Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Herranjestas sentään, jos raskaustesti näyttää negaa niin te ette ole raskaana!!

Vierailija
05.04.2006 |

Vaikka kuinka nännejä nippailee tai mahaa jomottaa...

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
05.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttö syntyi rv40+5

Vierailija
2/8 |
05.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tiputteluvuotoa sitten kesti pitkään ja pitkään... Soitin itselleni lääkäriaikaa, ja täti käski tehdä uudelleen raskaustestin ennen kuin menen lääkäriin. Negahan se oli taas. Menin sitten lääkäriin valittamaan etten voi tulla raskaaksi kun menkat on sekaisin ja kaikki mahdolliset testit ja kokeet otettiin... vain raskaustesti oli plussa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
05.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos testit näytti plussaa niin luultavasti olit raskaana ja ' myöhästyneet' menkat oli varhainen keskenmeno

Vierailija
4/8 |
05.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaan eipä järki aina seuraa sydäntä :)

Vierailija
5/8 |
05.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkat viikon myöhässä ja nega. Nyt olen rv 15, mitäs siihen ap sanot? Tiedän kyllä pointtisi mutta tulin huvikseni saivartelemaan!

Vierailija
6/8 |
05.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siis kyse siitä, että testi näyttänyt plussaa ja menkat tulleet ajallaan. Vaan päin vastoin, menkat pois ja testi negaa, kunnes viikkojen päästä plussaa.

t. ei nelonen, vaan joku joka osaa luetun ymmärtämisen...

Vierailija:

Jos testit näytti plussaa niin luultavasti olit raskaana ja ' myöhästyneet' menkat oli varhainen keskenmeno

Vierailija
7/8 |
05.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis plussasin vasta pari viikoa sen jälkeen kun menkkojen olis pitäny alkaa ja siis raskaana olin ja ja lapset nyt jo isoja! Ei mulla mitään keskenmenoja ole ollu.

-4-

Vierailija
8/8 |
05.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

4/14