Apua, miten järkkään miehelle synttäriyllärin/-lahjan kun rahaa ei ole?
Nyt on kaikki hyvät neuvot tervetulleita! Mulla ja miesystävälläni on syntymäpäivät muutaman viikon välein. Mies täyttää tänä vuonna pyöreitä, minä en. Olen saanut vähän vihiä, että hän on järkkäämässä mulle jotain tosi hienoa synttäriyllätystä ja samoin tietysti haluaisin tehdä hänelle. Ongelma on se, että olen ryhtynyt opiskelijaksi taas tänä syksynä, eikä mulla ole yhtään senttiä rahaa pakollisten menojen jälkeen. Tämä valitettavasti siis sulkee omalta osaltani pois reissujen ja teatterien ja ravintolaillallisten järkkäämiset. Auttakaa ihmiset, mitä ihanaa voi järjestää nollabudjetilla tai ainakin erittäin vähällä rahalla? Olen pulassa.
Kommentit (27)
Oletteko siis naimisissa ja onko teillä ns yhteiset rahat ??
Anna kunnon suikkari tai toteuta jokin miehen fantasia. Ei maksa mitään ja arvostanee tuota enemmän kuin jotain kippoa tai vaivaantunutta seurustelua fiinissä ravintolassa.
Osta rusetti ja anna itsesi lahjaksi. Jos rusettiin ei ole varaa kirjoita kroppaasi paljon onnea.
Jokin elämyslahja kuten nakukokkaus :D Miehet ei välitä kalliista lahjoista!
Vierailija kirjoitti:
Sulla oli edelliset 11 kk aikaa varautua tuohon ja säästää? Vai?
Ihanaa! Aletaan heti aamusta tappelemaan!
Ei ole ollut aikaa säästää, olen tuntenut miehen neljä kuukautta ja sain tiedon opiskelupaikasta ja tein päätökseen opiskelemaan lähtemisestä kuukausi sitten erittäin nopealla aikataululla. Vaikka köyhien syyllistäminen on tosi kivaa ja ihan vakiopuheenaihe täälläkin, toivoisin ettei tässä keskustelussa keskityttäisi sen ruotimiseen, että on mun oma vikani ettei mulla ole rahaa, vaan enemmän tuohon otsikon kysymykseen. Ap
Lahjakortti hierontaan/siivoukseen/vapaailtaan tms. Eli siis vapaavalintainen lahjakortti, minkä sinä toteutat.
Vierailija kirjoitti:
Oletteko siis naimisissa ja onko teillä ns yhteiset rahat ??
Omat kodit, omat rahat. Olis omat rahat kyllä, vaikka oltaiskin naimisissa. Ap
Puru kirjoitti:
Jokin elämyslahja kuten nakukokkaus :D Miehet ei välitä kalliista lahjoista!
Ihana :D
Ap
Anna seksiä jostain normikaavastanne poikkeavasta vinkkelistä.
Vierailija kirjoitti:
Osta rusetti ja anna itsesi lahjaksi. Jos rusettiin ei ole varaa kirjoita kroppaasi paljon onnea.
Mitä iloa on antaa lahjaksi jotain, mitä saa joka päivä muutenkin. Paitsi jos tää on eka kerta kun seksiä harrastetaan.
Onks kaikkien mielestä seksi hyvä lahja? Musta sitä kuuluu harrastaa muutenkin, eikä se ole mikään lahja tai palkinto mistään. Mulla olis aika hölmö olo jos lähtisin tekemään jotain mistä normaalisti kieltäytyisin sen vuoksi että miehellä on syntymäpäivä. Ap
Suunnittele kiva päivä, jotain aktiviteetteja mistä tykkäätte. Vaikka patikoimaan ja notskille paistamaan makkaraa, tai taidemuseokierros, leffaan ja pizzalle, tai kokoat kaveriporukan pelaamaan korttia nyyttäriperiaatteella. Vaikea ehdottaa kun et yhtään kerro mikä kiinnostaa.
