Miehellä kongressimatka laivalla torstaista -sunnuntaihin,johon sisältyy hotellissa olo Ruotsissa,niin
sen piti olla ihan viaton kongressi,sain selville soittamalla mieheni työpaikalle että yksi nainen johon mieheni oli ihastunut lähtee myös ko. kongressiin,tulen hulluksi...........
Kommentit (11)
sen on sitten sama jättää se avioerohakemus... tää on selvä tapaus
Meillä oli muinoin vastaavankaltainen tilanne mutta toisinpäin, eli minä olin se, jonka piti lähteä matkalle. Matkalle oli lähdössä myös exäni, ja mieheni sitten viikko ennen matkaa sanoi ihan asiallisesti, että häntä huolettaa. Puhuimme asiasta, ja tulin siihen tulokseen, että minun läsnäoloni siellä ei ollut välttämätöntä, joten skippasin reissun ja hoidin työasiat työpaikalta käsin. Vaikka tiedän, että mieheni ei olisi kieltänyt minua menemästä, niin jäin sitten pois reissusta ihan vapaa-ehtoisesti, koska en halunnut että mies viettäisi yönsä valvoen ja murehtien.
Miksei kertonut, oletko kysynyt mieheltäsi?
eli vanha juttu. Relax. Luota vaan itseesi, eläkä haikaile miehesi tekosia :)
suurin ongelma tässä on että ap ei luota mieheensä!!
Ja organisaation nimi alkaa O:lla?
Vaikea tilanne ja todella kurja, että et saanut naisen osallistumisesta tietoosi mieheltäsi-se valitettavasti ei ole hyvä merkki.
Kysy miksi hän ei kertonut? Ja juuri noin niinkuin joku kertoi, pari yhdessä miettii tälläiset asiat!
- itse juuri saanut tietää vuosien jälkeen tälläisestä työ/hupi reissusta jonka mieheni on tehnyt ihastuksensa kanssa selkäni takana ja voin sanoa, että on aika viileetä avioliitossa tällä hetkellä!
puhu tunteesi miehelle jos hän sinua kunnioittaa niin tekee kompromissin tai mitä nyt yhdessä päätättekin. Tsemppiä!
mitä teet, jos miehesi on yhtä suorapuheinen ja myöntää kaiken.
miehesi ei saisi siis olla töissäkään kun olet niin mustis. olet sairas. mene hoitoon. provo porvoosta.
Yleensä kongressimatkolla tehdään töitä ja ne on hiton raskaita ... 80 luvulla oli hieman toinen peli.
Mutta sinun tapauksessa taidat tehdä hulluksi sekä itsesi ja muutkin ... on meinaan kokemusta on estrogeeniraivareita saavasta vaimosta.... siinä ei syyttömyys painanut mitään, kun riivinraudasta otetiin täydet kierrokset.
jos vaan se nainen on ihastunut sun mieheen, eikä sun mies siihen, ei pitäisi olla mitään ongelmaa. Turha ajatella tuollaisia, teet itsesi vain hulluksi.