Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka usein pääset bilettämään kaverien kanssa? siis kyssä niille joil on lapsia??

Vierailija
05.04.2006 |

Itse pääsisin vaikka joka vkloppu ku mummi on niin innokas hoitaja, mutta menen ehkä pari kertaa kk

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
05.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain äidiltäni kyllä joululahjaksi lahjakortin, että hän hoitaa lapsiani kerran kuussa 24h. Sitä vuorokautta en käytä baareissa (kun en edes juo), vaan käyn uimahallissa/salilla, katson hyvän leffan kotona tai teatterissa, syön raflassa ja tapaan tuttuja.

Vierailija
2/10 |
05.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus harvemmin ja joskus useammin. Useimmiten biletän kuitenkin ilman viinaa, en halua pilata seuraavaa päivää kankkusessa maaten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
05.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyse ei oikeastaan ole siitä etteikö olisi hoitajia.. Mies päästäisi mua menemään niin paljon kuin huvittaa, ja isovanhemmat hoitavat myös mielellään. En vaan raaski lähteä, kun on kuitenkin arkipäivät töissä ja erossa lapsista. Ja kaiken kukkuraksi saan yleensä niin järkyttävän krapulan että olen ihan pois pelistä koko juhlimista seuraavan päivän :/

Vierailija
4/10 |
05.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka haluaa ees käydä baareissa kun voi olla oman lapsen kanssa kotona??

Vierailija
5/10 |
05.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kotielämä oman perheen kanssa on sitä kivointa biletystä. Miksi mennä savuiseen baariin tai tanssipaikkaan, kun kotona on ihanaa ja voi aamulla nousta raikkaaseen oman kodin tuoksuun.

Vierailija
6/10 |
05.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä ainakin haluun mennä ja pitää hauskaa...kyl siel kotona kerkee ihan tarpeex olemaan....ei mennä aina baariin esim. joskus mennään kavereiden kans syömään tai hohtokeilaa jne.

Vierailija
7/10 |
05.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsen niin usein kun haluan, mies hoitaa lapsen siinä missä minäkin. Mutta harvemmin tulee käytyä. Muutaman kerran vuodessa baarissa (lähinnä kesäisin terassilla), muita menoja kavereiden kanssa sitten useammin.

Vierailija
8/10 |
05.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut viimeksi ehkä n.3v sitten kavereiden kanssa baarissa! No lapset on 2v. ja 8kk, eli ollaan oltu maha pystyssä aika paljon siitä ajasta... Mutta nyt siis toi poika jo 8kk... Kyllä mies olis lasten kanssa, mut ei vaan oikein tuu järkättyä menoja, vaikka mieli kovasti välillä tekisi. Olis ahana lähteä tyttöjen kans ulos. Toisaalta olis ihana päästä miehen kanssa myös välillä tuulettaa päätä. Viim. tammikuus, sitä edellisen kerran 05 kesäkuussa:' (

Vierailija
9/10 |
05.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä käyn teatterissa tai elokuvissa miehen kanssa, vain tosi harvoin jossain tyttöjen kesken. Miehellä tulee paljon yöpoissaoloja työnsä takia, joten ne vapaa-ajat hän viettää mieluiten pojan ja minun seurassa.

Välillä täytyy päästää poika isovanhemmille yökylään ihan muuten vain, koska kaikki sitä niin toivovat. Poika kysyy aina koska pääsee vaarille, mummille tai mammulaan viikonloppua viettämään. Silloin me yleensä teemme jotain hyödyllistä, kuten siivoamme autotallin tai jotain muuta rästiin jäänyttä.

Vierailija
10/10 |
05.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua lähteä vetämään päätä täyteen vaan haluaisin käydä yhdellä tai kahdella jossain hetken istumassa. Kaverit eivät osaa jättää siihen yhteen tai kahteen ja minä en kestä umpihumalaisia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi viisi