Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsi päiväkodista takaisin kotihoitoon?

Vierailija
13.09.2017 |

kahden viikon totuttelu takana, 3-tuntisia lyhyitä päiviä, aina kotiin päiväunille. Lapsi vain itkee päiväkodissa. Ikää vähän alle 2v. Kauanko vielä kannattaa yrittää, vai otanko takaisin kotihoitoon? Ainoa lapsi.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauanko olit mukana lapsen kanssa päivähoidossa harjoittelemassa? Helsingissä suositus on 2 viikkoa. Tänä aikana henkilökunnan on tutustuttaa lapseen ja luotava häneen sekä vanhempaan luottamuksellinen suhde. Tapahtuuko tämä? Jos ei, niin henkilökunta ei ollut lähelläkään ammattitaitoista.

T. Lto

Vierailija
22/23 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP pois sieltä päiväkodista notkumasta ja lapsi pidemmäksi aikaa kerrallaan hoitoon. Vanhemman reipas puhe lapselle ja nopea mutta mukava jättö hoitoon. Ei voivottelua ja tuskailua lapsen nähden! Kuulostaa kylmältä mutta on tehokasta mutta ei vahingollista.

Perustele tämä minulle tieteellisesti, niin voin edes harkita uskovani.

T. Lto

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP pois sieltä päiväkodista notkumasta ja lapsi pidemmäksi aikaa kerrallaan hoitoon. Vanhemman reipas puhe lapselle ja nopea mutta mukava jättö hoitoon. Ei voivottelua ja tuskailua lapsen nähden! Kuulostaa kylmältä mutta on tehokasta mutta ei vahingollista.

Perustele tämä minulle tieteellisesti, niin voin edes harkita uskovani.

T. Lto

Ei siihen tiedettä tarvita vaan kokemusta. Minun nähdäkseni niille lapsille joille hoitoon jääminen on vaikeaa, tuottaa enemmän tuskaa se että vanhemmat kuluttavat aikaa hoitopaikassa. Se antaa väärän kuvan lapselle. Toiset lapset taas eivät häiriinny vanhemman läsnäolosta vaan jäävät hoitoon helposti tavalla tai toisella. Aapeen tapauksessa tutustumista on jo ollut vanhemman seurassa niin seuraava askel on sitten kokeilla ilman. Itku ei ole vakava asia. Miksi tarvitset tiedettä jos saan kysyä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yhdeksän