Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Päädyt yhtäkkiä viimeksi näkemäsi elokuvan tai pelaamasi pelin maailmaan. Kuinka pahassa pulassa olet?

Vierailija
11.09.2017 |

Et siis saa mitään maailmaan liittyviä supervoimia tai päädy automaattisesti supersankariksi, vaan päädyt omana itsenäsi tarinan maailmaan. Oletko pahassakin liemessä, vai jatkuuko elämä näennäisen normaalina?

Itsellä edellinen katsottu materiaali on The Young Pope. Taitaisi lentää kuin leppäkeihäs Vatikaanista ulos tällainen vapaamielinen nuori naisihminen. :D

Kommentit (93)

Vierailija
1/93 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunotar ja hirviö 2017 versio, voisin iskeä Gastonin ja Belle ja hirviö saisivat hengailla keskenään 😂

Vierailija
2/93 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fifty Shade of Grey 🙄😁

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/93 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satuin katsomaan 30 päivää kaamosta (tms) viimeksi. Ihan p*ska... mutta en varmaan selviäisi hengissä...

Vierailija
4/93 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fear the walking dead...

Oh shit.

Vierailija
5/93 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outlander. Kyllä mä sen pääosaa esittävän sällin kanssa voisin peuhata.

Vierailija
6/93 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syrjäinen maa. Riippuisi siitä mitä olisin tehnyt. Mutta mitä väliä, kun maisemat ovat niin hienoja.

Vierailija
7/93 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitto, mulla on Spartacus menossa :(

Vierailija
8/93 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pilvilinna joka romahti

My summer car

Ei toivoa...

Vierailija
9/93 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Demonit listivät minut välittömästi hengiltä kun ulos menen.

Vierailija
10/93 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Holmesin homoporkkeliin varmaan sinne sohvalle istua tapittamaan näin naisena.

Vierailija
11/93 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syrjäinen maa. Riippuisi siitä mitä olisin tehnyt. Mutta mitä väliä, kun maisemat ovat niin hienoja.

Tuli luettua aloitus huolimattomasti. Siis joo, jos ihan omana itsenäni päädyn niin normaalina jatkuisi. Asuisin jossain ihanassa mökissä kaukana maailmasta. 

Vierailija
12/93 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pride and prejustice :😬

Vierailija
13/93 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bletcheyn nelikko. Ei mitään jakoa ymmärtää ja pysyä heidän perässään koodi jutuissa, mutta osaisin varoittaa heitä menemästä hyljättyihin vanhoihin mielisairaaloihin ja muuta ilmiselvää.

Vierailija
14/93 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole varma, mutta joko Jane Eyre tai The Breakfast Club.

Vierailija
15/93 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pompeii elokuva. Olisin siis vuodessa 79 ja vesuvius alkaa purkautua. Ellen pääsisi jalan pakenemaan kuolisin sinne.

Vierailija
16/93 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sademies eli takaisin 80-luvulle...no mikä ettei?🤔

Vierailija
17/93 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pride and prejustice :😬

Mulla sama. Mikäpäs tuolla olisi elellessä. Toki eläisin suuressa synnissä ja herättäisin paheksuntaa, koska olen avoliitossa ja minulla on lapsi. Siinä riittäisi kylän rouvilla kauhistelemista teekutsuilla :D

Vierailija
18/93 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättitappaja hämähäkki iskee pommeilla joita mun täytyy väistellä ja pitäisi osata huimia parkour-hyppyjä kielekkeeltä toiselle. Yeah right..Ori and The Blind Forest. Leffa: Napapiirin Sankarit 3: Selviytyä monta vuorokautta sipseillä kun on kävellyt ensin kymmeniä kilometrejä tunturialueella. Okei aluks oli makkaraakin mut liian vähä:D

Vierailija
19/93 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu miten asiaa ajatellaan. Elokuvassa oli kone jolla näki tulevaisuuteen. Hyvässä tapauksessa siis elelisin kaikesta tietämättä kuten nytkin ja tarinan sankari pelastaisi maailman, tai sitten alkaisi kolmas maailmansota. Ensin kaatuisivat pörssit, kun koneella näkee tulevaisuuteen. Lotonkin voisi lopettaa ja sitä rataa.

Vierailija
20/93 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aika makeassa, oudossa maailmassa jossa meikäläisen persoona taatusti viihtyisi, vaikka jännää olisi. Olisin Dale Cooperin ja Laura Palmerin tuttava.