Mitähän ihmettä naapuri vei juuri roskiin
Todella erikoinen aika viedä roskia mielestäni, vai mitä? Eihän kenelläkään pitäisi tulla aamulla roskis jo täyteen, kun se on kuitenkin illalla tyhjennetty?
Kommentit (42)
Käy ottamassa videota roskiksesta, linkitä ne tänne ja arvaillaan yhdessä.
Roskathan pitää viedä yöllä, ettei kukaan näe.
Vierailija kirjoitti:
Roskathan pitää viedä yöllä, ettei kukaan näe.
Enhän minä turhaan tätä ihmettele. ap
Hänen roskansa ja elämänsä eivät ole niin noloja kuin sinun ap. Ne kestävät ihan päivänvalon.
0/5
Miten kelleen tulee noin tyhmä ajatus edes mieleen.
Mutta miten ihmiset ostavat vessapaperinsa? En koskaan näe kenenkään kantavan vessapaperia :O
Vierailija kirjoitti:
Mutta miten ihmiset ostavat vessapaperinsa? En koskaan näe kenenkään kantavan vessapaperia :O
Näetpäs jos katselet vähän ympärillesi. Minä ainakin näen ap
Mitä hittoa ap? Miksi roskat pitäisi viedä just illalla? Ja miten niin roskis ei voi tulla täyteen aamulla? Vaikka mulla olisikin roskis jo illalla täynnä, niin yleensä vien sen kuitenkin vasta aamulla samalla kun lähden muille asioille. En mä pelkästään roskien takia lähde illalla vielä könyämään, kun ehtii sitä myöhemminkin. Ainoastaan silloin vien illalla, jos roskis haisee voimakkaasti, että se häiritsee.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon nähnyt monesti. Ihan päiväsaikaan.
Vierailija kirjoitti:
Hänen roskansa ja elämänsä eivät ole niin noloja kuin sinun ap. Ne kestävät ihan päivänvalon.
Mitä noloa roskissa on? Kaikillahan niitä tulee eikä kukaa kyttää mitä siellä pussissa on. Mutta miksi viedä ne nyt kun kuitenkin illalla on vienyt?
Vierailija kirjoitti:
Ruumiita
Muistikohan laittaa biojätteisiin?
Mene nyt nopeasti sinne roskikseen dyykkaamaan niin saadaan ratkaistua tämä mysteeri! Hopi hopi!
Meillä yksi karmea kyttääjänaapuri kaivelee roskia ja huomauttelee jos omenansiemenkoa on sekajätteessä eikä biojätteessä.
Vierailija kirjoitti:
Mitä hittoa ap? Miksi roskat pitäisi viedä just illalla? Ja miten niin roskis ei voi tulla täyteen aamulla? Vaikka mulla olisikin roskis jo illalla täynnä, niin yleensä vien sen kuitenkin vasta aamulla samalla kun lähden muille asioille. En mä pelkästään roskien takia lähde illalla vielä könyämään, kun ehtii sitä myöhemminkin. Ainoastaan silloin vien illalla, jos roskis haisee voimakkaasti, että se häiritsee.
Kerropa sinä miten se VOI TULLA täyteen jos se on jo illalla tyhjennetty.
Se että sinä elät noin on oma asiasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis miksei voisi tulla täyteen aamulla, vaikka olisi illalla tyhjennettykin? Ehkä he siivoivat vielä illalla ja tuli sitten roskiin pantavaa paljon. Tai heillä on kotonaan useampi roskis, joista he veivät yhden jo illalla ja aamulla täyttyi toinen roskis, joka sitten viedään vasta silloin. Meillä ainakin on roskiskaapissa kaksi roska-astiaa ja vessoissa omat. En yleensä vie vajaita roskapusseja, koska niin tuhlaantuu turhaan muovipusseja. Tällöin roskia voikin olla vietäväksi yksittäisiä pusseja melko lyhyelläkin aikavälillä.
Mahdatkohan olla ap vähän kummallinen kyylä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis miksei voisi tulla täyteen aamulla, vaikka olisi illalla tyhjennettykin? Ehkä he siivoivat vielä illalla ja tuli sitten roskiin pantavaa paljon. Tai heillä on kotonaan useampi roskis, joista he veivät yhden jo illalla ja aamulla täyttyi toinen roskis, joka sitten viedään vasta silloin. Meillä ainakin on roskiskaapissa kaksi roska-astiaa ja vessoissa omat. En yleensä vie vajaita roskapusseja, koska niin tuhlaantuu turhaan muovipusseja. Tällöin roskia voikin olla vietäväksi yksittäisiä pusseja melko lyhyelläkin aikavälillä.
Luulet OIKEASTI etten miettinyt noin ilmiselviä vaihtoehtoja heti paikan päällä?
Eivätkä tietenkään siivonneet eilen illalla. Käytä nyt järkeäsi!
Meidän naapurimummo? Vie pikkupussin roskia useamman kerran päivässä, kertoi itse että on pussi aina valmiina, voi lähteä sitten viemään jos pihalla tapahtuu jotain kiinnostavaa :D
Miten niin illalla tyhjennetty?
Mä vien usein roskat aamulla, samalla kun lähden töihin. Joskus vien illalla, joskus päivällä. Riippuu siitä milloin se tulee täyteen.