Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paskin olo ikinä. Kukaan ei auta.

Vierailija
13.09.2017 |

Tänää on viimenen mahis. Pyydänkö miestä oluselle tms. Se tulee hänelle puskista. Ainakin melkein. Vai mitä teen? Töitä vielä 22.

Kommentit (67)

Vierailija
21/67 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:lle voimaa ja tsemppiä!

Tässä on jo neljättä päivää vaivannut todella löysät ulosteet tai oikeastaan ehkäpä jo ripuli olisi oikea termi.

Outoa tässä on se, että aamuisin kun herään, niin pitää juosta vessaan ja suoli tyhjenee todella ärhäkästi miltei kerralla. Aamuisin vessassa tarvitsee rampata noin 2-4 kertaa. Ja tämän ripuloinnin jälkeen joskus tulee melko heikko olo.

Kuitenkin kun suoli on jo ihan täysin tyhjä, niin pystyn kuitenkin syömään ja juomaan ihan normaalisti, eikä vatsa tunnu siihen reakoivan mitenkaan huonosti, mutta kuitenkin sitten päivän mittaan ei tarvitse käydä lainkaan vessassa, vaan sitten taas seuraavana aamuna ja kaikki sitten tyhjeneekin taas ripulina ulos.

Olisiko mitään konsteja miten tämän vaivan voisi saada jotenkin kuriin? Olisi melko kiusallista jos tämä vaiva ehtisi jatkua ensi viikkoon saakka, kun työtkin alkaisi silloin, enkä todellakaan haluaisi mahdollisesti myöhästyä ripulin takia tai sitten siellä töissä käyttää aikaana vessassa ramppailuun.

Vierailija
22/67 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko teit aloitteen? Kello tikittää!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/67 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ei tunneta. Nimiä ei tiedetä eikä mitään henkilökohtasta. Ollaan aikuisia. Ollaan juteltu joskus jotain yhdentekevää. Joskus iskee silmää ja joskus kattoo silmiin pitkästi. Käy ehkä 2-4kertaa viikossa täällä. Kyllä me nähdään siis ehkä vielä mutta en malta odottaa että pyytää mihinkään. Jos ei pyydä.

Kun se näkeminen voi tulla niin että kävelee kulman takaa vastaan. Siinäkö nyt pysäytän ja kysyn?

Vierailija
24/67 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me ei tunneta. Nimiä ei tiedetä eikä mitään henkilökohtasta. Ollaan aikuisia. Ollaan juteltu joskus jotain yhdentekevää. Joskus iskee silmää ja joskus kattoo silmiin pitkästi. Käy ehkä 2-4kertaa viikossa täällä. Kyllä me nähdään siis ehkä vielä mutta en malta odottaa että pyytää mihinkään. Jos ei pyydä.

Kun se näkeminen voi tulla niin että kävelee kulman takaa vastaan. Siinäkö nyt pysäytän ja kysyn?

Jep teet sen! Mulla oli vähän samanlainen tilanne töissä, tosin olen mies. Katseita vaihdeltiin ja hymyjä mutta ei muuta. Sitten ykskaks hän lopetti enkä koskaan tehnyt mitään. Vieläkin kaduttaa eikä toista samanlaista ihastusta ole osunut kohdalle, tästäkin on aikaa jo 5 vuotta. 

Vierailija
25/67 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. En varmasti uskalla. Kääk oikeesti minua pelottaa. Kello tuntuu ihan juoksevan. Kohta se menee viimeselle tauolle silloin ei ainakaan voi.

Vierailija
26/67 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just siinä, kun tulee kulman takaa vastaan!!! Muista että pidä se kysymys yksinkertaisena! Mitä enemmän yrität, sitä enemmän sekoat vain sanoissasi! Se ei ole tärkeää että miten kysyt, se on tärkeää että KYSYT!! Lähdetko kahville minun kanssa töiden jälkeen? Lähdetkö syömään minun kanssa töiden jälkeen? Ihan mitä tahansa, kyllä hän ymmärtää! Nyt lähde täältä palstalta, ja palaa huomenna kertomaan, miten kävi!!!

Vierailija
27/67 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei. En varmasti uskalla. Kääk oikeesti minua pelottaa. Kello tuntuu ihan juoksevan. Kohta se menee viimeselle tauolle silloin ei ainakaan voi.

Kyllä se on mentävä! Mä en kadu oikeestaan mitään muuta elämässä kun sitä etten tehny työihastuksen kanssa mitään. Kai sulla on suhteita ennen ollut? Nyt vaan itseäs niskasta kiinni ja juttelemaan. Ei sun heti tarvitse ulos pyytää.

