Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hotellihuone Tre

Vierailija
12.09.2017 |

Tarve varata huone Tampereelta lokakuussa, mielellään Tornihotelli mutta on tosi suolaisen hintainen. S-korttia ei ole eikä liiton jäsenyydellä irtoa nyt alennusta. Mitä muita aleja voisi löytyä että saisi hintaa edes hiukan alemmas?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terve! Google ja esim. Momondo auttaa kyllä...

Vierailija
2/10 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googletettu on edestakaisin ja moneen kertaan. En halua sellaista huonetta mitä ei tarvittaessa voi perua vaikka siten hinnat on halvemmat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ollaan Tampereella yövyttäessä oltu Scandic Tampere Cityssä, Stockmannia vastapäätä, yleensä siellä on ollut silloin joku tarjous (huone jopa alle 100€/yö/hlö (aikuinen). Rautatieaseman toisella puolella on toinen Scandic (Tampere Station).

Koskikeskuksen yhteydessä on Ilves, jota on kehuttu, mutten tiedä tän hetkisiä hintoja, kannattaa varmaan tarkistaa sekin.

Vierailija
4/10 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene halvempaan jos ei Tornihotelliin ole varaa.

Vierailija
5/10 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tampereella on vaikka kuinka monta hotellia! Jos on pakko yöpyä täällä, niin etkö oikeasti ilman kädestä pitämistä pysty huonetta varaamaan? Ja Tornihotelli ei kummoinen paikka ole.

Vierailija
6/10 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ainakaan Ilvekseen mene, siellä on ehkä koko suomen surkein aamupala! Scandicit keskustassa on hyviä.

Vierailija
7/10 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köyhälle on kaikki kallista. Älä tule Tampereelle. Täällä joutuu maksamaan euroilla. Pysy maaseudulla, kyläkauppa kirjaa vihkoon maito- ja leipäostoksesi.

Vierailija
8/10 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tornihotellin aamupala on fiasko! Kaikki on koko ajan loppu ja henkilökunta vaan haahuilee.

Vierailija
9/10 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi mä olisin menossa Torniin että muukin porukka yöpyy siellä. Heillä on työmatkustuksen kautta kertyneiden etujen kautta ilmaiset majoitukset. Mä olen siellä yöpynyt enkä todella pidä yötä siellä 172 euron arvoisena. On mulla siihen varaa mutta en halua maksaa yhdestä yöpymisestä noin paljoa. Olisi vaan helpointa olla samassa hotellissa koko porukka ja mennä yhdessä aamiaiselle. Taidan päätyi siihen naapuriin Villaan joka on hiukan edullisempi mutta aamiainen Tornissa.

Vierailija
10/10 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hotelli Hermica varmaan on halpa - jos on vielä olemassa. Sivut ei oikein vakuuttaneet. Mutta ainahan voi soittaa ja kysyä...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kahdeksan