Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 38v nainen joka ei löydä MITÄÄN miesseuraa!

Vierailija
12.09.2017 |

Tai jos jotain löydän, eli joku haluaa seurassani olla pidempään on aina kyse miehestä jolla mielenterveysongelmia, narsistista, rahapulassa olevasta siipeilijästä tai alkoholiongelmaisesta joka kaipaa äitihahmoa pitämään huolta. Olen kuitenkin kiva, huumorintajuinen, hyvin koulutettu ja ansaitseva, ja kaiken huipuksi myös usein saan kuulla olevani kaunis. Mutta olen hyväksynyt että koskaan en seksiä tai läheisyyttä enää saa, enkä ainakaan ketään joka haluaisi sitä pidempään kuin yhden yön minulle antaa. On tää ihan s..tanasta että voi olla näin vaikeaa! Helsinki on huonoin kaupunki naissinkulle koko maailmassa.

Kommentit (85)

Vierailija
81/85 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ikäisesi nainen. Kuopus 15v, sinkkuna olen ollut 11v. Yksinäinen olen, koska työelämä vie kaikki mehut ja lasten elättäminen rahat. Olisin täysin hautaan valmis jo. Ikipäivänä ei minusta seurustelemaan olisi. Vaatii ihan liikaa työtä moinen.

Vierailija
82/85 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

stadissa minäkin, mutta mistään baarista et taatusti löydä kun en moisissa koskaan käy. Kun en ole alkkis enkä mt-potilas.

https://www.facebook.com/events/1454040764684057 jostain tämmösestä löytää paremmin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/85 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On jotenkin outoa lukea viestejä, että joku ihan kivan näköinen 25-40 vuotias nainen ei saisi seuraa. Olen hieman päälle nelikymppinen varattu nainen ja viimeksi eilen tuntematon mies tuli kanssani kaupassa juttelemaan. Mies olisi jutellut pitempääkin, mutta minun oli mentävä ja kun naimisissa olen, niin en siihen tohtinut enempää jäädä. Tällainen miesten tuleminen juttelemaan kanssani on lähes viikottaista, keväällä tätä tapahtuu vieläkin useammin ja syksyllä miehet kaipaavat myös kainaloon kaveria.

Miehet ovat järjestäin fiksun oloisia ja ulkonäöltään saman tyylisiä tavallisia ikäisiäni miehiä. Itse olen siis ihan tavallinen ja hymyilevä nainen, joka juttelee mielellään kaikkien kanssa, jos joku vain jutella haluaa. En valikoi ystäviäni ulkonäön tai iän mukaan.

Ei siinä ole oikeastaan mitään outoa. Näillä miehettömillä naisilla on aina jotain isoja vikoja, jotka he jättävät mainitsematta. Esim. vakavat mt-ongelmat, persoonallisuushäiriöt tmv.

Vierailija
84/85 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

stadissa minäkin, mutta mistään baarista et taatusti löydä kun en moisissa koskaan käy. Kun en ole alkkis enkä mt-potilas.

https://www.facebook.com/events/1454040764684057 jostain tämmösestä löytää paremmin...

No niin, nyt kaikki sinkkunaiset joukolla pörssi-iltaan! Sijoittajatapahtumia minäkin suosittelisin, tosin tuppaa yhtiökokouksissa olla keski-ikä siellä jossain 70 vuoden paikkeilla. Mutta osakesäästäjillä on joku nuorisojaosto, tai nuorten aikuisten joku, sinne vaan mukaan! Kaikki osakesäästäjät ei ole raittiita, mutta enemmistö on miehiä. Ja lähtökohtaisesti fiksuja.

Vierailija
85/85 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pörssiillat muutenkin kivempiä, on pientä purtavaa ja juotavaa. Ilmaista, kuten narikkakin. Ja keskusteluaiheet taatusti jännempiä ku noi tavalliset "minna-maaria senkun läskistyy silmissä ja mites mikolla varaa taas ostaa uus auto ja kuulittekste että jussi on koditon ja ulosotossa ku eros tosta taikkuvaimosta joka vei kodin mukanaan"

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kahdeksan