kulosaaresta.

Vierailija
12/13 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö toi ole nyt ilmiselvää jälkikäteen, että käytti sua vain hyväkseen! Et kuule ole ensimmäinen. Ääni persuille on yksi tapa reagoida, vaikka siellä on inhaa jengiä, mutta alkaa sapettaa nää siipeilijät.

Sain vastauksen, että olen liian lihava hänelle. Hän ei kuulemma pidä lihavista naisista. Miksi hän teeskenteli tavatessamme ihastunutta? Oliko kaikki vain petosta? Käyttikö minua hyväkseen? Miks?

Vierailija
13/13 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halusi ensiksi pimppaa, sitten katon päänsä päälle ja sitten vielä viimeiseksi pimppaa. Yritä nyt tajuta. Löysi uuden pimpan. Opetus on tässä, ota onkeesi; älä haksahda maahanmuuttajiin. Hoonaavat pimppasi ja peppusi, mutta särkevät sydämesi. Got it?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi viisi