Vierailija
28/67 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

iske kimppuun ku sika limppuun

Vierailija
29/67 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se paperi on siitä hyvä, jos on muita paikalla, sinun ei tarvitse toisten kuullen kertoa asiaasi. Voit vaikka kahvihuoneessa antaa paperin miehelle, hymyillä hänelle ja poistua. Kukaan ei tiedä että mitä juuri teit. Tee se paperi valmiiksi, käytä jollet saa sanaa suustasi, tai et muiden ihmisten vuoksi voi puhua!

Vierailija
30/67 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveen hidasta vastailla täällä... Mutta ap kyllä sun nyt tänään pitää jutella sen miehen kanssa. Ei tarvitse heti pyytää ulos. Sitten juttelun lomassa koitat vähän koskettaa häntä ;)

Vierailija
31/67 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kerään vielä vähän voimia. Tai rohkeutta. Tää vielä päättyy katastrofiin. Ainakin jonkunlaiseen. Voi luoja miksei töissä vois juoda pari lonkkuu. Kädet on ihan hikiset.

Miten voi olla tyhmä että ikäänku pelkään sitä vaikka en pelkää. Entä jos se suuttuu. Varmaankin on varattu. Yleesähän miehet on. Kahville vai oluelle? Puolelta tulee tauolta. Koht menee ihan vatuks nää työtkin.

Vierailija
32/67 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole Inexillä. Mies johon olen auttamattoman lätkässä tekee täällä keikkatyötä ja tänään hän on taas täällä. Nähtiin jo mutta vaa moikkas kun meni töihinsä. Mun on nyt tänään uskallettava pyytää sitä jonnekkin. Tai kysyttävä fb kaveriksi tai annettava numeroni. Ihan mitä vaan kun saan sen tajuamaan että olen kiinnostunut.

Mutta mitä mä sanon? Vuoro loppuu 22.

Paskaksi olon tekee tää jännitys.

Oi voi... Kyllä sinä vielä tulet kokemaan paskempaa oloa. Vanhempasi kuolevat, itse sairastut vakavasti, menetät työsi ja siitä sitten kaikki.

Että leuka rintaan vaan ja kohti uusia petymyksiä? Elä höpsi! :D

Tsemppiä ap! Ellet uskalla pyytää baariin seuraksi niin laita se fb-kutsu, sitä kautta voi sitten alkaa jutella ja tutustua ehkä pienemmällä kynnyksellä..? Tai sit vaan suoraan treffeille kysymään jos se tuntuu enemmän "sinulta"! :)

Vierailija
33/67 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä koskettele. Sekona pitää.

Vierailija
34/67 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kysyisin mieheltä, onko hän facebookissa. Se on semmoinen suht neutraali juttu pyytää kaveriksi, mutta toinen tajuaa varmaan, että jonkunlaista kiinnostusta on.

Vierailija
35/67 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No älä pyydä jos et tähänkään mennessä ... mene nukkumaan eiköhän se siihen ketutukseen auta. Jaksa enään kattella tota ketutusta kun mitään tehnyt ole ja töitä voit tehdä vielä lisää se auttaa vaivaan ku vaivaan.

Vierailija
36/67 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee nyt jotain! Muuten kaduttaa.. voithan jutella vain ihan arkisista asioista? Ja muista hymyillä.

Vierailija
37/67 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei oikeesti se on vaan ihminen. Älä nosta sitä jalustalle liikaa.

Ootko varma että oikeesti haluat tätä vai kaipaatko vaan jännitystä elämään?

Vierailija
38/67 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin kurkkaa. Kun en sinne sen töihin oikee viitti mennä. Mut arvelen että 15 tai 20yli 20 se kulkee tästä ohi ja sillon sitten. Mutta se että kai mä ensin puhun niitänäitä ja sitten kysyn. Oon niin huono näissä. En nyt sitä fb kaveruutta. Kysynkö siltä että millon se taas tulee? Tunkeilevaa? Se siis suurin ongelma mitä sanon.

Änkytän varmasti.

Vierailija
39/67 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan tätä. Mä tuun sit ehkä kertomaan. Koitan nyt rauhoittua.

Vierailija
40/67 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhu vaan jostain tavallisesta.. esittelet itsesi jne. Mietit etukäteen... ja muista hymyillä. Tiedän että se saattaa unohtua jos on noin pelottava tilanne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yksi