Päädyt yhtäkkiä viimeksi näkemäsi elokuvan tai pelaamasi pelin maailmaan. Kuinka pahassa pulassa olet?
Et siis saa mitään maailmaan liittyviä supervoimia tai päädy automaattisesti supersankariksi, vaan päädyt omana itsenäsi tarinan maailmaan. Oletko pahassakin liemessä, vai jatkuuko elämä näennäisen normaalina?
Itsellä edellinen katsottu materiaali on The Young Pope. Taitaisi lentää kuin leppäkeihäs Vatikaanista ulos tällainen vapaamielinen nuori naisihminen. :D
Kommentit (93)
Minun tuurilla kuolisin Jurassic Worldissa.
Eläisin autojen kanssa.... Ei olisi ihan minun juttuni. Elokuva: Autot 3
Satavuotias joka karkasi ikkunasta. Päätyisin ruotsiin, en selviäisi.
Vierailija kirjoitti:
"Welcome, welcome! Happy Hunger games!"
O-ou...
Olisit tavis, eli olisit katsomossa. Aloittaja vähän itse pilasi koko kysymyksen.
No miten sen nyt ottaa.
Tänään alkuillasta katselin Disjointed-sarjaa Netflixistä, kyllä mä mielelläni voisin työskennellä hamppukaupassa ja nauttia työntekijäeduista.
Toinen sarja, mitä katselin, oli RuPaul's Drag Race season 8; joo voisin kisata, mutta lättäjalat ei tykkää korkkareista. Auts.
Olen katsonut viimeksi Lucifer tv-sarjaa, lasketaanko se? Ei minulle kävisi kuinkaan, tekisin varmaan sopimuksen vihtahousun kanssa :D
Pokemon Go, hmm...Ilman palloja ja härpäkkeitä vois olla vähän tylsää.
Vierailija kirjoitti:
Olen katsonut viimeksi Lucifer tv-sarjaa, lasketaanko se? Ei minulle kävisi kuinkaan, tekisin varmaan sopimuksen vihtahousun kanssa :D
Talon kanssa ei kannata pelata. Talo voittaa lopulta aina :)
The Sims 4, taloni varmaan syttyisi palamaan kun yrittäisin tehdä juustomakaronia
Vierailija kirjoitti:
The Sims 4, taloni varmaan syttyisi palamaan kun yrittäisin tehdä juustomakaronia
Hahaa! Mulla myös Sims 4. Odottelisin pari päivää siirrymistä nuoresta aikuisesta aikuiseksi =)
Taru Sormusten herrasta, Kuninkaan paluu. Onnellinen loppu :-)
Pomo pakottaa naimisiin kanssaan, lyö kasvoihin, uhkaa silpoa sukuelimet, ryntää suihkusta alasti päälle, pakottaa samaan sänkyyn kanssaan ja laulaa laulua tyyliin pallit pallit/nartut madelkaa.
Ei helvetti, satuin juuri katsomaan walking deadia uudelleen...
Resident evil. Ja juu, kuolisin just moottorisahaan.
Tulisi vilu. Katseltiin eilen tytön kanssa Frozen.
Katsoin kauhuelokuvan viimeksi, ihanaa. Taidan olla aika pulassa :p
Minulla on sitten täysin tuntematon kohtalo, en muista elokuvaa/peliä, jonka olen nähnyt viimeksi.
Saattoi olla Titanic, tuon mukaan kohtalo on jo nähty eli vajaa viikko sitten moottori sammui myrskyssä merellä, ei kuitenkaan upottu.
Katselin fast&furious 7. Aika pulassa sinänsä että olen tosi huono ajaan autoa. Mutta osaan kyllä muuten pitää puoleni.
"Welcome, welcome! Happy Hunger games!"
O-ou...