Apua, miten järkkään miehelle synttäriyllärin/-lahjan kun rahaa ei ole?
Nyt on kaikki hyvät neuvot tervetulleita! Mulla ja miesystävälläni on syntymäpäivät muutaman viikon välein. Mies täyttää tänä vuonna pyöreitä, minä en. Olen saanut vähän vihiä, että hän on järkkäämässä mulle jotain tosi hienoa synttäriyllätystä ja samoin tietysti haluaisin tehdä hänelle. Ongelma on se, että olen ryhtynyt opiskelijaksi taas tänä syksynä, eikä mulla ole yhtään senttiä rahaa pakollisten menojen jälkeen. Tämä valitettavasti siis sulkee omalta osaltani pois reissujen ja teatterien ja ravintolaillallisten järkkäämiset. Auttakaa ihmiset, mitä ihanaa voi järjestää nollabudjetilla tai ainakin erittäin vähällä rahalla? Olen pulassa.
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Suunnittele kiva päivä, jotain aktiviteetteja mistä tykkäätte. Vaikka patikoimaan ja notskille paistamaan makkaraa, tai taidemuseokierros, leffaan ja pizzalle, tai kokoat kaveriporukan pelaamaan korttia nyyttäriperiaatteella. Vaikea ehdottaa kun et yhtään kerro mikä kiinnostaa.
Tää on hyvä. Jos ei ole rahaa on hyvä osoittaa edes nähneensä hieman vaivaa.
Teette luontoretken mihin suunnittelet ja hankit eväät mukaan. Lainaat kaverilta trangian jos ette omista. Pyydä kaveria opettamaan miten sitä käytetään. Leivot jotain herkullista jälkiruuaksi mukaan. Kanootteja vuokrataan monessa paikassa aika halvalla. Jos kerrot missä päin asutte ja onko teillä auto käytössä, voidaan antaa tarkempia kohdevinkkejä. Esim. Nuuksio / Repovesi.
Musiikkitalolla ilmaiskonsertteja, vie semmoiseen?
Yks hyvä edullinen lahjaidea on käyttää aikaa ja vaivaa jonkun vaikeasti saatavilla olevan kirjan, leffan tai levyn hankkimiseen divarista. Siis jos tietää, mistä toinen tykkää.
Vierailija kirjoitti:
Huohota ja ääntele seksin aikana normaalia enemmän. Itse ainakin kiihotun siitä ja tulen nopeammin. Kehu miestäsi ja laita sille ruokaa ja sano että rakastat.
"Hyvää syntymäpäivää rakas! Olen hankkinut sinulle lahjaksi huohotusta ja ääntelyä!"
Vierailija kirjoitti:
Teette luontoretken mihin suunnittelet ja hankit eväät mukaan. Lainaat kaverilta trangian jos ette omista. Pyydä kaveria opettamaan miten sitä käytetään. Leivot jotain herkullista jälkiruuaksi mukaan. Kanootteja vuokrataan monessa paikassa aika halvalla. Jos kerrot missä päin asutte ja onko teillä auto käytössä, voidaan antaa tarkempia kohdevinkkejä. Esim. Nuuksio / Repovesi.
Joo! Nuuksio olis mahdollinen. Siellähän taitaa olla niitä notskipaikkojakin ja bussilla pääsee. Ap
Varmaan arvostaa, mutta hitsi kun meillä on tapana tehdä näin vähintään kerran viikossa ihan arkenakin kun kumpikin tykätään kokata :D Ap