Idols Suomi 2017 - keskusteluketju
Kommentit (2582)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Wtf, miksi tuo huivipäinen blondi putosi?
Spoiler; kyse on vaan draamasta ja se pääsee myöhemmin jatkon.
Niinpä näkyykin, hyvä.
Kappaleet on vaikeita, mutta varmaan sen takia et nähdään kenellä on rahkeita vetää edes ok:sti vaikeampaa.
Miksi osa laulaa tuoreita biisejä ja osa jotain ikivanhaa Tinakenkätyttöä? :'DD
Niin siis mikä on se paljon puhuttu kova taso??
Koelauluissa tuomarit valittivat kun jotkut lauloivat vanhoja biisejä. Nyt ens jakson klipeissä kuului kun joku ryhmä lauloi Aikakoneen keltaista toukokuuta :----D 21 vuotta vanha biisi.... Ja tuo rivilaulunkaan Kaija koo ollut tuoreimmasta päästä 🙄😒
Vierailija kirjoitti:
Sattuu katsoa näitä esityksiä ja hehkutusta "kovasta tasosta". Tosiasiassa tuolla on todella vähän porukkaa, joka osaa laulaa (laulutekniikasta yms. muusta ei tietoakaan). Ja sitten Antti ja kaverit hehkuttavat kympillä, kuinka joku sävelkorvaton on todellinen "timantti".
Olen siis laulunopiskelija ja ammatiltani minusta tulee laulunopettaja. Koulussani kuulen joka päivä parempaa laulamista, kuin tuolla. Ja ainiin Mikael Gabrielin "esitys" oli kamalaa kuunneltavaa. Tuntuukin, ettei Suomessa moni hittinimi, kuten juuri MG tai Jare ja Villegalle osaa ollenkaan laulaa.
Painoin valitettavasti yläpeukkua ennen kuin luin loppuun asti, toivottavasti oli vitsi?! Siksihän JVG ja MG on RÄPPÄREITÄ, ei niiden ole tarkoituskaan osata laulaa, valoja päälle nyt! :D Kun ne laulaa biiseissään niin se on vaan sellanen hellyyttävä lisä, aika yleistä nykyajan poppiräppibiiseissä (enkä ole MG enkä JVG-fani ollenkaan, mutta ymmärrän eron räppärin ja laulajan välillä!)
Jännitin Leevin puolesta, mutta onneksi pääsi jatkoon.
Miksiköhän on ainakin yksi kilpailija, joka kummittelee Hirvihaarassakin mutta jonka laulua ei ole kuultu kertaakaan?
Mitä helvettiä, se tumma poika pääsi jatkoon, vaikka unohti sanat eikä ehtinyt kunnolla edes laulaa. Nyt alkaa kyllä viimeinenkin uskottavuus olla tuomaristolta mennyttä. Ei kenenkään muun kohdalla oltaisi ruvettu miettimään että mites se vetikään koelauluissa, tuolla on ok suorituksillakin pudottu ja sitten tyyppi pääsee ihonvärillä jatkoon, naurettavaa. Yhtä lailla noloa tuomaristolta pudottaa aluksi se kiharapäinen blondi, vaikka se oli koko ryhmä parhaimmistoa. Joo, ehkä se oli draaman takia, mutta itsensä ne siinä vain nolasivat. Tässä tuntuu muutenkin tuomareilla olevan aika rajattu kuva siitä mitä ne haluaa. Yhdellekin koelaulajalle Erin sanoi viime viikolla, kun tämä kertoi laulavansa englanninkielisen biisin, että "Ootko varma? Ootko ihan varma?" Aika ylimielistä.
No, tiesköhän tyttö ite? Ainakin oli uskottava pettymyksessään. Antin olin jo valmis vetämään kölin ali, kun tuli; " ei jatkoon". En tiedä, mulle joittenki jatkoon päässeitten esitykset riipi korvaa tai tuntu muuten olevan epävireisiä.
Vierailija kirjoitti:
No, tiesköhän tyttö ite? Ainakin oli uskottava pettymyksessään. Antin olin jo valmis vetämään kölin ali, kun tuli; " ei jatkoon". En tiedä, mulle joittenki jatkoon päässeitten esitykset riipi korvaa tai tuntu muuten olevan epävireisiä.
Siis se tyttö, joka ensin tiputettiin ja sitten otettiin, niin ei varmasti ollut mukana siinä jutussa. Eihän sitä tiedä oliko se edes suunniteltu, mutta kyllähän se jatkopaikan ansaitsi, mielestäni oli erittäin hyvä ja sympaattinen, kävi ihan sääliksi kun sitä putoamisen jälkeen haastateltiin.
Tuo on vain minusta hieman epäreilu tapa karsia, jos sattuu tulemaan joku ihan outo tai omalle tyylille sopimaton biisi, eikä pääse näyttämään osaamistaan.
Jäin eilen miettimään, että koska alkaa suorat lähetykset ja kuinka monta on silloin mukana? Jos tämän päivän jaksossa putoaa seuraavat 20 ja jäljelle jää 20 niin entä ensi viikolla? Kartanoviikolla on silloin soolotehtävät. Ne on kuvannut vielä syyskuun lopussa uimahallilla. Kovin montaa ei voi olla itse suorissa lähetyksissä..
Mä tykkään kahdesta vaaleasta tytöstä eniten, toinen se joka veti skeban kans sen oman biisin koelauluissa ja sit se jolla oli kuollut isä.
Miksi se oranssitukkainen kaveri ei päässyt jatkoon?
Vierailija kirjoitti:
Mä tykkään kahdesta vaaleasta tytöstä eniten, toinen se joka veti skeban kans sen oman biisin koelauluissa ja sit se jolla oli kuollut isä.
Se Anni Lahe on ihan liian teatraalinen ja teennäinen, se on jotenkin olevinaan jo niin tähti. Aitous puuttuu.
Vierailija kirjoitti:
Totte on kuuma!
Aika rasittava mun mielestä, ärsytti kun se sekos kun ne pääsi jatkoon ja nosteli adhd:na sitä yhtä tyttöä. Se oli ihan ok vielä koelauluissa, mutta sillä tais nousta ne tuomarien kehut vähän nuppiin.
Missä tuomareiden ammattitaito? Oikeasti hyviä laulajia pudotetaan ja piipittäjät pääsevät jatkoon! Tämäkö alkaa olla nykyisen musiikin trendi. Piip,piip!
Näköjään. Reilukerho...