Idols Suomi 2017 - keskusteluketju
Kommentit (2582)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainoa Finaalipaikan arvoinen esitys eilen mun mielestä oli se Tiian ”Don’t you worry child”- esitys. Siinä Tiia näytti ja kuulosti mun mielestä paremmalta kuin kukaan muu kilpailija.
Harmi että tippui. 😟
Tämä esitys oli ihan kelpo, mutta muuten Tiia oli esiintyessään hajuton, väritön ja mauton.
Kuten muutkin illan esiintyjät.
Leevistä tulee mieleen se yhden kauden Torsten (Borg) paitsi että laulutaito on heikompi. Ei riitä Suomessa markkinat näille kitarapojille jotka laulaa vähän sinne päin kun kovaa työtä on pärjätä alalla niillekin jotka ovat voittaneet ja ovat huippulaulajia. Tuiskun (keskinkertainen laulaja) Urakin on vaatinut paaaljon työtä ja aika paljon onneakin.
Parkkonenkin (jolla koko paketti kasassa) tekee raakaa perustyötä läpi vuoden jotta leipä tulisi musiikilla. Ei näistä kenestäkään ole siihen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainoa Finaalipaikan arvoinen esitys eilen mun mielestä oli se Tiian ”Don’t you worry child”- esitys. Siinä Tiia näytti ja kuulosti mun mielestä paremmalta kuin kukaan muu kilpailija.
Harmi että tippui. 😟
Tämä esitys oli ihan kelpo, mutta muuten Tiia oli esiintyessään hajuton, väritön ja mauton.
No siitähän Tiia olis vaan kerta kerralta parantanut esityksiään. Nyt oli eka kerta kun pääsi kunnolla joraamaan.
Oli jo nyt parempi esiintyjä kuin Antti itse oli Idols-aikoinaan. Lähtötilannekin olis ollu taidoilta parempi Tiialla kuin Antilla.
Eiköhän se megastara oo vaan päätuomari itse.
Vierailija kirjoitti:
Eikö ole hankala laulaa makuullaan??
Makuulla on helpointa laulaa. Sama kuin laulaisi pystyasennossa
Vierailija kirjoitti:
Mä en kestä tuota tuomaristoa. 😂 Ei mitään rakentavaa sanottavaa taaskaan.
Kiinnostaisi tietää, millaista "rakentavaa palautetta" av-mammoilla olisi joka välissä sanottavana, kun aina ovat siitä täällä vouhottamassa.
Kyllä Tiialle annettiin ihan rakentavaa palautetta sävellajista ja muusta.
Kun katselee av-mammojen kommentteja niin en usko että kovin rakentavia osaisivat olla.
Vierailija kirjoitti:
Olen yhä järkyttynyt mitä Julialle on tehty ohjelmassa.
Kerro meille muillekin.
Vierailija kirjoitti:
Tuli kyllä mieleen, että ehkä Nelonen haluaa ihan tarkoituksella tehdä pesäeron TVoF:n ja Idolsin välille. Tässä olisi siis tarkoituksenakin etsiä uutta Ellinooraa Spotifyn roskalistoille, ja ammattimaisempi meininki olisi jätetty The Voiceen.
Eipä sieltä Voicestakaan mitään tähtiä ole tullut koskaan.
Julian itku on todella feikin näköistä. Yrittääkö tuolla överi tunteellisuudella paikata sitä, kun sanottiin ylimieliseksi.
Tiialla on hyvä ääni ja esiintyy hyvin, mutta tarvisi vain lisää rohkeutta äänen käyttöön. Harmi kun tippui.
Vierailija kirjoitti:
Anniinassa on kyllä ainesta. Pedantti tyyppi ja persoonana helposti tykättävä. :) Lisäksi tosiaan ainoa näistä, joka osaa laulaa.
En ole koskaan ymmärtänyt näitä kommentteja, jossa väitetään Anniinan olevan kilpailun paras laulaja. Anniina on kilpailun heikoin laulaja, pelkkä puhtaasti laulaminen ei riitä, mutta nämä kommentit taitavatkin tulla sellaisten ihmisten suusta, jotka eivät ole itse musikaalisia mikä tarkoittaa, että ymmärrystä hyvälle laulutaidolle ei ole.
Eniten nauratti nämä kommentit silloin, kun mukana oli vieläpä Lotti, joka oli ylivoimaisesti paras laulaja (vaikka viimeinen esitys menikin täysin riman ali.)
Vierailija kirjoitti:
Tiialla on hyvä ääni ja esiintyy hyvin, mutta tarvisi vain lisää rohkeutta äänen käyttöön. Harmi kun tippui.
Kiitos spoilaamisesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anniinassa on kyllä ainesta. Pedantti tyyppi ja persoonana helposti tykättävä. :) Lisäksi tosiaan ainoa näistä, joka osaa laulaa.
Hänen esityksiä katsellessa viihtyy.
Muiden kohdalla on epämukava olo ja korvat vuotavat verta.
Minulle ei kyllä riitä laulajassa se, että vain "viihdyn, eikä tule epämukava olo."
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä tää jakso on ollut paras näistä livevedoista. Nyt oli vissiin äänimiehetkin säätäneet äänet kohdilleen, ja kuulikin jotain ilman että piti laittaa volat kaakkoon. "Toivon" että Tiia tai Leevi tippuu, mutta toivon että Leevi jatkaa.
Miten voit samaan aikaan toivoa Leevin tippumista ja jatkamista?
Ihan hedelmätöntä p**kaa jauhavat laulajille Tvof:ssakin: mahtava soundi, sulla on edessä pitkä ura, plaaplaaplaa sanahelinää joka ei auta ketään tai kerro esityksestä oikeadti mitään. Tuo voidaan sanoa hyvälle tai täysin penkin alle menneelle esitykselle.
Sulla voi olla vaikka universumin parhain ääni, mutta jos sä et näytä yleisölle lavalla mitään tunteita tai anna itsestäsi mitään niin ei se tee susta isoa staraa. Kilpailussa semmosta etsitään joten muut voi yrittää jotain muuta kautta.
Vierailija kirjoitti:
Anniinalle saattaisi hyvin tulla sopimus pme recordsilta.
Taitaa mennä Kaikuun, koska Jurek on töissä siellä.
Minkähän takia levysoppari on Universalille? Ottaen huomioon, että Erin ja Antti on Warnerin alla. Ainoastaan Jurekilla on ollut soppari Universalille.
Toivottavasti tästä kisasta pudonneet menis keväällä Voiceen. Vois menestyä paremmin siinä kisassa kun siinä on ammattitaitoisemmat tuomaritkin. Michael Monroe. 🤗