S-pankki ja luokattoman huono asiakaspalvelu
Olen joutunut asioimaan useammassa asiakaspalvelussa viime viikkoina. Korttien vaihtamista yms. Ehdottomasti ala-arvoisin asiakaspalvelu on ollut S-pankin asiakaspalvelussa. Taitaa mennä pankki vaihtoon pelkän tämän kokemuksen perusteella. Käynti oli alusta loppuun epäonnistunut asiakaspalvelijan nyrpeyden ja osaamattomuuden vuoksi. Ei pahoittelua tai selityksiä. Olen sitä mieltä, että asiakkaana valitsen parhaan mahdollisen palvelun, aiemmin ok kokemukset. nyt tuli aika valtava takapakki.
Muilla vastaavia kokemuksia?
Kommentit (3)
Asiakaspalvelija visaisessa tilanteessa kilauttaa helssinkiin ja kysäisee. Pahoittelee vielä minuutin viivettä. Ja aina pääsee tiskille ihmisen kanssa puhumaan. Paras pankki!
Viime talvena korttini tiedot varastettiin ja tietämättäni tililtäni hävisi 280€. Pankissa tämä kuitenkin huomattiin ja olivat yhteydessä minuun. Pankissa käynnin, parin puhelun ja reklamaation jälkeen pankki hyvitti koko summan minulle. Hyvin ystävällistä, asiallista ja ripeää toimintaa.
Samoin kasvokkain tapahtuneet asiakaspalvelutilanteet ovat aina olleet ystävällisiä. Varmaan paikasta/henkilöstä riippuvaa, mutta jyväskylässä seppälän ja palokan prismoilla on palvelu aina sujunut mukavasti.
Itse olen saanut parasta palvelua nimenomaan S-pankissa.