Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kohdunkaulan/napukan muuttuminen silloin kun plussaa?? Miten muuttuu? Kokemuksia?

05.04.2006 |

Joku oli jossain viestissä maininnut, että varma merkki ennen plussatestiä on ollut kohdunkaulan muutos, tai siis, että lugeja laitettaessa kohdunnapukka on tuntunut erilaiselta kuin aiemmin.

Kysyisinkin nyt, että millä tavalla se kohdunkaula on muuttunut? Itse arvelen, että minullakin on jotain muutosta tapahtunut. Ihan kuin se kohdunkaula olisi vetäytynyt kauemmas ja olisi jotenkin kova. Minulla on PAS tehty noin 2 viikkoa sitten. Testi on vielä tekemättä, siksi spekuloin ja koitan etsiä jotain viitteitä mahdollisesta onnistumisesta. Epätoivoista ja hassua, tiedän.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
05.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

oliko oma havaintoni nimenomaan kohdunkaulan muutosta, mutta plussakierrossa lugeja laittaessani tunsin jotain " kovaa" alempana kuin normaalisti. Siis minusta aika alhaalla tuntui sormessa kova nupukka. Nyt en ole asiaa tarkkaillut enaa, kun lugeja ei tarvitse kayttaa. Osaisiko joku muu vastata paremmin?

Vierailija
2/3 |
05.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt myöhemmin se on hieman pehmentynyt ja leveentynyt. Aukko napukan keskellä tuntui niin kuin aikaisemminkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
05.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tärkein asia oli se että kohdunkaula tai emättimen yläosa, en oikeasti tiedä mikä kohta se on oikeasti, tuntui vaan jotenkin erilaiselta. Ihan kuin se olis ollut jotenkin " turvoksissa" ja sitä napukkaakaan ei niin helposti tuntenut.

Kokemusta mulla on kahdesta plussasta (ICSI-tyttö noin 2 v, ja nyt olen raskaana vk 9) sekä kahdesta kemiallisesta raskaudesta (näistäkin olen ollut tuntevinani jotain pientä muutosta). Puhtaissa negoissa (joita takana 5) mitään muutosta kohdunkaulan en ole lugeja laittaessa huomannut. Mutta piinailuvaiheessa nämä on vaan sellaisia pieniä aavistuksia, ehkä ihan viimeisinä piinapäivinä olen jotain muutoksia tuntenut ja varmemmin vasta sen plussatestin jälkeen.

Toivottavasti saisit plussan!

Meijuli

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kuusi