Idols Suomi 2017 - keskusteluketju
Kommentit (2582)
Oon tykännyt tosta Lindasta mut eilinen veto oli aika valju, toivottavasti saa jatkaa. Aika hurjaa että noin nuori on laihduttanut 55 kiloa :O Hienoa toki.
Oliko kaikilla paitsi yhdellä kiusaamistarina? Huhhuh...
Ja huomasko kukaan, että biisi Josella oli studiossa paljon nopeemmalla temmolla? Draamaa!
kaunisnainen kirjoitti:
Jenni on minusta yksi tämän maan kauneimmista naisista mutta kylläpä on kaunis tuo 'poromuijakin' ja hänessä on jotain lavasäteilyä ja karismaa. Hyviä oli kyllä oikeastaan kaikki.
Jenni on luomu mutta poromuijalla jättimäiset täytetyt ankkahuulet joiden takia suu ei mene edes kiinni. En pidä tuollaisia kauniina mutta hyvä jos tykkäät.
Vierailija kirjoitti:
kaunisnainen kirjoitti:
Jenni on minusta yksi tämän maan kauneimmista naisista mutta kylläpä on kaunis tuo 'poromuijakin' ja hänessä on jotain lavasäteilyä ja karismaa. Hyviä oli kyllä oikeastaan kaikki.
Jenni on luomu mutta poromuijalla jättimäiset täytetyt ankkahuulet joiden takia suu ei mene edes kiinni. En pidä tuollaisia kauniina mutta hyvä jos tykkäät.
Mua harmittaa ne poromuijan huulet, vaikkei tietenkään mun asia ole kommentoidakaan toisten ulkonäköä, mutta olisi niin kovin kaunis luonnollisemman näköisenä :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kaunisnainen kirjoitti:
Mua harmittaa ne poromuijan huulet, vaikkei tietenkään mun asia ole kommentoidakaan toisten ulkonäköä, mutta olisi niin kovin kaunis luonnollisemman näköisenä :(
Ne huulet ovat vielä jotenkin ihan toispuoleiset. Outoa.
Ihan supertylsä biisi oli tolla Tiialla
Leevi on niin lutunen. 😍 Biisivalinta on vaan lattea.
Ihana Leevi, pojassa on tunnetta♥♥♥
Leevistä tulee mieleen Antti Tuisku artistina. Molemmat tosi aukiolevia herkkiksiä.
Anni selittää kuinka ei ole ylimielinen, samalla kun kuulosti vain kovin ylimieliseltä.
Vierailija kirjoitti:
Leevistä tulee mieleen Antti Tuisku artistina. Molemmat tosi aukiolevia herkkiksiä.
Ei kyllä tule. Leevillä on kaunis luonnollinen musikaalinen ääni jossa on sävyjä.
Miksi nää kaikki on jotenkin vaisuja?
Vierailija kirjoitti:
Leevi on niin lutunen. 😍 Biisivalinta on vaan lattea.
Eikä oo! Toi Lupaan olla sun on yksi PARHAITA biisejä koko 2010-luvulta. Klassikko jo.
Leevi!
Anni ei edes halannut kun leevi meni takaisin takahuoneeseen
(anteeksi mutta en vaan pidä lahesta se on jotenkin sketchy)
Tuomarit voisivat ystävällisesti huomauttaa noille kokelaille maneereista. Esim. juuri viimeksi laulaneella Kevinillä on niiiiiin opeteltuja maneereja että.
KettingeiSSSSÄÄÄ
en saa edes selvää
ja miksi ÄSSÄ sssshuhisee välillä niin ja välillä ei ollenkaan??
Vierailija kirjoitti:
Anni selittää kuinka ei ole ylimielinen, samalla kun kuulosti vain kovin ylimieliseltä.
No niinpä. Ja näytti oikein loukkaantuneilta tuomareille. Jotenkin ehkä rikkinäinen ihminen?
Juu, mutta silloin Antin suosikit ei ois välttämättä päässyt jatkoon.