Ehtisitkö vastata nuorelle miehelle?
Hei. Ihan ensialkuun haluan pyytää anteeksi, jos tämä loukkaa jotain. Mut sit vähän taustaa. Olen tässä parikymppinen nuori mies ja kovin kovin huolissani siitä, onko mulla ikinä mahollisuutta löytää suomalaista vaimoa tai muuten elämänkumppania. Mitä olen nyt lukenut keskusteluista netistä( Demi.fi/ jne, eksyin googken kautta) ja olettaisin että ne naisten kirjoittamia, niin tosi monessa kaivataan ulkomaalaista tai tummaa miestä Kelpaako enää tällainen kiltti ja turvallinen nuorimies nykynaiselle? Kovasti haluaisin jonkun ihmisen jonka kanssa viettää ja jakaa aikaa ja ajatuksia. Hetkiä ja tunteita. Mutta kun olen ehkä siinä mielessä herkkä että saan kokonaiskuvan näiden keskusteluiden perusteella ja nykytilanne kun on mikä on. Metin että kun kilpailu lisääntyy kun ihmismäärä uusien kansalaisten myötä kasvaa, ( tiedätte kyllä) ,onko mulla enää mahdollisuuksia? Tätä unettomina öinäni mietin. Haluaisin niin löytää ihmisen jolle antaa kaiken tän sisällä olevan rakkauden ja lämmön tunteen.
Ja pyydän vielä anteeksi jos jotain tämä kirjoitus haittaa. Kiitos jos vastaat :)
Kommentit (48)
Vierailija kirjoitti:
Tietysti on! Olet ihana!
Siis mahdollisuuksia. Kysykää vain yksi kysymys....
Kyllä on :) Luonteellasi voit paikata erittäin paljon + sillä, että et vaadi mallin mittoja tai kasvoja naiselta. Tavallinen nainen vaikka vähän pyöreäkin. Sellaisiahan suurin osa suomalaisista naisista on.
Erikoinen rinnastus tuo ulkomaalainen ja tumma vastaan kiltti ja turvallinen. Eikö ulkomaalainen mies muka voi olla kiltti? Eikö turvallinen mies voi olla tumma?
Vierailija kirjoitti:
Erikoinen rinnastus tuo ulkomaalainen ja tumma vastaan kiltti ja turvallinen. Eikö ulkomaalainen mies muka voi olla kiltti? Eikö turvallinen mies voi olla tumma?
En suinkaan tarkoita sitä. Tarkoitan, että olen noiden keskustelupalstojen perusteella saanut kuvan, että näin olisi. Saanut kuvan, että mun mahdolisuudet olisi heikommat. Kaikki me ihmisiä ollaan. Mistä tajansa. Olen vain lukenut niistä, että näin on monen mielestä.
Pukeudu siististi (tarkoittaa unohda hupparit ja hanki silitysrauta), tuoksu hyvältä eli joka päivä suihkautat hyvää tuoksua hieman, hymy, kohteliaisuus, huumori, mutta ei alapääjuttuja. Joku kiinnostuu varmasti, jos vain olet naisten kanssa tekemisissä.
Vierailija kirjoitti:
Ei ja ei todellakaan...
Vierailija kirjoitti:
Pukeudu siististi (tarkoittaa unohda hupparit ja hanki silitysrauta), tuoksu hyvältä eli joka päivä suihkautat hyvää tuoksua hieman, hymy, kohteliaisuus, huumori, mutta ei alapääjuttuja. Joku kiinnostuu varmasti, jos vain olet naisten kanssa tekemisissä.
Huppari on aina parempi kun joku kauluspaita. Ja nuo dödöt kannattaa unohtaa kokonaan, mikään ole niin hintahtavaa kun tuoksuva kauluspaita-mies. Hyi yök! Miehen kannattaa tuoksua miehelle. Aloituksessasi tulikin jo esiin, että ei me naiset niistä maailman siisteimmistä ruususen tuoksuisista kilttimiehistä olla ensimmäisenä kiinnostuttu..
