Idols Suomi 2017 - keskusteluketju
Kommentit (2582)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomen Idolsin vahvuus on tähän mennessä ollut se, ettei kilpailijoita ole pakotettu tiettyyn muottiin. Juuri sillä tavalla Idolsista on noussut pinnalle mielenkiintoisia laulajia, jotka ovat myös menestyneet urallaan (esim. Anna Puu). Se on myös tehnyt Idolsin seuraamisesta paljon mielenkiintoisempaa, kun mukana on ollut hyvin erityyppisiä laulajia. Tämä kausi on valitettavasti tässä suhteessa täysin erilainen, ja etenkin tämä "Anatude"-jakso oli täysi pohjanoteeraus. Miksi pitää pakottaa nuoret laulajat heille sopimattomaan muottiin, kun he olisivat paljon mielenkiintoisempia, jos saisivat laulaa sellaista musiikkia kuin haluaisivat?
Leeviä on täällä kritisoitu eleettömäksi esiintyjäksi, mutta mielestäni tässä on kyseessä tyyppi, joka ei lähde hyppimään miten tahansa. Hilpeä tyyppi ihmisenä, mutta hänellä on oma linjansa, eikä etenkään tässä vaiheessa välitä tuomareiden toiveista, kun on jo löytänyt fanikuntansa ja tietää, mistä hänen äänestäjänsä tykkäävät. Siitä kertoi eilinen kappalevalintakin. Hän olisi voinut sheikata jotain suihinottobiisejä, mutta valitsi "Juuret", Tuiskun syvällisempää tuotantoa. Leevi tietää mitä tekee. Hope so.
Hohhoijaa, ei Leevi eikä kukaan muukaan ole tähän asti itse saanut biisiään valita.
Onko sulla jotain sisäpiirin tietoa siitä, että kilpailija ei saisi ehdottaa biisiä (vaihtoehdoista)? Mun on vähän vaikea kuvitella, että tuottajat olisivat valinneet tuon biisin. Todennäköisemmin olisivat halunneet tehdä Leeville "kevinit". Jos taas biisi todella oli tuotannon määräämä, niin hittoako Leeviä syytätte pienieleisestä esiintymisestä. Ei siinä biisissä ole seksiä ollenkaan. Ei ole "moka" esittää sitä hillitysti ja tunteella.
(En äänestänyt Leeviä)
Antti taisi sanoa eilen Anniinalle, että oli nappivalinta biisin suhteen eli ovat varmaankin saaneet itse päättää minkä vetävät.
Vierailija kirjoitti:
Lottiksesta on tullut ainakin minulle melkoisen ylimielinen kuva. "Suomen Beyonce, Baby-Yonce". Anteeksi mitä?! Ja ne hänen eiliset ilmeilynsä, ja koko olemuksesta yleensäkin paistoi pieni kusi noussut hattuun meininki. Mairea hymy ja tyhmät ilmeet "faneilleen". Mainostaa omassa ig:ssäkin olevansa baby-yonce. Ok lottis. Kotiin kehittään sitä ääntä ja kasvamaan.
Yleensäkin nämä kaikki kilpailijat ovat olleet hyvin heikkoja. Yhdenkään ääni ei ole persoonallinen eikä mene kylmiä väreitä kertaakaan, kun noita kuuntelee ja kattoo. Taso on enemmänkin keskiverto miinusta.
Surullista myös se miten epätoivoisesti kaikki haluavat laulaa ja olla kuuluisia. Jokainen kilpailija vaikuttaa massalampaalta aivopestyineen "unelmineen".
Ainoa, joka tästä tuotantokaudesta jää mieleen ja roikkumaan julkisuudessa, on se Antti Tuiskun fani.
Antti kovin yritti näyttää yllättyneeltä, kun Vilma oli paikalla mut ainaki tällä viikolla Vilma hehkutti snäpissään kuinka Antti Tuisku alko seuraamaan sitä instagramissa ja veti samanlaiset itkut ja kiljumiset.
Oma suosikkini on Anniina. Hyvä esiintyjä ja hänellä vaikuttaa olevan todella terve itseluottamus.
Vierailija kirjoitti:
Mikä tuo "kärrynpyörä" oli? :D :D :D
Tää ohjelma on ihan absurdi. Nauran niin että vatsaan sattuu. :D
Sama täällä. Nauroin vedet silmissä. :D Ihan sekopäisen huonosti onnistunut ohjelma kaikilta osiltaan.
Jos en tietäisi kuka on Antti Tuisku niin luulisin ketjun perusteella suomen vihatuimmaksi henkilöksi. Levyt kuitenkin myy kuin häkä ja liput loppuu niin taitaa jokaista vihaajaa vastaa olla useampi fani.
Vierailija kirjoitti:
Häiritsi tossa Tuiskussa, että miksei myös parransänkeä ja kulmakarvoja värjätty keltaisiksi.
