Idols Suomi 2017 - keskusteluketju
Kommentit (2582)
Vierailija kirjoitti:
Mutta mehän voimme päättää ettei Annia äänestetä
Voidaan, mutta riittääkö se kaikkia teiniäänestäjiä vastaan? Onhan Anni aika taitava ja todella itsevarma(liiankin) ja jos muut kisaajat ovat selvästi raakileita livevaiheessa, niin pahoin pelkään että Anni saattaa voittaa, siinä ei enää teennäisyys ja ärsyttävyys haittaa, jos muut on selvästi huonompia.
Tunnetustihan ekaksi sijoittuneet Idolsissa floppaa, eli mitä sit jos Lahe voittaa :D
Vierailija kirjoitti:
Vaalea söötti Pauliina oli lempparini. Onko tuomareilla joku logiikka tossa tiputtamisessa...
Minunkin lempparini. Joutui omassa ryhmässään taustalaulajaksi. Olisi ilman muuta pitänyt olla jatkossa.
Huvittavaa tuo Antin hehkutus, kuinka kova taso onkaan tänä vuonna. Minusta tuntuu, ettei koskaan ole näin huonoja jatkoon päässeitä ollut. Vuosi vuodelta taso laskee koko ajan.
20 parhaan joukossa 4 tummaihoista. Yksi heistä lauloi Pauliinan ryhmässä.
Eikö muut tykkää Lindasta? Minusta upea ääni ja persoonallinen nainen.
Antti ja Erin on tosi huonot tuomari valinnat kyllä tälle kaudelle. Mua ainakin yllätti se miten inhottavia ne molemmat on. Jotenkin välillä tosi ilkeitä. Saa olla kriittinen, muttei niin ilkeä tarvitse olla. Sitäpaitsi tiputtanut monet hyvät laulajat. Sitten jatkoon on päässyt jotka ei osaa laulaa tai unohtaa sanoja. Tuulin pudotus oli kyllä pettymys.
Lahesta tehdään voittajaa, oli Menaisissakin juttu miten erottuu muista. Varmaan levy-yhtiö pistänyt sen tonne. Hohhoijaa...
Mulle tulee hänestä Jippu mieleen.
Ja vaikka olen itse bi niin yyyh 24v laulelemassa että aion maistaa sua.
Onkohan Anni tuotantoyhtiö puolesta pyydetty kisaan? Luvattu voitto. Mutta miksi halutaan Sanni kakkonen?
Tyypillistä Suomen Idolsia. Parhaat laulajat pudotetaan ja surkeat (ja ennen kaikkea ärsyttävimmät) päästetään kerta toisensa jälkeen jatkoon. Lisäksi suojaväri ja räikeän yliampuva homoseksuaalinen käytös on lähestulkoon varma pääsylippu jatkoon.
Se 16v leuaton poika ei osaa laulaa ja oli tosi tönkkö siinä ryhmässäkin. Pälyili muita, epävarma. Mutta myötätunnosta pääsi jatkoon..
Ei tee Tuiskun uralle hyvää tämä. Menee uskottavuus. Ei kukaan jaksa tuota neitimäistä Lapin poikaa katsoa.
Ehkä telkkari vääristää soundia, mut Antilla on ollu aika ilkeitä kommentteja joillekin, jotka mun mielestä kuulosti ihan hyvältä. Ja sit jotkut ihan päin persettä laulavat menee jatkoon ja saa kehuja, esim. ne nasaali pikkuorava jolla on musta otsatukka? Huh.
Mutta mehän voimme päättää ettei Annia äänestetä