Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onkos tämä sitä biologisen kellon tikittämistä? Himot

Vierailija
13.09.2017 |

Ennen ovulaatiota ja ovulaation aikaan panettaa niin perkeleesti ja mieskin himoitsee minua niihin aikoihin enemmän kuin tavallisesti. Ikää nyt 37 vuotta. Yrittääkö kroppa viestiä mulle/meille, et nyt alkaa olla viimeiset mahikset? 2 lasta on ja nuorempikin täyttää kohta 10 vuotta.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalia ja liittyy juuri ovulaatioon.

Vierailija
2/5 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hussi kirjoitti:

Normaalia ja liittyy juuri ovulaatioon.

Mutta miks se on alkanut vasta nyt? Näin vanhalla iällä.

-ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taida perusbiologia olla hanskassa? Naisen viehättävyys ja panetus on normaalia ovulaation aikaan. Sitten se menee ohi kuten ovulaatiokin.

Vierailija
4/5 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muissi kirjoitti:

Ei taida perusbiologia olla hanskassa? Naisen viehättävyys ja panetus on normaalia ovulaation aikaan. Sitten se menee ohi kuten ovulaatiokin.

Ei oo kuule ennen panettanut näin paljon.

Olo on kuin raskaana ollessa, jolloin kiihottui tosi pienestä

-ap

Vierailija
5/5 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama juttu. Oon 35 ja meillä on yksi kohta 3-vuotias. Gynekin sanoi pari kuukautta sit, että jos toista aikoo, niin nyt kannattais pitää kiirettä, kun vielä näyttää ovulaatio tulevan hyvin ja muutenkin ois paikat kunnossa. Ekaa yritettiin monta vuotta... Nyt vaan on tuntunut, ettei ihan vielä jaksaisi toista ja ekan raskaudessa oli komplikaatioita, jotka tod.näk. toistuu uudessa. Nekin pelottaa ja ollaan ajateltu, pitäiskö vauvahaaveesta luopua siksi. Ennen ei oo haluja ollut kauheasti, mut viimeisten kuukausien aikana on haluttanut kovin aina ovulaation aikaan. Enemmän kuin ennen. Oon kans epäillyt, onko tää joku luonnon merkki?

Ja oon kans kyllä tiennyt, että nainen on halukkaampi ovuloidessaan, mutta kun ennen ei tosiaan ole näin selkeitä haluja silloin ollut...