Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poikaystävä repi kuolleen koirani valokuvan jääkaapin ovestani "mä en jaksa kun sä poraat"

Vierailija
13.09.2017 |

Koirani kuolemasta on muutama viikko. 14 vuotta sen kanssa elin. Luonnollisesti tilanne on hirveä ja minua itkettää koko ajan. Ja kyllä, olen niin vanha että teetän valokuvat liikkeessä. Nyt poikaystävä on kuitenkin tuhonnut jotakin korvaamatonta. Jotakin mitä en saa takaisin.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kutsut tuota ystäväksi?

Vierailija
2/14 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka vanha sä sit olet, kun teetät valokuvat liikkeessä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entinen poikaystävä olisi minulle.

Vierailija
4/14 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Negatiivit?

Mutta silläkö se itku loppuu, että valokuvat tuhotaan? Ihme logiikka.

Vierailija
5/14 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka vanha sä sit olet, kun teetät valokuvat liikkeessä?

29-vuotias. Miten niin? Pidän siitä että saan kuvat ihan käsiin kosketeltaviksi ja albumiin.

Ap

Vierailija
6/14 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Törkeä teko! Ole hyvä itseäsi kohtaan ja lopeta suhde. Nyt. Tuossa taustalla on muitakin vakavia ongelmia.

Vierailija
7/14 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole poikaystäväsi ymmärrys kunnossa. Heivaa mäkeen tuollainen epänormaalilla järjellä varustettu kaveri. Itsekäs paskiainen se on.

Jssap! 

Itse menetin koiraystäväni alkukesästä ja mieheni on ollut minulle todella suuri tuki, vaikka hänkin suree menetystä. 

Vierailija
8/14 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

29-vuotias jolla 5-vuotiaan empatiakyky ja sosiaaliset taidot. Ihanko loppuelämäsi aiot  tuota katsoa?

Vierailija
9/14 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on vain koira! Niitä tulee ja menee, elämä jatkuu.

Vierailija
10/14 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
11/14 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No huhhuh. Poikaystävä vaihtoon ja äkkiä, ennenkuin hajoittaa sinua ja sinun tärkeimpiä asioita enempää.

Tuo on vahvasti henkistä väkivaltaa, poikaystäväsi varmasti tietää, kuinka tärkeä koira sinulle oli, ja kuinka kaipaat koiraa edelleen. Ehkä poikkiksesi ei ole niin koiraihmisiä, ei ymmärrä miten se koiran tassunjälki sydämestä ei ikinä katoa kun se on päässyt sinne painautumaan?

Poikaystäväsi osoitti sinulle, kuinka sinä ja sinun tunteet eivät merkitse hänelle mitään, ainoastaan hänen ärsytyksensä siitä kun olet surullinen. Poikaystäväsi ÄRSYYNTYMINEN oli suurempi, tärkeämpi asia hänelle kuin sinun suuri menetys.

Pahoittelut suorasta tekstistä. Sinulla on jo valmiiksi tällä hetkellä vaikeaa, poikaystävän tulisi olla tuki ja turva, ei se joka tuo lisää surua ympäristöösi.

Vierailija
12/14 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en tajunnut jättää eksää tuollaisesta tempusta. Yritin ymmärtää häntä. Virhe.

Hän ei koskaan edes yrittänyt ymmärtää minua.

Vierailija
13/14 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkoko sinun on porata koiran kuoleman takia? Naulaa ja sahaa välillä, niin on poikaystävällekin vaihtelua.

Vierailija
14/14 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtis kyllä poikaystävä vaihtoon. Tommonen teko kielii muustakin. En tuollaista empatian ja tuen puuttumista jäis kattomaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yhdeksän