Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen ollut 5 vuotta parisuhteessa ja harrastetaan seksiä pari kertaa vuodessa, olen 21v nainen

Vierailija
12.09.2017 |

Ollaan molemmat miehen kanssa ihan terveitä ja urheilullisia. Ei vaan tee kummankaan mieli melkein ikinä :D muuta läheisyyttä on paljon.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mutta sittenhän tilanne on erittäin hyvä, jos kumpikaan ei kerta halua.

Vierailija
2/13 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sitten? :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, sama juttu, paitsi että ollaan 30v ja oltu yhdessä 12 vuotta. Seksiä sen 1-2 kertaa vuodessa, yleensä, joskus jää sekin väliin. Eipä siitä kovin suurta saldoa kaikkineensa koko yhdessäoloajalta kerry. :D

Ilmeisesti seksiä "pitäisi" olla reilusti enemmän jotta oltaisiin normaaleja kunnon ihmisiä, vaan ei se oikein taida olla meidän juttu. Intiimiä ja fyysistä läheisyyttä on päivittäin, se ei liity seksiin eikä olla koskaan oltu mitenkään "aktiivisia", kumpikaan.

Vierailija
4/13 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu, kolme vuotta yhdessä ja olemme 25-30 -vuotiaita. Kummallekaan asia ei ole ongelma, mutta tuntuu, että kaikkien muiden mielestä sen pitäisi olla ongelma.

Vierailija
5/13 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olisin halunnut, joten jouduin vaihtamaan kundikaverin toiseen. 5 vuotta oltiin yhdessä.

Vierailija
6/13 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä käy sinun parisuhdettasi kateeksi! Huh huh.

Vierailija
7/13 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä yhteisiä vuosia on takana suunnilleen 10, mutta samaan kerhoon voimme kyllä muuten liittyä eli tahti on suunnilleen kerran kesälomalla ja toisen kerran pimeimmän talven aikaan ja jos oikein hurjiksi heittäydytään niin voi olla, että keväällä pistetään vielä pikaisesti sulavien lumien kunniaksi. Mutta molemmat on aikalailla tyytyväisiä tilanteeseen ja läheisyyttä on paljon.

Vierailija
8/13 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä voin tulla höyläämään sua, t mies 23

Vierailija
9/13 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa pitää tuosta tyypistä kiinni. Yhtä matalalibidoisia miehiä on harvassa, ja erot seksihaluissa tuhoavat suhteen ennemmin tai myöhemmin.

Vierailija
10/13 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ethän sinä nuori kaunotar voi pidättäytyä noin vähään seksiin. Mikä siinä inhoittaa? Priorisoikaa henkisyys sekä fyysisyys. Siis kosketelkaa toisianne ja rakastakaa.

Vierailija
11/13 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teit oikein. Yksi tyttö kysyi, ettei naiset saisi haluta, häntä halutti. Typeriä käsityksiä maailma pullollaan.

Vierailija
12/13 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on parisuhdetta takana yli 15 vuotta. Seksiä oli alussa päivittäin, sitten viikottain, sitten kuukausittain.. taisi mennä välillä muutama vuosi niin, että seksiä oli ehkä kerran tai kaksi vuoden aikana. En oikeastaan enään edes muista. Sitten tehtiin lapsi, joka täyttää marraskuussa 5 vuotta.

Päätimme vaimon kanssa, että nyt saa riittää seksittömyys ja ainainen "arvuuttelu", että onko toinen millä mielellä, saattaisiko saada seksiä yms muita näkymättömiä vinkkejä ei enään tarvitse arvuutella. Sovittiin, että heti kun tekee itsellä mieli saada seksiä niin pitää sanoa siitä toiselle.

Kuinka ollakaan tässä kävi nyt niin, että seksiä on 3-4 kertaa viikolla ja 1-3 kertaa viikonloppuisin. Käytännössä seksiä on enemmän nyt kuin seurusteluaikana silloin 15 vuotta sitten. Kun seksiä harrastaa usein niin sitä myös tekee mieli useammin. JOS taas sitä ei harrasta "lainkaan" niin sitä ei myöskään halua tai siitä haaveile. Värkki kuroutuu umpeen ja kivekset kutistuvat rusinaksi.

Onhan se "ihan ok" elämää ilmankin seksiä, mutta voin vannoa , että kun saa päivittäin orgasmin tai kaksi niin elämä suorastaan hymyilee kokoaika. Pienemmät murheet unohtuvat ja mistään turhasta ei tee edes mieli alkaa nalkuttamaan.

Eli tohtorin määräyksestä, housut pois ja panemaan. Kyllä se siitä lähtee rullaamaan.

Vierailija
13/13 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen 25 vuotias nainen ja harrastan mieheni kanssa seksiä joka päivä (no ehkä hilloviikkojen aikana vähemmän), joinakin päivinä pari-kolmekin kertaa, usein pitkän kaavan mukaan. Mieheni on minua 16 vuotta vanhempi.

Edellisessä suhteessani ikäiseni miehen kanssa seksiä sai kerran pari kuukaudessa, mutta mies kyllä runkkaili tavan takaa...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä yhdeksän