Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meneekö muisti kun otat kännit?

Vierailija
05.04.2006 |

Tulipa taas jostain mieleeni exäni, joka oli aika kova juomaan. Jos hän joi itsensä edes pieneen hiprakkaan oli taattua, että hän unohti ainakin osan käydyistä keskusteluista. Kunnon kännit ottaessaan, hän yleensä muisti vain alkuillan ja siitäkin hyvin vähän, ja tuntu että erityisesti mitkään " merkittävät" tapahtumat (esim. kerran sai turpiinsa) ei jääneet hänelle mieleen. Sen lisäksi hän keksi kännissä mitä ihmeellisempiä juttuja ja kertoi niitä totena. Suhteen alkuvaiheessa hän mm. kertoi että hänellä on kaksi lasta, kertoi iät ja nimet, ja suri sitä ettei hänen annettu nähdä lapsia. Selvin päin hän kielsi asian ja sain sitten varmuudenkin, ettei sillä naisella, jonka kanssa hänellä ne lapset piti olla, ollut yhtään lasta. Tottakai siihen nopeasti oppi, että hänen kännipuheisiinsa ei kannata uskoa, mutta ihmetyttää kyllä mistä ne jutut tuli.

Oon aina miettinyt onko sellainen täydellinen ja systemaattinen blackout yleistäkin, ja eritoten toi valehtelu? Ootteko itse sellasia tai onko osunut kohdalle?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
05.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en usko hetkeäkään niitä ihmisiä, jotka sanoo, että ihmisen todellinen persoona tulee esiin, kun ottaa viinaa. Siinähän pelehditään kuitenkin myrkkyjen kanssa, jotka nimenomaan _muuttaa_ käyttäytymistä ja persoonaa. Musta esim. tulee kirkkaita juodessa ihan kauhean aggressiivinen (en yllättäen juo kirkkaita...), kun taas olutta juodessa mä olen enemmänkin sellainen joviaali seuranpitäjä ja tarinaniskijä. Aika paljon mä saan juoda, ennen kuin muisti menee (ikävä kyllä...niitä toilailuja on ärsyttävä muistaa jälkeenpäin ;) ).

Vierailija
2/3 |
05.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoi myös ettei yleensä puhu asiasta just siks kun ei saa nähdä niitä lapsiaan. Mä olin ikäänkuin erityisasemassa, kun hän sen minulle kertoi...

AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
05.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kysy multa usein, että kuka mä oon eli ei tuntenut mua ja luuli joskus, että huoneessa oli muitakin kuin me. Kerran se uhkasi hakata mut kun luuli että mä oon joku mies (imartelevaa...), mutta ei se ikinä kuitenkaan tehnyt mulle mitään väkivaltaista

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi viisi