Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Arvostaisipa eksäni yhtä paljon lastaan kuin uutta naistaan

Vierailija
11.09.2017 |

Lapsi valittaa, että iskä on koko ajan puhelimen kanssa eli viestittelee ja chattailee tai mitä tahansa. Sitten kun lapsi on luonani ja yritän saada eksääni kiinni hoitaakseni lapseni asioita, niin eksä ei olekaan yhtä äkkiä puhelimen ääressä/whazappissa, vaikka yleensä asuu siellä. Ihailtavaa, että antaa läsnäolonsa täydellisesti uudelle naiselleen, mutta miksi hitossa ei voi antaa läsnäoloaan lapselleen?
Ja tästä jos menee sanomaan, niin saan kateellisen/mustasukkaisen eksän leiman. Ärsyttävää! Mitä tässä tekisi? Käy lapsi sääliksi 😥

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsi valittaa, että iskä on koko ajan puhelimen kanssa eli viestittelee ja chattailee tai mitä tahansa. Sitten kun lapsi on luonani ja yritän saada eksääni kiinni hoitaakseni lapseni asioita, niin eksä ei olekaan yhtä äkkiä puhelimen ääressä/whazappissa, vaikka yleensä asuu siellä. Ihailtavaa, että antaa läsnäolonsa täydellisesti uudelle naiselleen, mutta miksi hitossa ei voi antaa läsnäoloaan lapselleen?

Ja tästä jos menee sanomaan, niin saan kateellisen/mustasukkaisen eksän leiman. Ärsyttävää! Mitä tässä tekisi? Käy lapsi sääliksi 😥

Vai että käy lapsi sääliksi. Olet vain kateellinen miehesi onnesta.

Vierailija
2/9 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ihan omakin onni. Silti annan lapselleni huomiota.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erittäin läpinäkyvää katkeruutta exän uudesta onnesta.Hoida lapsen asiat hänen kanssaan silloin kun lapsi vaihtaa toisen luokse.😀

Vierailija
4/9 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katse eteenpäin.

Vierailija
5/9 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No et sä oikein mitään voi tehdä. Onko exäsi parisuhde uusi? Alkuhuumassa sitä varmaan ei muuta teekään kuin viestittele, mutta yleensä se siitä tasaantuu. Ja jos ei, niin kyllä lapsi ennemmin tai myöhemmin alkaa itse sanoa asiasta isälleen. Ei exäsi välttämättä reagoi silloinkaan, mutta lapsesi vetää siitä omat johtopäätöksensä. Ei lapset tyhmiä ole. Sinuna pysyisin itse hiljaa asiasta, tai jos lapsi valittaa asiasta sinulle, kommentoisin vaan jotain ympäripyöreätä "nooo, kyllä se siitä".

Vierailija
6/9 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha kai tähän on yrittää mitään sanoa. Olen oikeasti huolissani vain siitä, miten lapsi voi ollessaan isänsä luona.

Lapseni puolesta saatan olla kyllä mustasukkainen. Miksi lapsi on vähempiarvoinen kuin joku muutaman viikon tuttavuus?

Ymmärrän, että ihastuksen tunne vie ihmistä, mutta joku järki pitäisi olla.

Ja miksi muuten olisin kateellinen naiselle? Tiedän miten asian laita on vuoden kuluttua. Olen sen itse kokenut. Ennemminkin olen naisen puolesta pahoillaan.

Vierailija
7/9 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi että nämä vastaukset täällä on tympeitä ja tahallaan ilkeitä sekä vääristeleviä. 😕Mun exän rakkaus on työ. Ja kyllä mua aivan otti sydämestä se, kun näin miten vähän häntä kiinnosti lapset ja niiden asiat. Työ oli ekana j sitten vaikka tirsat ja mun puristelu. Se oli yksi iso syy miksi rakkauskin kuoli. Miten voi arvostaa ihmistä saatikka rakastaa jos näkee hänen laiminlyövän omaa lastaan? Kyllä mä ymmärrän ap:ta täysin. On kauheaa kattoa vierestä. Jokainen äiti, eronnutkin, toivoisi silti isän olevan isä! Onneksi nykyään mun ex-mies on muuttunut hieman parempaan.

Vierailija
8/9 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos soitat vaan sillon kun on ihan pakko ja muuten laitat viestiä tai pyydät soittamaan niin ehkä se exä jaksaa sinulle vastata. Jos taas soitat ihan jatkuvasti ja puhut aina sen 30min + niin tottakai exä jättää välillä vastaamatta.

Vierailija
9/9 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka paljon lapsi on isän luona? Uusi nainen ei siis kuitenkaan ole paikalla? Kuinka vanha lapsi? Minun lapsi ei enää juuri käy isällä koska uusi nainen kiusaa mm puuttumalla lapsen raha-asioihin ja vaatteisiin. Lapsi on jo aika iso ja näkee naisen pihiyden ja mustasukkaisuuden.