Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Idols Suomi 2017 - keskusteluketju

Vierailija
13.09.2017 |

Jutellaan tässä.

Alkoi juuri Nelosella.

Kommentit (2582)

Vierailija
2121/2582 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

mummon jälkeläinen kirjoitti:

Joka kerta seuratessani sosiaalisen median kommentteja, tunnen suurta surua siitä miten julmia ihmiset ovat.  Onko helppo loukata kirjoittamalla anonyyminä negatiivisia ja jopa törkeän loukkaavia kommentteja. Sanoisitko sen myös naamatusten näille nuorille laulajille ? Nämä nuoret jotka ovat käyneet läpi tällaisen laulukilpailun ja päässeet näin pitkälle, ovat ansainneet kaiken kunnioituksen. He ovat oppineet paljon, kehittyneet laulajina ja esiintyjinä. Paljon on vielä opittavaa ja aika näyttää mitä heistä tulee. Aikataulut ovat olleet tiukkoja ja paine jatkuva. Silti he ovat loistaneet, jokainen omalla tavallaan, omalla karismallaan.Voidaan olla montaa mieltä laulutaidosta, ulkonäöstä, vaatetuksesta- se mistä joku tykkää , ei sovi toiselle., mutta niinkuin mummo aikoinaan opetti PITÄKÄÄ MÖLYT MAHASSANNE JOS EI OLE HYVÄÄ SANOTTAVAA LÄHEISISTÄNNE:

Näytä esimerkkiä ja pidä omatkin mölysi mahassasi. Kirjoituksesi on pelkkä itsestäänselvyyksien luettelo.

Vierailija
2122/2582 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ne on saanut sen French Montanan sinne esiintyy Alman kanssa? Nehän just julkaisi biisin yhdessä. No aika kaukaa haettu. Rahat ei taida riittää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2123/2582 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä ne on saanut sen French Montanan sinne esiintyy Alman kanssa? Nehän just julkaisi biisin yhdessä. No aika kaukaa haettu. Rahat ei taida riittää.

Eiköhän siellä ole tarjolla jokin kotitekoinen spektaakkeli, jossa esiintyvät kaikki mahdolliset Suomen Idolsissa pärjänneet ja ehkä ei-pärjänneetkin Antti Tuiskun johdolla.

Vierailija
2124/2582 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko tämä tosissaan finaalikolmikko? Koska esim. Anni Lahe on tipahtanut??

Miksi sun pitäisi saada tietää kun ei ohjelma näköjään kiinnosta? Ehkä vähän noloa Annille kun finaalia mainostetaan ja hänen laulu soi taustalla.

Kyllä kiinnostaa, mutta yksi jakso jäi näkemättä ja sen on pakko olla se, missä Lahe putosi. Jotenkin kirjanpito meni sekaisin sen jälkeen kun siirryttiin yhteen viikkojaksoon.

Vierailija
2125/2582 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaukseni finalistien musiikkiurille:

Anniina: muutama hänen räppi/laulu-biisinsä soi radiossa, sitten unohtuu.

Leevi: ei ota tuulta alleen, vaikka niin symppis onkin.

Julia: voi oikeasti onnistua, hänessä on sellaista ärsyke-energiaa, jota artisteissa usein on.

Mutta joo, vain omat veikkaukset.

Vierailija
2126/2582 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne kerrat kun oon kattonut niin aina toi Leevi seisoo paikallaan ja vetää jotain hitaita..en voi kuvitella että vetäis nopeita eli ei muuntautumis kykyinen eikä varmaan kyllä voitakkaan..

Vierailija
2127/2582 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vielä se että luuletteko että äänillä on jotain merkitystä..kyllähän voittaja on jo päätetty..

Vierailija
2128/2582 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on aivan sama kuka voittaa, mutta osaan kuvitella ainoastaan Julian voivan jollain tapaa menestyvän. Sopisi hyvin Evelinojen ja Sannien joukon jatkeeksi.

Vierailija
2129/2582 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en jotenkin saa kiinni Julian äänestä. Kuulostaa niin eriltä joka biisissä.

