Päädyt yhtäkkiä viimeksi näkemäsi elokuvan tai pelaamasi pelin maailmaan. Kuinka pahassa pulassa olet?
Et siis saa mitään maailmaan liittyviä supervoimia tai päädy automaattisesti supersankariksi, vaan päädyt omana itsenäsi tarinan maailmaan. Oletko pahassakin liemessä, vai jatkuuko elämä näennäisen normaalina?
Itsellä edellinen katsottu materiaali on The Young Pope. Taitaisi lentää kuin leppäkeihäs Vatikaanista ulos tällainen vapaamielinen nuori naisihminen. :D
Kommentit (93)
Satuin katsomaan 30 päivää kaamosta (tms) viimeksi. Ihan p*ska... mutta en varmaan selviäisi hengissä...
Outlander. Kyllä mä sen pääosaa esittävän sällin kanssa voisin peuhata.
Syrjäinen maa. Riippuisi siitä mitä olisin tehnyt. Mutta mitä väliä, kun maisemat ovat niin hienoja.
Hitto, mulla on Spartacus menossa :(
Pilvilinna joka romahti
My summer car
Ei toivoa...
Demonit listivät minut välittömästi hengiltä kun ulos menen.
Holmesin homoporkkeliin varmaan sinne sohvalle istua tapittamaan näin naisena.
Vierailija kirjoitti:
Syrjäinen maa. Riippuisi siitä mitä olisin tehnyt. Mutta mitä väliä, kun maisemat ovat niin hienoja.
Tuli luettua aloitus huolimattomasti. Siis joo, jos ihan omana itsenäni päädyn niin normaalina jatkuisi. Asuisin jossain ihanassa mökissä kaukana maailmasta.
Bletcheyn nelikko. Ei mitään jakoa ymmärtää ja pysyä heidän perässään koodi jutuissa, mutta osaisin varoittaa heitä menemästä hyljättyihin vanhoihin mielisairaaloihin ja muuta ilmiselvää.
En ole varma, mutta joko Jane Eyre tai The Breakfast Club.
Pompeii elokuva. Olisin siis vuodessa 79 ja vesuvius alkaa purkautua. Ellen pääsisi jalan pakenemaan kuolisin sinne.
Sademies eli takaisin 80-luvulle...no mikä ettei?🤔
Vierailija kirjoitti:
Pride and prejustice :😬
Mulla sama. Mikäpäs tuolla olisi elellessä. Toki eläisin suuressa synnissä ja herättäisin paheksuntaa, koska olen avoliitossa ja minulla on lapsi. Siinä riittäisi kylän rouvilla kauhistelemista teekutsuilla :D
Jättitappaja hämähäkki iskee pommeilla joita mun täytyy väistellä ja pitäisi osata huimia parkour-hyppyjä kielekkeeltä toiselle. Yeah right..Ori and The Blind Forest. Leffa: Napapiirin Sankarit 3: Selviytyä monta vuorokautta sipseillä kun on kävellyt ensin kymmeniä kilometrejä tunturialueella. Okei aluks oli makkaraakin mut liian vähä:D
Riippuu miten asiaa ajatellaan. Elokuvassa oli kone jolla näki tulevaisuuteen. Hyvässä tapauksessa siis elelisin kaikesta tietämättä kuten nytkin ja tarinan sankari pelastaisi maailman, tai sitten alkaisi kolmas maailmansota. Ensin kaatuisivat pörssit, kun koneella näkee tulevaisuuteen. Lotonkin voisi lopettaa ja sitä rataa.
Olen aika makeassa, oudossa maailmassa jossa meikäläisen persoona taatusti viihtyisi, vaikka jännää olisi. Olisin Dale Cooperin ja Laura Palmerin tuttava.
Kaunotar ja hirviö 2017 versio, voisin iskeä Gastonin ja Belle ja hirviö saisivat hengailla keskenään 😂