Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En laihdu ikinä!!

Vierailija
11.09.2017 |

Aloitin tänään dieettin,ei arkisin valkoista jauhoa tä sokeria. Klo 16 eteenpäin olen syönyt 9 paahtoleipää. Aamu meni nätisti 2 paistettua kananmunaa. Lounaalla muusia 3dl,kasviksia ja 150g kanaa.

Iltapäivään loppuu itsekuri ja olen ihan ähkyssä nyt.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun kannattaa käydä ravitsemusterapeutilla ja saada tarkat ohjeet. Niin minäkin tein ja laihdun kaksi kiloa kuukaudessa. Aiemmin söin vähän ruokaa ja sekin oli ravinneaineetonta ruokaa. Kun ruoassa ovat ravintoaineet tallella niin sitten mielieot jne vähenevät. En kadu laisinkaan ravitsemusterapeuttiini sijoitettuja rahoja koska niistä on minulle konkreettista hyötyä. Nykyään voin hyvin ja syön melkeinpä automaattisesti listan ohjeiden mukaan.

Vierailija
2/6 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välipala × 2 jäi välistä. Siinä syy. Unohdit myös päivällisen näemmä. Olisit saanut syödä kolme ateriaa, mutta valitsit paahtokeivät?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä ne muussit syömättä ja syö rasvaa ja kasviksia.

Vierailija
4/6 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kituutat aamun ja päivän, totta kai illasta repeää.

Vierailija
5/6 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakkonen puhuu asiaa. Aamiaisen jälkeen olisit voinut ennen loubasta syödä vaikka kolme aprikoosia tai luumua. Iltapäivällä pienen annoksen pähkinöitä, pari palaa tummaa sulkaata ja kupillisen teetä hunajalla ja sitten päivällisen ja iltapalaksikin jotain.

Vierailija
6/6 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos syön aamusta /päivästä kunnolla, niin tulee olo että v*tuiks meni jo, kaasu pohjaan------> iltapäivällä menee jo keksiä,sipsit jäätelö jne.

Että sillain hyvä päivä kun ei yhtään herkkua