Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko mitenkin yleistä että nainen tekee abortin miehen toiveesta?

Vierailija
12.09.2017 |

Kun tuota Sini Ariellia pidetään suorastaan rikollisena kun ei tehnyt aborttia.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehellä pitäisi mielestäni olla oikeus kieltäytyä elatusvastuusta, jos ei lasta halua. Mutta naisen on aina saatava päättää omasta vartalostaan. Kauhistuttava ajatus, että joku ulkopuolinen määräisi, mitä saan tai en saa kropallani tehdä.

Mieskö voisi missä tahansa kohtaa vaan todeta, että enpä tuota lasta halua. Mitäs jos raskaus on niin pitkällä, että sitä ei voi keskeyttää? Lakitoimistoilla menisi hyvin, kun seksiä haluavat parit kävisivät siellä tekemässä sopimuksen, mitä tehdään, jos nainen tulee raskaaksi. Joka kaupungissa pitäisi olla 24h palveleva lakitoimisto, kun baarista palaavat tarvitsevat lakimiehen apua.

Aina puhutaan, että miehen ei pitäisi harrastaa seksiä, jos ei isäksi halua. Minkä takia naisella olisi joku erityisoikeus tässä asiassa? Olen itsekin siis nainen, mutta jos haluaisin lapsen, synnyttäisin sen vain siinä tapauksessa, että olisin valmis kantamaan lapsesta vastuun. Oli isää tai ei.

Vierailija
22/30 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa-a. Itse tein abortin vaikka silloinen poikaystävä painosti toiseen suuntaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskinpa on yleistä. Yleistä taitaa tosin olla että nainen tekee abortin miehen vastustuksesta huolimatta. Missä on empatia, oikeus ja kohtuus näitä miehiä kohtaan?

No mun mies oli narkkari ja lastenhoito ois ollut kokonaan mun vastuulla, kyllä sen jo silloin näki että musta ois tullut YH.

Vierailija
24/30 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Abortti on aina murha.

Vierailija
25/30 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehellä pitäisi mielestäni olla oikeus kieltäytyä elatusvastuusta, jos ei lasta halua. Mutta naisen on aina saatava päättää omasta vartalostaan. Kauhistuttava ajatus, että joku ulkopuolinen määräisi, mitä saan tai en saa kropallani tehdä.

Mieskö voisi missä tahansa kohtaa vaan todeta, että enpä tuota lasta halua. Mitäs jos raskaus on niin pitkällä, että sitä ei voi keskeyttää? Lakitoimistoilla menisi hyvin, kun seksiä haluavat parit kävisivät siellä tekemässä sopimuksen, mitä tehdään, jos nainen tulee raskaaksi. Joka kaupungissa pitäisi olla 24h palveleva lakitoimisto, kun baarista palaavat tarvitsevat lakimiehen apua.

Aina puhutaan, että miehen ei pitäisi harrastaa seksiä, jos ei isäksi halua. Minkä takia naisella olisi joku erityisoikeus tässä asiassa? Olen itsekin siis nainen, mutta jos haluaisin lapsen, synnyttäisin sen vain siinä tapauksessa, että olisin valmis kantamaan lapsesta vastuun. Oli isää tai ei.

Entä jos mies välttämättä haluaisi, että synnytät lapsen, mitä tekisit? Mieshän voisi lapsen synnyttyäkin sanoa, että ei tää ollutkaan hyvä ajatus, hyvästi.

Vierailija
26/30 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuskinpa on yleistä. Yleistä taitaa tosin olla että nainen tekee abortin miehen vastustuksesta huolimatta. Missä on empatia, oikeus ja kohtuus näitä miehiä kohtaan?

No mun mies oli narkkari ja lastenhoito ois ollut kokonaan mun vastuulla, kyllä sen jo silloin näki että musta ois tullut YH.

Tarkoittaako tämä nyt sitä että kannatat narkkariäideille pakkoaborttia?

Vierailija
27/30 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyseessä olisi erikoisoikeus, jos abortti olisi jokin kevyt operaatio ilman mitään psykologisia seuraamuksia. Osalle naisista abortti ei ole vaihtoehto ja se sotii kaikkia äidinvaistoja vastaan.

Vierailija
28/30 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tuskinpa on kovin yleistä, jos nainen itse haluaa lapsen pitää. Kyllä naiset sen verran itsekkäitä ovat.

Nainenhan on aina itsekäs, mies ei koskaan. Nainen on itsekäs jos tekee lapsen, myös lapseton nainen on itsekäs. Häh?

Mies rullaa vaan sen kondomin tai pidättäytyy seksistä jos ei ole kykeneväinen elämään sen riskin kanssa että seksistä voi seurata raskaus. Mutta ei, nainen on syypää kaikkeen ja nainen on itsekäs jos ei tee niinkuin mies haluaa.

No ainakin nainen on kova uhriutumaan ja liioittelemaan kuin teini-ikäinen.

Sekin vielä. On ne naiset vaan huonoja, ihan pohja. 🖕

Vierailija
29/30 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elämäni suurin virhe oli että tein abortin koska mies halusi! :(( kadun sitä niin paljon ja vihaan itseäni ja vihaan miestä!

Äiti, miksi murhasit minut? Olisin halunnut elää elämän.

Ei vaan "Isä, miksi pakotit äidin luopumaan minusta, oi miksi, oman mukavuudenhalusi takiako?"

Vierailija
30/30 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mietis vähän. Raavi oikein kunnolla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi yksi