Lue keskustelun säännöt.
Ruohoa kasvattamaan!
05.04.2006 |
Ostinpa eilen kaupasta ohran siemeniä. Niitä oli myynnissä rairuohon siemenien kanssa ja ajattelin, että laitetaanpa tänä vuonna vähän erilaista pääsiäisruohoa tulemaan. Nyt sitten kävi mielessä, että voikohan tota ohraa syödä esim. salaattien joukossa tai leivän päällä? Vois taaperokin innostua!
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla