Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Huh, lapsen parilla kaverilla jo (15v) geelikynnet tmv. hirvitykset!

Vierailija
13.09.2017 |

Onko tämä ihan yleinen trendi vai onko vaan sattumalta lapsen kaveripiirin muotivillitys?Pelkään jo, ettei kauaa mene kun oma tyttö alkaa näitä kinuamaan. Miksi ihmeessä vanhemmat suostuvat tällaisiin? Vai tehdäänkö näitä lapsille ilman huoltajan lupaa. Mitä seuraavaksi on odotettavissa? Ehkä tekoripset, suihkurusketus...

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No just tuossa iässä tuli kokeiltua ne kaikki muodissa olevat mauttomuudet. Enemmänkin ihmettelen niitä aikuisia, jotka vielä noita laittavat...

Vierailija
2/24 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän ne geeli- tai akryylikynnet ole edes enää olleet muotiakaan sitten 2014.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä tuossa teiniporukassa ovat.

Vierailija
4/24 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen itse laittanut lapselle geelikynnet kun on halunnut. Mitä ihmeen pahaa niissä nyt on?

Vierailija
5/24 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista, että omassa nuoruudessani olisi ollut tällaisia villityksiä. Olen 40 v. Meikkasin toki ja joskus oli vähän räväkämpää hiusväriä, mutta siinä kaikki. AP

Vierailija
6/24 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi kamala. Antaa teinien olla teinejä.

Vierailija
7/24 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tosissaanko tekokynsiä laitetaan jo lapsillekin? Eikö niiden laittaminenkin maksa jo hirveitä summia?

Vierailija
8/24 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta tossa ei ole mitään kauhisteltavaa. Kun mä olin 15, luokkakaveri otti ison tatuoinnin alaselkään...

Vierailija
9/24 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen itse laittanut lapselle geelikynnet kun on halunnut. Mitä ihmeen pahaa niissä nyt on?

Jos laittaa alapeukun niin voi varmaan vastata myös kysymykseen..

Vierailija
10/24 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En muista, että omassa nuoruudessani olisi ollut tällaisia villityksiä. Olen 40 v. Meikkasin toki ja joskus oli vähän räväkämpää hiusväriä, mutta siinä kaikki. AP

No silloin hiusvärit oli perkeleestä. Tajua jo, et tuo kuuluu siihen kokeiluvaiheeseen. Aikuisten ei kannata alkaa nolaamaan tai nöyryyttämään nuoria. Oman mielipiteen voi esittää asiallisesti. Eikä ne geelikynnet välttämättä pahat ole.... niitäkin on erilaisia.

Vierailija
11/24 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Apua: eikö samat villitykset olekaan olleet voimissaan koko tätä 25 vuotta?! Mikä tätä maailmaa vaivaa?!

Vierailija
12/24 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan tosissaanko tekokynsiä laitetaan jo lapsillekin? Eikö niiden laittaminenkin maksa jo hirveitä summia?

Ammattilaisella jotain 40-50€ mut jos joku tyyliin kaverin äiti tai sisko tekee niin eihän ne paljoa ota.

Vierailija
13/24 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä tuossa teiniporukassa ovat.

Varmaan jossain itäsuomalaisessa tuppukylässä korkeintaan sillä ei niitä enää täällä Helsingin seudulla juuri kellään näe.

Vierailija
14/24 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Geelikynnet pilaavat omat kynnet, sitten itketään niitä omia ohenneita, halkeilevia, lohkeilevia kynsiä monta kk.

Vierailija
15/24 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö jossain ollut juttua siitä että ne kynsien laitossa käytettävät valot aiheuttaisivat ihosyöpää? Joillakin oli lähtenyt syöpä leviämään kynnen alta ja kun uutta geelikynttä vaan huollossa päälle niin sitä leviämistä ei huomattu ajoissa.

Vierailija
16/24 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsehän nuo laittavat toisilleen. "Uuneja" on ollut Lidlissäkin myynnissä ja netistä saa kaikki tarvikkeet (uunitkin) melko halvalla.

Vierailija
17/24 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos itse ei pidä geelikynsistä, miksi ne pitäisi kieltää toisilta? Vähemmän vaarallisia ne ovat kuin esim. hiusten värjäys.

Vierailija
18/24 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö jossain ollut juttua siitä että ne kynsien laitossa käytettävät valot aiheuttaisivat ihosyöpää? Joillakin oli lähtenyt syöpä leviämään kynnen alta ja kun uutta geelikynttä vaan huollossa päälle niin sitä leviämistä ei huomattu ajoissa.

Tämän sangen luotettavan ja tutkittuun tietoon pohjautuvan viestin jälkeen me kaikki maailmassa elävät ihmiset uskomme tämän. :)

Vierailija
19/24 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nykyään yliopiston käynyt graafinen suunnittelija. Jos näitä nykyisiä kynsistudioita olisi ollut saatavilla silloin kun olin viisitoistavuotias, olisin taatusti laittanut kesätyöpalkkani niihin. :)

Vierailija
20/24 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teini itkee, potkii ja raivoaa, enkä saa häntä rauhoittumaan. Syy, ei kieltää tpo geelikynnet. Mitä nyt? Raivoaminen ja tavaroiden heittely ja EU kiroaminen ei lopu.