Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kävin ekan kerran lenkillä, vaunujen kanssa! Olen niin iloinen :) T. Av-mamma rapakunnossa

Vierailija
11.09.2017 |

Olen todella epäurheilullinen, en harrasta liikuntaa.
Nyt päätin tehdä muutoksen asiaan. Puin lenkkarit jalkaan, urheiluliivit imetysliivien sijaan, vauva rattaisiin ja ulos.
Kävelin reippaasti ensin kunnes pääsin kadun päähän mihin asutus loppuu. Siinä alkaa pellot ja painoin kaasua. Juoksin rattaita työntäen sen verran kun jaksoin. Oli se kuitenkin useampi metri :D Sitten kävelin taas reipasta vauhtia ja yritin tasauttaa hengitystä.
Sitten juoksin taas niin kauan kuin pystyin ja kävelin taas. Kaksi kertaa täytyi pysähtyä hörppimään vettä.
Aurinko paistoi kasvoilleni ja oli niin ihana olo, kevyet lenkkarit ja mukavasti tahdissa hytkyvät jenkkakahvat :D
Raikas ja ihana ilma! 35 min kuluttua vauva hermostui eikä suostunut nukkumaan lenkin aikana (toivoin että nukkuisi niin voisin lenkkeillä niin kauan kuin jaksan)
ja aloin hölkkäämään kotiin päin. Alamäet meni ihanasti, jaksoin juosta vaikka miten kauan kun alamäki vei kuin automaattisesti eteenpäin. Harmi kun vauva kitisi (hampaat) niin en ehtinyt olla kauemmin.
Venyttelin vielä rappukäytävässä ja sitten kotiin, naama oli ihan vaaleanpunainen ja jalat vetelät. Olen niin tyytyväinen itseeni, sain mentyä lenkille!!!
Olisiko kaksi kertaa viikossa hyvä aloittelijalle vai mitä suosittelisitte?

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa AP! Noi jotkut vastaajat ei ehkä ymmärrä mitä eroa on lenkillä ja lenkillä. Vaunujen kanssa on aika raskasta juosta, kyllä oieaksi lenkkeilyksi noin riittää 3 krt viikossa, jos kuntoa haluaa kasvattaa. tuollaiset kepoiset vaunujentyöntelylenkit on ihan erikseen, niitä varmaan kaikki tekee parikin kertaa päivässä.

Itse jaksoin lopulta juosta 5km vaunujen kanssa, olin niin tyytyväinen silloin. Nyt olen töissä ja en jaksaisi enää juosta kun 2km ilman vaunuja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä viisi