Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paskin olo ikinä. Kukaan ei auta.

Vierailija
13.09.2017 |

Tänää on viimenen mahis. Pyydänkö miestä oluselle tms. Se tulee hänelle puskista. Ainakin melkein. Vai mitä teen? Töitä vielä 22.

Kommentit (67)

Vierailija
1/67 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No vähän on epäselvä aloitus

Vierailija
2/67 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kun selostat tilanteen perinpohjaisesti, niin sinua onkin helppo auttaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/67 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama. Pakko ottaa kohta lopputili. En enää kestä. Työni ei ole rankkaan ja työksi se on ihan mukavaa. En vain jaksa enää. Henkisestipalasina

Vierailija
4/67 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selitäppä alusta asti? Oletko töissä inexillä kenties?:D

Vierailija
5/67 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskin olo ikinä tästä? Sinullahan hyvin menee.

Vierailija
6/67 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä vain. Sillähän tuo selviää.

Vierailija
7/67 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en todellakaan tiedä! Itse laittaisin 40 astetta vinoon kulmaan mutta ei jumalauta jos se ei onnistu niin mitä sitten talvella tehdään. Ehkä kannattaa odottaa maaliskuuhun, ehkä silloin paistaa aurinko. Tai sit ostat vaan tsäkäl ny heti ja toivot että riittää. En osaa kyllä sanoa. Laita ny ainakin uuni päälle!!

Vierailija
8/67 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole Inexillä. Mies johon olen auttamattoman lätkässä tekee täällä keikkatyötä ja tänään hän on taas täällä. Nähtiin jo mutta vaa moikkas kun meni töihinsä. Mun on nyt tänään uskallettava pyytää sitä jonnekkin. Tai kysyttävä fb kaveriksi tai annettava numeroni. Ihan mitä vaan kun saan sen tajuamaan että olen kiinnostunut.

Mutta mitä mä sanon? Vuoro loppuu 22.

Paskaksi olon tekee tää jännitys.

Vierailija
9/67 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on työpaikka. Olet menossa oluelle. Miestäkin ajattelit pyytää mukaan.

Mikä tässä aiheuttaa pahan olon ja avun tarpeen?

Vierailija
10/67 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole Inexillä. Mies johon olen auttamattoman lätkässä tekee täällä keikkatyötä ja tänään hän on taas täällä. Nähtiin jo mutta vaa moikkas kun meni töihinsä. Mun on nyt tänään uskallettava pyytää sitä jonnekkin. Tai kysyttävä fb kaveriksi tai annettava numeroni. Ihan mitä vaan kun saan sen tajuamaan että olen kiinnostunut.

Oi voi... Kyllä sinä vielä tulet kokemaan paskempaa oloa. Vanhempasi kuolevat, itse sairastut vakavasti, menetät työsi ja siitä sitten kaikki.

Vierailija
11/67 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se etten uskalla pyytää sitä. En tiedä miten sen sanon. Jos se kuolee nauruun. Mä en vaan tiedä miten. Kertokaa. Oikeesti. Oon nyt töissä mut nyt luppoaikaa koneen korjauksen ajan. Voisin mennä ehkä sen luokse. Se lähtee kello 22 enkä tiedä milloin nään.

Vierailija
12/67 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jollet muuta keksi, kirjoita puhelinnumerosi ja nimesi paperille. Kun näet miehen seuraavan kerran, kävelet vain hänen luokseen, tuntui miltä tuntui, ja anna paperi hänelle. Sano hänelle vain että soita minulle!  Jollei hän ymmärrä, hän on liian nuori sinulle, jollei soita, häntä ei kiinnosta.

Vierailija
13/67 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parasta mennä töiden jälkeen kotiin tekemään sitä muodikasta limaa. Ei tuosta hyvää seuraa.

Vierailija
14/67 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se etten uskalla pyytää sitä. En tiedä miten sen sanon. Jos se kuolee nauruun. Mä en vaan tiedä miten. Kertokaa. Oikeesti. Oon nyt töissä mut nyt luppoaikaa koneen korjauksen ajan. Voisin mennä ehkä sen luokse. Se lähtee kello 22 enkä tiedä milloin nään.

Miten hyvin tunnette? 

Vierailija
15/67 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaiseen tilanteeseen ei valitettavasti ole kuin kaksi ratkaisua. 1. Odotat passiivisena ja toivot, että ihastuksesi tekee aloitteen. Tämä on melko epätodennäköistä, koska hän olisi sen jo tehnyt, jos hän olisi sen tyyppinen mies, että tekisi suoria aloitteita sinun tyyppisellesi ihmiselle. 2. Voit tehdä itse aloitteen.