Vierailija
2130/2582 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsittämätöntä superlatiivien käyttöä. Kaikki on niin super hyper lahjakkaita, vaikka jokainen kuulee, millä tasolla mennään. Kiinnostavimmat ja lupaavimmat artistin alut pudotettiin pois jo alkuatipaleella, 

Vierailija
2131/2582 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa Finaalipaikan arvoinen esitys eilen mun mielestä oli se Tiian ”Don’t you worry child”- esitys. Siinä Tiia näytti ja kuulosti mun mielestä paremmalta kuin kukaan muu kilpailija.

Harmi että tippui. 😟

Vierailija
2132/2582 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan hyvä kipale rasmukselta

Mä tykkäsin myös! Mä tykkään tuollaisesta musiikista, missä on sekä rokkia että melodista laulua mukana. Kertsi oli tosi hyvän kuuloinen. 👍🏼

Mun mielestä hyvän biisin metkki on se, että se kuulostaa hyvältä jo ekalla kuuntelukerralla ja tää todellakin kuulosti.

Ja kieltämättä tuli vähän nostalgiset fiilikset mutta ei mun mielestä ainakaan huono juttu. 🤗

Vierailija
2133/2582 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Merkki, ei metkki.....😒

Vierailija
2134/2582 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jurek on kilttimies

Jurek on aika ihana. 

Vierailija
2135/2582 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti Saara Aalto tulee tekemään Finaalissa jonkun megalomaanisen esityksen. 🤭🤫😂

Vierailija
2136/2582 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

leevi laitetaan voittamaan koko kisa, koska ajatellaan että hän myy. uusi ”robin” vaikkakin kaukana siitä. paljon saadaan tehdä töitä sen eteen, että leevistä saadaan muovattua luonnollisesti lavaa haltuunottava artistinalku.

Robinia ja Leeviä ei voi verrata samana päivänäkään. Robinilla on luontaisesti hyvä laulutaito (erityisesti livenä), lisäksi löytyy karismaa, rentoutta, esiintymistaitoa, positiivisuutta ja akrobatiaa. Toki Robinilla on monen vuoden kokemus. En kuitenkaan näe Leeviä lainkaan "uutena Robinina", vaikka hän tuosta kehittyisikin. Laulutaito on minusta aivan liian heppoinen. Ulkonäöllisesti luokkaa Simo Silmun pikkuserkku. Se, jolla Leevi myy on mies & kitara -kombo, ujous ja herkkyys. En usko, että hänestä tulee suurta staraa. Jani Wickholmin kohtalo odottaa.

Simo Silmun pikkuserkku. 😂

Vierailija
2137/2582 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun kävi eilen sääliksi Anniinaa siinä lopussa, kun tuomareilta kysyttiin, että kenet haluaisivat nähdä finaalissa ja kukaan heistä ei sanonut Anniinan nimeä : ( Kaikkien muiden sanottiin. Tuntui varmaan pahalta.

No jonkun nimi olis kuitenkin jäänyt sanomatta. Tuomareita kolme, esiintyjiä neljä.

Vierailija
2138/2582 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainoa Finaalipaikan arvoinen esitys eilen mun mielestä oli se Tiian ”Don’t you worry child”- esitys. Siinä Tiia näytti ja kuulosti mun mielestä paremmalta kuin kukaan muu kilpailija.

Harmi että tippui. 😟

Tämä esitys oli ihan kelpo, mutta muuten Tiia oli esiintyessään hajuton, väritön ja mauton.

Vierailija
2139/2582 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä jotenkin en tykkää Anniinasta. Mun mielestä jotenkin ärsyttävän oloinen esiintyjä. No, makuja on monia.

Mun suosikit on tippunu aikoja sitten joten ei väliä kuka voittaa... 🙄

Vierailija
2140/2582 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vilahtiko siinä Leevin (?) ekan esityksen aikana taas pikaisesti alareunassa joku äänestystulosten diagrammi? Havahduin vaan siihen, että jotain vaaleaa vilahti alareunassa ja onneksi katoin jälkeenpäin nauhalta niin pystyin kattomaan sen kohan uudestaan.

Joltain äänestyskaaviolta se kyllä näytti mitä vähän kerkesin sitä näkemään.