Sen verran on k*si noussut päähän tälle tyypille, että eiköhän ne kulmakarvat ja parransänkikin siitä värjäänny. Hiuksethan tosiaan on jo saaneet värinsä nesteestä, joka siellä pollassa ajelehtii...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomen Idolsin vahvuus on tähän mennessä ollut se, ettei kilpailijoita ole pakotettu tiettyyn muottiin. Juuri sillä tavalla Idolsista on noussut pinnalle mielenkiintoisia laulajia, jotka ovat myös menestyneet urallaan (esim. Anna Puu). Se on myös tehnyt Idolsin seuraamisesta paljon mielenkiintoisempaa, kun mukana on ollut hyvin erityyppisiä laulajia. Tämä kausi on valitettavasti tässä suhteessa täysin erilainen, ja etenkin tämä "Anatude"-jakso oli täysi pohjanoteeraus. Miksi pitää pakottaa nuoret laulajat heille sopimattomaan muottiin, kun he olisivat paljon mielenkiintoisempia, jos saisivat laulaa sellaista musiikkia kuin haluaisivat?
Leeviä on täällä kritisoitu eleettömäksi esiintyjäksi, mutta mielestäni tässä on kyseessä tyyppi, joka ei lähde hyppimään miten tahansa. Hilpeä tyyppi ihmisenä, mutta hänellä on oma linjansa, eikä etenkään tässä vaiheessa välitä tuomareiden toiveista, kun on jo löytänyt fanikuntansa ja tietää, mistä hänen äänestäjänsä tykkäävät. Siitä kertoi eilinen kappalevalintakin. Hän olisi voinut sheikata jotain suihinottobiisejä, mutta valitsi "Juuret", Tuiskun syvällisempää tuotantoa. Leevi tietää mitä tekee. Hope so.
Hohhoijaa, ei Leevi eikä kukaan muukaan ole tähän asti itse saanut biisiään valita.
Onko sulla jotain sisäpiirin tietoa siitä, että kilpailija ei saisi ehdottaa biisiä (vaihtoehdoista)? Mun on vähän vaikea kuvitella, että tuottajat olisivat valinneet tuon biisin. Todennäköisemmin olisivat halunneet tehdä Leeville "kevinit". Jos taas biisi todella oli tuotannon määräämä, niin hittoako Leeviä syytätte pienieleisestä esiintymisestä. Ei siinä biisissä ole seksiä ollenkaan. Ei ole "moka" esittää sitä hillitysti ja tunteella.
(En äänestänyt Leeviä)
Eihän eleettömässä esiintymisessä sinällään mitään vikaa ole, mutta jos laulaa noin monin tavoin päin honkia, niin ei sitä esitystä pelasta mikään.
joo, varmaan kokelailla vireongelmia olikin, mutta ne voikin autotunettaa pois sitten kun levylle lauletaan.
Leevi on mun lemppari, sanotte mitä sanotte! Ihana tyyppi, osaa laulaa parhaimmillaan, kun laulaa tunteikkaita lauluja! Niiin ihana <33
Kuka voittaa? Listatkaa!
Oma top3
Julia, Leevi ja Lotta-Maria
Julia voittaa ja Leevi on toinen! Kolmas voisi periaateessa olla kuka vaan.
Mun veikkaus on Leevi, Lottis ja Anniina.
Juliassa on tarpeeks seksikkyyttä nykypoppiin. Ääni on ihan mieletön myös.
Vielä Juliasta: Miks sille on tehty tommonen wet look letti?
Miksi Lottis kuulosti ihan kauhealta suomeksi laulaessaan? Esimerkiksi siellä ensimmäisessä julkisessa pienoisesityksessä kuulosti älyttömän lahjaaksi vetäessään sitä Katy Perryn biisiä. Mutta nyt livenä suomeksi laulaessaan kuulosti siltä kuin ei osaisi laulaa juuri olleenkaan. Häiritsikö lavalla liikkuminen niin paljon vai onko suomenkieliset biisit niin mitäänsanomattomia, että niissä ei voi esitellä laulutaitojaan?
Roope oli paras. Meni mielenkiinto ohjelmaan hänen tippumisensa jälkeen. Nyt haetaan uutta Tuiskua tai Tuiskutarta suomalaiseen musamaailmaan, ei parasta laulajaa. Itse olisin halunnut parhaiden laulajien kisaavan finaalissa.
Ensi viikolla vedetään suomalaisten laulajien biisejä ja sitä seuraavalla oma valinta ja tuomareiden toive. Millon ne saa kokonaan päättää itse? Finaalissa vai?
En voi mitään, mutta jotenkin vaan tuntuu siltä ettei kukaan noista tule nousemaan megatähdeksi Idolsin jälkeen. Vuoteen 2007 asti kilpailijoilla oli jotain maagista ympärillään, koska keräsivät huikeita fanijoukkoja taaksensa. En tiedä mitä sen jälkeen tapahtui, mutta Koop Arponen (2008) unohtui voittonsa jälkeen ja Anna Puu oli menestynein. Pete Parkonen nousi isoiten esiin "Kohta sataa" -videolla. 2011 voittaja Martti Saarinen oli totaallinen floppi ja en edes muista ketä muita samalla kaudella oli. 2012 Diandra Flores voitti ja on ihan hyvin menestynyt. Toisena taisi olla Susanna Erkinheimo. 2013 Voittajana oli Mitra Kaislaranta ja toisen Joseph Miettinen. Kummastakaan ei ole kuulunut sen jälkeen.