Riski on, ettei hän tule kahville, hyväksy sinua kaveriksi facebookissa, ota numeroasi vastaan tms. Tämä ei kuitenkaan ole riski muulle kuin egollesi. Tilannehan on jo nyt se, ettei hänellä ole numeroasi, ette ole facebook-kavereita tai käy kahvilla. Mikään muu ei siis tavallaan pahimmassakaan tapauksessa muutu kuin se, että nyt TIEDÄT, ettei hän edes HALUA olla tekemisissä kanssasi. Paras mahdollinen tulos on tietenkin, että hän haluaa ja olette onnellisia yhdessä. Sanoisin, että vaikka riski egon kolaukseen mahdollisesti myös muiden edessä on olemassa, palkinto on valtavan suuri. Noudatin muuten itse tapaa 2 ja sain unelmieni miehen.

Vierailija
16/67 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai annan lapulla numeroni? Onko kukaan ikinä edes tehny noin? Sehän lukee sen samantien. Pitää hulluna.

Vierailija
17/67 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuollaiseen tilanteeseen ei valitettavasti ole kuin kaksi ratkaisua. 1. Odotat passiivisena ja toivot, että ihastuksesi tekee aloitteen. Tämä on melko epätodennäköistä, koska hän olisi sen jo tehnyt, jos hän olisi sen tyyppinen mies, että tekisi suoria aloitteita sinun tyyppisellesi ihmiselle. 2. Voit tehdä itse aloitteen.

Riski on, ettei hän tule kahville, hyväksy sinua kaveriksi facebookissa, ota numeroasi vastaan tms. Tämä ei kuitenkaan ole riski muulle kuin egollesi. Tilannehan on jo nyt se, ettei hänellä ole numeroasi, ette ole facebook-kavereita tai käy kahvilla. Mikään muu ei siis tavallaan pahimmassakaan tapauksessa muutu kuin se, että nyt TIEDÄT, ettei hän edes HALUA olla tekemisissä kanssasi. Paras mahdollinen tulos on tietenkin, että hän haluaa ja olette onnellisia yhdessä. Sanoisin, että vaikka riski egon kolaukseen mahdollisesti myös muiden edessä on olemassa, palkinto on valtavan suuri. Noudatin muuten itse tapaa 2 ja sain unelmieni miehen.

Rohkeesti vaan juttelemaan... sullahan on hyvä tilanne jos hän käy työpaikallasi vain keikkatyöläisenä. Eri asia olisi jos olisi kokopäiväinen työkaverisi ja saisit pakit.

Vierailija
18/67 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai annan lapulla numeroni? Onko kukaan ikinä edes tehny noin? Sehän lukee sen samantien. Pitää hulluna.

Ei mitään tollasta. Miten vanhoja olette? Miten hyvin  tunnet miehen?

Vierailija
19/67 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on rakennettu ongelma. Onko vapaa mies? On? No mitä ihmettä odottelet. Kello on vasta 18.56 vielä kerkiit kysymään.

Vierailija
20/67 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä onko kukaan tehnyt noin, mutta jos joku nainen painaisi käteeni paperilapun, minä ainakin lukisin sen heti. Jos olisin kiinnostunut, sanoisin naiselle odotas vähän, mitä teet tänään töiden jälkeen? Jollei kiinnostaisi, ottaisin paperin ja jättäisin soittamatta. Jos taas olisin varattu, palauttaisin paperin ja kiittäisin kauniisti saamastani huomiosta! Jos hän pitää sinua tuon jälkeen hulluna, hän on todellakin liian nuori sinulle! Jos hän on kiinnostunut sinusta, sillä ei ole mitään väliä, minkälaisen aloitteen teet, tai miten teet aloitteesi! Hän tarttuu siihen vuoren varmasti, mikäli on kiinnostunut. Jollei ole, nooh huono käytös on ainoastaan hänen häpeänsä, ei sinun! Rohkeasti liikkeelle nyt, ennen kuin odotat onnesi ohi! Tästä pienestä paperista jossa on nimesi ja numerosi, voi alkaa kaunis tarina! Jollei ala, et ainakaan joudu katumaan loppu elämääsi, miksi et uskaltanut tehdä mitään!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kaksi