Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minä menen täysin sekaisin enne kuukautisia: itken ja hermoan. Mitä ihmettä tälle ololle voi tehdä?

Vierailija
05.04.2006 |

Hämärtyy oma identitettiikin sen takia, että ennen kuukautisia tulee muutaman päivän kestävä olo, että elämästä ei tule mitään. Kerta kaikkiaan olen niin masentunut ja raivohullu, että sekin masentaa ja pelottaa :(((

Onko täm nyt se PMS? Ja voiko tälle tehdä jotain?

Olen kiitollinen kokemuksistanne (vaikka mieli teksi haistattaa paskat ;) )

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
05.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivoan, jumppaan, käyn lenkillä, vaikken muuten mitään noista tee mielelläni. Käyn kuin duracel-pupu, ja sit menkkojen alettua oon ihan toimintakyvytön (henkisesti) pari päivää. Nytkin tekisi mieli käpertyä peiton alle ja nukkua aamusta iltaan.

Vierailija
2/5 |
05.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennen kuukautisia vaan olo on suht normaali!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
05.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu että elämä ei ole mistään kotoisin, ja kaikki vaan vittuilee ja ärsyttää tahallaan. Mulla alkaa melkein viikko ennen menkkoja nää, ja sit pikkuhiljaa helppaa ku vuoto alkaa. Olisko tähän oikeasti joku " lääke" ?

Imetyskin loppui kuukausi sitten (1½v). Voiskohan se auttaa??

Vierailija
4/5 |
05.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

viikkoo ennen menkkoja se " raivotautinen akka" - tauti alkaa, ja sit helpottaa kun menkkojen pahin vuoto, 2 ekaa päivää menee ohi.

Jos jollain jotain kokemuksia mahdollisesta lääkityksestä, niin kertokaa ihmeessä, kyllä tämmösestä kärsii lapset ja mies ihan turhaan, ja itsekkin:( Vaikka kuinka yrittää itseään hillitä niin ketutus ja mäkätys on aivan mahdotonta, eikä mieskään ymmärrä, etten se minä ole vaan ne juukelin hormoonit.....

Vierailija
5/5 |
05.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihan skitso. Tämä ei ollut ongelma ennen raskautta. Mutta lapsen tulon jälkeen aloin saamaan hyvin voimakkaita pms-oireita.

Olen tiukkana, hermostun vähästäkin. Jos esim isken varpaani tuolin jalkaan niin ensimmäinen ajatus on että " mitä helvettiä se MIES tuon tuolin tohon jätti!?!?!?!" Eli syytän kaikesta muita, tiedosta tilanteen hölmöyden ja samalla inhoan itseäni. Tärisen raivosta ja hengästyn vitutuksesta. Tämä tila valtaa mut 5pvää ennen menkkoja. Kestää 2pvää ja menee ohi. Loppukuun olen taas rauhallinen viilipytty ja hymyilen ja lepertelen.

Huhheijaa, onneksi on ymmärtäväinen mies.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kahdeksan