Toki, jos et ole liian ronkeli iän ja ulkomuodon suhteen.
Koska parisuhteen muodostuminen on muutenkin vaikeaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kelpaa. Itse oon tummahiuksinen ja sinisilmäinen puoliksi suomalainen ja puoliksi eurooppalainen ja ei kelpaa vaikka on lihaksikas keho ja kiltti luonne. Pitää olla nyky suominaiselle kunnolla tummaa (ei riitä tummat ruskeat hiukset), m us li mi miehet ja a f r ikk alaiset on kuuminta huutoa nyt.
Tämän mielikuvan olen saanut niistä palstoilta, ja sitä salaa kovasti pelkään :(
Siksi tulin kysymään täältä, jotta saisi muita näkökulmia.
Onko sulla rahaa? Sillä voi paikata, naiset rakastaa rahaa. Jos oot mies mikä on tyytynyt vähään elämässä (rahalla ei väliä ja sitä ei ole paljoa) varaudu olemaan yksin loppuelämä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kelpaa. Itse oon tummahiuksinen ja sinisilmäinen puoliksi suomalainen ja puoliksi eurooppalainen ja ei kelpaa vaikka on lihaksikas keho ja kiltti luonne. Pitää olla nyky suominaiselle kunnolla tummaa (ei riitä tummat ruskeat hiukset), m us li mi miehet ja a f r ikk alaiset on kuuminta huutoa nyt.
Tämän mielikuvan olen saanut niistä palstoilta, ja sitä salaa kovasti pelkään :(
Siksi tulin kysymään täältä, jotta saisi muita näkökulmia.Onko sulla rahaa? Sillä voi paikata, naiset rakastaa rahaa. Jos oot mies mikä on tyytynyt vähään elämässä (rahalla ei väliä ja sitä ei ole paljoa) varaudu olemaan yksin loppuelämä.
Eipä sitö liiemmin ole. Täytyy sitten varautua tuohon :(
Oma tyttäreni otti pellavapäisen kantasuomalaisen pulkannarun. Mukava luonne taisi olla pojan vetovoiman salaisuus.
Vierailija kirjoitti:
Toki, jos et ole liian ronkeli iän ja ulkomuodon suhteen.
Ei sillä ole niin suurta merkitystä. Kaikki on kauniita omalla tavallan. Sisin on tärkein, vaikka monesti ulkonäköön ihastutaankin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huppari on aina parempi kun joku kauluspaita. Ja nuo dödöt kannattaa unohtaa kokonaan, mikään ole niin hintahtavaa kun tuoksuva kauluspaita-mies. Hyi yök! Miehen kannattaa tuoksua miehelle. Aloituksessasi tulikin jo esiin, että ei me naiset niistä maailman siisteimmistä ruususen tuoksuisista kilttimiehistä olla ensimmäisenä kiinnostuttu..
Ruusulle ei miehen pidä tuoksua, mutta hyvältä miesten tuoksulta ja aavistuksen vain. Voi taivas, kun joskus joku mies tuoksuu hyvälle niin katson toisenkin kerran sinne päin. Jos aikuinen mies ei muuta yläosaa käytä kuin hupparia niin ehdoton ei.
Vierailija kirjoitti:
Oma tyttäreni otti pellavapäisen kantasuomalaisen pulkannarun. Mukava luonne taisi olla pojan vetovoiman salaisuus.
Kiitos, tämä lohduttaa :)
Vierailija kirjoitti:
Moni mies joutuu nykyään homoilemaan kun naiset eivät kelpuuta. Vuosien yksinäisyys ja miehen on pakko saada läheisyyttä oli se sitten vaikka toinen mies kuka sitä antaa..
:( eipä ruusuiselta kuulosta vaikka totta olisikin
Tuntuu vain välillä mahdottomalta kilpailla näin komeita ja miehekköitä miehiö vastaan
Pitöisikö kenties vaan luovuttaa?
Moni haluaa suomalaisen miehen. Älä huoli.
Tietysti on! Olet ihana!