Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käräytänkö kaverini?

Vierailija
13.09.2017 |

Sain tietää että on pettänyt miestään. Kerronko hänen miehelleen?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaverini on vieläpä valittanut miehestään miten hän on muuttunut. Käynyt kaveriini kiinni ja käyttää paljon alkoholia. Nyt kävi sitten ilme kuinka kaverini itse todennäköisesti on aiheuttanut koko tilanteen olemalla pettäjä. Ap

Jos mies kerran jo tietää pettämisestä ja tämä johtanut alkoholismiin ja väkivaltaisuuteen mitä kertomista sinulla sitten enää on?!

Ei mies vielä mitään tiedä, mutta taitaa aavistaa kun on tuollaiseksi muuttunut. Ap

Vierailija
22/27 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai olisko muna ollu ennen kanaa? Kyllä itseäkin rupeisi vieras houkuttamaan jos aamuisin vierestä heräisi joku spurgu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vai olisko muna ollu ennen kanaa? Kyllä itseäkin rupeisi vieras houkuttamaan jos aamuisin vierestä heräisi joku spurgu.

Vai pitäskö lopettaa spurgun vieressä herääminen ja lopettaa se suhde, ennen uutta kumppania?

Vierailija
24/27 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ethän sä juoruja voi sille miehelle selitellä. Lähinnä kaverille, että susta liikkuu juttua, että sulla on joku tyyppi kierroksessa. Ja kun huhuja kuulee, niin kohta varmasti mieskin ellei ole jo..

Vierailija
25/27 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetä kaverille kortti, jossa sanot, että joko hän kertoo tai joku muu puhuu miehelle.

Vierailija
26/27 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin toivon, että ap kirjoittaa provoa huvikseen. Mutta olen nyt pari tuntia roikkunut fb:n kaikenlaisissa ryhmissä ja todennut 90% sinne kirjoittavista ihmisistä idiooteiksi vatipäiksi. Todennäköisesti ap on todellinen henkilö ja kertoo todellisesta tapahtumasta.

Ap on siis kuullut luotettavalta taholta, että kaveri on ollut läheisissä tunnelmissa jonkun kanssa.

Ap ei ole itse nähnyt mitään. Ap ei tiedä, mikä läheisen tunnelman taso on: halaus, pusu, kielisuudelma, pano?

Kaverin mies on väkivaltainen alkoholisti.

Ap: Kun kerrot kaverin väkivaltaisella alkoholistimiehelle, että kaverilla on toinen mies, mitä oletat tapahtuvan? Jos et osaa itse päätellä, niin kerron, että väkivaltaisesta alkoholistimiehestä tulee vielä väkivaltaisempi ja vielä enemmän alkoholisti. Ehkä jopa niin väkivaltainen, että tapaat kaverisi seuraavan kerran teholla, tai menet sen hautajaisiin.

Ap, jos todella kutsut kaveriasi kaveriksi, niin ystävät on sellaisia, että tukevat toisiaan. Sinä voit esimerkiksi tukea kaveriasi eroamaan väkivaltaisesta miehestään ja tarjoat esim. yösijan siihen asti, että kaveri on löytänyt oman asunnon. Ja voit ystäväsi puolesta iloita, jos hänellä on joku toinen mies. Ehkäpä sellainen turvallinen ja mukava mies?

Vierailija
27/27 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaan sua Myy!

Olet erittäin ♥ minulle!

T:Rusinasi

♥♥💩💩🐽🐽😘😘

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kuusi