Vinkkejä miten saisin miehen luopumaan avioehdosta?
Joo en nyt kaipaa mitään moralisointia tähän, mutta tilanne on se että olen kihloissa yhden miehen kanssa ja suoraan sanottuna se mies ei kiinnosta yhtään. Olen kuitenkin esittänyt hyvää tyttöystävää ja kihlattua ihan vaan sen takia, että mies on aikas rikas ja itse olen normi keskituloinen toimistotyöläinen. Miehellä taas on aika hyvin tuottava yhdistys. Asutaan yhdessä ja olen ns. "tottunut" nyt tähän elintasoon. Tiedän, etten halua olla miehen kanssa yhdessä koko loppuelämääni.
Nyt suunnitellaan häitä ja mies sanoi ehdottomasti haluavansa avioehdon. En tietenkään siinä tilanteessa sanonut mitään ettei mies saa tietää etten oikeasti välitä hänestä. Miten saisin miehen jotenkin vaivihkaa suostuteltua luopumaan avioehtohaaveistaan?
Joo joo tiedän että olen huono ihminen ja niin edelleen mutta nyt kun olen mennyt näin pitkälle jo miehen rahojen perässä niin haluan mennä loppuun asti.
Juokse. Miehesi on selvästi taipuvainen valehtelemaan ja uhriutumaan. Vie exän syyttelyn ihan uudelle tasolle. Lue vähän niitä huonon suhteen varoitusmerkkejä toisesta ketjusta.