Olen 38v nainen joka ei löydä MITÄÄN miesseuraa!
Tai jos jotain löydän, eli joku haluaa seurassani olla pidempään on aina kyse miehestä jolla mielenterveysongelmia, narsistista, rahapulassa olevasta siipeilijästä tai alkoholiongelmaisesta joka kaipaa äitihahmoa pitämään huolta. Olen kuitenkin kiva, huumorintajuinen, hyvin koulutettu ja ansaitseva, ja kaiken huipuksi myös usein saan kuulla olevani kaunis. Mutta olen hyväksynyt että koskaan en seksiä tai läheisyyttä enää saa, enkä ainakaan ketään joka haluaisi sitä pidempään kuin yhden yön minulle antaa. On tää ihan s..tanasta että voi olla näin vaikeaa! Helsinki on huonoin kaupunki naissinkulle koko maailmassa.
Kommentit (85)
Tul turkkusse.
Pääset salarakkaaks!
Harmi kun oot Helsingissä.
Sinkkum
Vierailija kirjoitti:
Laihduta. LAIHDUTA!
En myöskään ole ylipainoinen.
t. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laihduta. LAIHDUTA!
En myöskään ole ylipainoinen.
t. Ap
Älä valehtele. Kuulen läskisi tekstisi takaa.
Naiset aina valittaa ettei löydä hyviä miehiä. Sitten kun kerrankin löytävät, alkavat määkiä siinä kohtaa kun lähden kotiin lasten ja vaimokkeen luo. Koittakaa nyt päättää että haluatteko hyvän ja vastuullisen perheenpään vai jonkun rentun!
Sama vika Turussa, kyl niim pal kärssi saa.
Missäs paikkanunnalla asustet, sillä on nykyään suuri vaikutus?
Helsingissä on Suomen eniten miessinkkuja.
Hyvä että olet Helsingissä, ehkäpä vielä kohtaamme. En kylläkään käy baareissa. Toisaalta en ole alkkis tai pummikaan.
Tuu svetogorskiin saat kunnon kyydit!
Et kuitenkaan kelpuuta kilttimiehiä.
Helsinkiin lähdetään töitten perässä tai pakoon olevia olosuhteita. Siis siellä on niitä ketä ketään ei palkkaa ellei ole pakko, mt-ongelmaisia, narkkeja ja sateenkaariväkeä.
Kannattaa varmaan satsata tuohon Ekaan luuseriosastoon tai sitten suosiolla muuttaa pois.
Vierailija kirjoitti:
Helsingissä on Suomen eniten miessinkkuja.
Väärin, itä suomessapas. Tuu hakee kunnon karelia dickiä tummahiuksiselta ja sinisilmäiseltä mieheltä tai mee helsinkiin sormettamaan punavihreetä cuckia.
Hki taitaa olla Suomen naisrikkaimpia kaupunkeja. Joku nettietsivä varmaan löytää ne jutut, kuinka monta (sataa) sinkkunaista suurimmissa kaupungeissa on yhtä sinkkumiestä kohti.
Laihduta. LAIHDUTA!