Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kyläiletkö lasten kanssa paikoissa joissa isäntäväki kännää, miksi?

Vierailija
14.09.2017 |

Onko mielestänne haitallista? Itse en koskaan ole humalassa lasten nähden ja laitoin miehen pellolle kun juopotteli. Nyt mietin että olenko traumatisoitunut eksästäni vai olenko vain vastuullinen äiti kun haluaisin lopettaa kyläilyt paikkaan, jossa isäntä on hirveässä sikahumalassa koko ajan. En halua että lapset ajattelee että se on normaalia. Mitään pahaa ei sinänsä tapahdu, mutta inhottaa katsoa sen perheen virtahepoa olohuoneessa ja kännisen äijän jutut eivät ole välttämättä kovin kivoja kuunneltavia. Olen myös kuullut että tuossa paikassa on ollut josksus kännäilyn seurauksena aika pahoja tapauksia ja mokailuja.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko otta ne kakarat mukaan jos aikoo ryypätä. Ei voi jättää keskenään kotiin kun joku mamma tekee heti lasun.

Vierailija
2/11 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi jättää keskenään, kyläpaikka on sen verran kaukana että ollaan yötä. Isäntäväelläkin on lapsia, ja lapset on kutsuttu. Itselleni ei alkoholi kovinkaan maistu, jos joskus lähden ryyppäämään niin vain silloin kun lapset ovat mummolassa tai muussa turvallisessa paikassa ja haen heidät kotiin kun olen jälleen selvä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, en tosiaan mihinkään alkoholistin kotiin lapsiani vie, en vienyt oman äitinikään luokse. Äiti on nyt kuollut, niin tuotakaan "ongelmaa" ei enää ole.

Vierailija
4/11 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä menemme iltaa viettämään lasten kanssa usein ystävien luokse ja aikuiset juo viiniä ja teräviä.

Vierailija
5/11 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vie lasta känniääliöiden luo koskaan. Lapsen ei tarvitse altistua moiselle. Älä vie sinäkään.

Vierailija
6/11 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kännäys ei mielestäni ole ok. En näe kuitenkaan ongelmallisena, jos aikuiset juovat esim. viiniä tms. niin, etteivät missään räkäkännissä ole lasten nähden.

Vierailija
7/11 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan käy.

Vierailija
8/11 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kyläillään ja kännätään lasten seurassa. Harvoin ketään oksentaa tai tappelee kumminkaan.

Vierailija
9/11 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä yläasteikäisten kanssa voisin kyläillä jossain, jossa hillitysti siemaillaan. Nyt pienempien kanssa ehdoton ei. Kännäystä en jaksa katsella itsekään.

Vierailija
10/11 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vie. Jos tiedän, että ko isäntäväki tykkää kaljotella tai viinitellä, niin silloin lapset jää kotiin joko hoitajan tai isän kanssa. Itse en käytä ollenkaan alkoholia, eikä käytä miehenikään. Mulla on lapsuudesta traumoja alkoholista, enkä kestä yhtään sitä toisten hiprakkaa ja pahenevaa sössötystä.

Vierailija
11/11 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämme lasten kanssa ihan normaalia elämää ja todellakin lapset ovat juhlissakin mukana.

Emme tosin juhli sikahumalassa eikä tuttaviin kuulu alkoholisteja örveltäjiä.