Jos on yhtäänkään erähenkinen tyyppi, tai että tykkäisi liikkua luonnossa, niin suunnittele päiväretki jonnekin metsään patikoimaan. Googlaa lähiseudulta jokin erityisen kaunis paikka, pakkaa makoisat eväät mukaan, ja sitten retkeilyn jälkeen kotonasi saunaan (jos on), viiniä ja kahdenkesken kivan pitoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onks kaikkien mielestä seksi hyvä lahja? Musta sitä kuuluu harrastaa muutenkin, eikä se ole mikään lahja tai palkinto mistään. Mulla olis aika hölmö olo jos lähtisin tekemään jotain mistä normaalisti kieltäytyisin sen vuoksi että miehellä on syntymäpäivä. Ap
No sehän s e lahja juuri olisikin, että mies saa jotain mitä ei yleensä saa. Kuten vaikka panna peppuun tms.
Mikä lahja se olisi, jos annat lähetyssaarnaajassa saunan jälkeen=
Tää idea ei sovi meille. Meidän seksi on erilaista. Meillä ei anneta eikä oteta eikä pihdata eikä kiristetä tai pelata seksillä tai käytetä sitä kaupankäynnin tai lahjonnan välineenä. Ap
Vierailija kirjoitti:
Suunnittele kiva päivä, jotain aktiviteetteja mistä tykkäätte. Vaikka patikoimaan ja notskille paistamaan makkaraa, tai taidemuseokierros, leffaan ja pizzalle, tai kokoat kaveriporukan pelaamaan korttia nyyttäriperiaatteella. Vaikea ehdottaa kun et yhtään kerro mikä kiinnostaa.
No kaikki tekeminen kiinnostaa! Nää on esimerkiksi tosi hyviä ideoita. Ollaan molemmat aika ennakkoluulottomia lähteen ihan mihin vain aktiviteettiin. Ruoka on meille molemmille tosi tärkeää, tykätään liikkua myös luonnossa ja töhöillä kaikissa kulttuurijutuissa. Ap
Miten te seksiä ehdottavat naiset suhtautuisitte siihen, jos mies antaisi teille synttärilahjaksi pelkästään seksiä? Vähän sama kuin tekisi jauhelihakastiketta ja pastaa , ja väittäisi juhlaillalliseksi. Seksiä kuuluu olla parisuhteessa muutenkin.
Ehkä suunnittelisin jonkun kierroksen suhteenne tärkeissä paikoissa. Paikkoihin voisi liittyä joku juttu, piknik, tehtävä tai osottaisit jotenkin, miten tärkeä ihminen on rinnallasi.
Seksin kuuluu olla ilmaista. Miten jos vaan kokkaat hänelle illallisen,vähän kuin dinner date-ohjelmassa. Se voisi olla hauskaa. Voit kysyä montako tähteä sait. Myöskään joku pikkupullo hänen lempijuomaansa ei ole mahdottoman kallista (viiniä tai vaikkapa ihan kokista, mistä nyt tykkää)
Tällainen elämyslahja. Sitten ilta jatkuu siitä. Jos hän tietää ettei sul ole rahaa, niin luulis arvostavan vaivannäköä. Jos ei arvostaisi niin harmi juttu.
Mulla on ollut sama tilanne ja olen ratkaissut sen tekemällä itse lahjakortteja. Tein hieronta-, hellimis-, kokkaus- ja siivouslahjakortteja. Jotain sellaisia mistä miehesi pitää. Sen lisäksi tein kortin ja leivoin. Mieheni oli tyytyväinen ja pyysi myöhemmin lisääkin lahjakortteja lahjaksi.
Huohota ja ääntele seksin aikana normaalia enemmän. Itse ainakin kiihotun siitä ja tulen nopeammin. Kehu miestäsi ja laita sille ruokaa ja sano että rakastat.
Sulla oli edelliset 11 kk aikaa varautua tuohon ja säästää? Vai?