Yhden asian lupaan, minun poikani ei lätkää pelaa!
Kasvatan lapseni omien arvojeni mukaan. Niihin kuuluu sen ymmärrys, että lätkä ei ole tehnyt Suomelle ja suomalaisille mitään hyvää. Miljoonia syydetään seuroille ja halleja rakennetaan parhaille tonteille, ja juntit taantuvat idiootin asteelle koko talvikaudeksi.
Elämässä pitää olla arvokkaita unelmia, joista on iloa kaikille.
Kommentit (32)
Kova pala tämän palstan amispissiksille, joiden mies ei ole koskaan muuta tehnytkään kuin pelannut tai tuijottanut mustaa pistettä valkoisella.
Auts!
No nyt mä uskon, että sillä peruskouluajan liikuntatuntikammolla on helkkarin vakavat ja pitkät seuraamukset.
Onneksi minun lapseni ovat saaneet valita itse harrastuksensa, jopa jääkiekkoon on ollut varaa.
Jos olet äiti, poikasi tuskin ottaa sinusta mallia ja omaksuu 100 % tyrkyttämäsi arvot. Tai vaikka olisit isäkin.
Siinä monesti käy niin, että ne lapset haluavat asioita joita sinä et halua. Lätkäisälle runoilijapoika ja älykköäidille lätkähullu.
No eipähän saa pilluakaan sitten.
Säästyy sukupuolitaudeilta tietty.
Kotona viihtyvälle sellainen lapsi joka ei siellä viihdy ja menevälle kotona jumittava.
Ujolle äidille villilapsi, villille ujo.
Näin kun käy ei sitä ymmärrä samikset, sellaiset joiden jälkikasvu samanlaista kuin itse on.
Minä lupaan, että lapsen saatuani keskityn häneen ja jätän tämän typerän palstan.
Sääliksi käy poikaa.
Kyllä noilla valinnoilla vaikutetaan niin paljon siihen tulevaan menestykseen etenkin naisasioissa. Millään kanteleen soitolla on ihan turha haaveilla tytöistä.
Kuinka aiot estää raavasta miestä pelaamasta lätkää jos hän itse haluaa?
Vierailija kirjoitti:
Sääliksi käy poikaa.
Kyllä noilla valinnoilla vaikutetaan niin paljon siihen tulevaan menestykseen etenkin naisasioissa. Millään kanteleen soitolla on ihan turha haaveilla tytöistä.
Siihenhän monet äidit pyrkivätkin.
Monille naisille miesten seksuaalisuus on pelottavaa ja ällöttävää ja he ovat vain tyytyväisiä jos omat poikalapset eivät moiseen sekaannu. Saattaa se tosin mammakin tuntea piston sydämessään siinä vaiheessa kun poika täyttää 40 ollen täysin syrjäytynyt ja onneton.
Palataan niihin kaikille iloa tuottaviin arvokkaisiin unelmiin siinä kohtaa kun niillä saa pillua.
Hyvä! Lätkä on yksi huonoimmista urheilulajeista. Paitsi jos haluaa liikkua 25- vuotiaana kuin eläkeläinen, ja olla alkoholisti.
Voi olla, että kanteleensoitolla ei saa naista, mutta vaikea aivovammoillakaan on saada.
Itse olen opettanut lapseni karttamaan lajeja, joissa vakavasti vammautumisen todennäköisyys on suuri. Jääkiekko on siitä ikävä laji, että siellä tappelijoiksi ja taklattaviksi uhrataa tietoisesti nuoria, joilla ei sitten ole juuri mahdollisuuksia terveeseen elämään yli kolmekymppisinä. Aivot saavat liikaa kolauksia, keskittymis- ja arviointikyky heikkenee, sitten lääkitsee itseään päihteillä ja siinä menee loputkin. Nuoret tietävät sen, mutta toivovat, että ehtivät pois tuosta roolista ajoissa. Harvat vaan ehtii.
Ei sinun kakarasi lätkässä pärjäisikään.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä! Lätkä on yksi huonoimmista urheilulajeista. Paitsi jos haluaa liikkua 25- vuotiaana kuin eläkeläinen, ja olla alkoholisti.
Lätkää voi harrastaa, ei jokaisesta pitsinnyplääjästäkään tule ammattilaista.
Ja miksei saisi? Eikö tärkeintä ole harrastuksessa että itse nauttii ja tykkää pelata sitä?