Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset eivät laita Tinder-profiiliteksiinsä että haluavat lapsia?

Vierailija
11.09.2017 |

Miksi tämä juttu pitää salata, kunnes mies on vietelty?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vietelläänkö sinut jo tinderprofiililla, vai miksi sitä ei voisi kertoa sitten treffeillä? 

Vierailija
2/19 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munkin mielestä kaikki voisivat laittaa jo esittelytekstiin että hakevatko vakavaa vai vaan seksiseuraa. Olisin säästynyt monilta sydänsuruilta itsekin. Vitun pelimiehet 😡

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko jotenkin simppeli? Eiköhän edelleenkin suurin osa naisista (ja miehistäkin?) halua lapsia. Tämäkö pitää sulle oikein erikseen vääntää rautalangasta?

Vierailija
4/19 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko jotenkin simppeli? Eiköhän edelleenkin suurin osa naisista (ja miehistäkin?) halua lapsia. Tämäkö pitää sulle oikein erikseen vääntää rautalangasta?

Katsoppas nykyisiä syntyvyyslukuja.

Vierailija
5/19 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Munkin mielestä kaikki voisivat laittaa jo esittelytekstiin että hakevatko vakavaa vai vaan seksiseuraa. Olisin säästynyt monilta sydänsuruilta itsekin. Vitun pelimiehet 😡

Minulla kyllä lukee, mutta kun teille naisille kelpaa vain pelimiehet.

Vierailija
6/19 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita itse profiiliisi isolla EN HALUA LAPSIA, niin kaikki jotka haluavat voivat painaa ruksia kohdallasi -> problem solved.

Vierailija
7/19 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Opettele kirjoittamaan. Vapaaehtoinen lapsettomuus kasvattaa suosiotaan koko ajan, mutta edelleen lasten hankkiminen on normi, ja jos ap ei nimenomaan halua lapsia ikinä, kannattaa mainita siitä omassa profiilissa tai ottaa asia esille mahdollisimman pian uuden Tinder-tuttavuuden kanssa. Siihen asti kannattaa olettaa, että se nainen todennäköisesti haluaa lapsia jossain vaiheessa. Näin säästyy pettymyksiltä.

Vierailija
8/19 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin painan ruksia joka ikiselle joka "etsii seuraa pilke silmäkulmassa" tai joka ilmoittaa jo profiilissaan ettei halua lapsia. Myös kaikille paidattomille tulee saman tien ruksia. En ole lapsitoivettani kirjoittanut omaan profiiliini, koska en ole asiasta vielä 100% varma haluanko lapsia vai en. Mutta profiilissani lukee täysin selkeästi että etsin vain pitkäaikaista seuraa.

Monet treffit on kyllä tullut turhaan käytyä kun mies ei osaa lukea, heti ensimmäisillä tai viimeistään toisilla treffeillä alkaa seksivonkaus ja itseäni ei voisi irtoseksi vähempää kiinnostaa. Turhaan on tuhlattu molempien aikaa!

Vierailija
9/19 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin kukaan edes etsii tinderistä seuraa ajatuksella "etsin tuleville lapsilleni isää" . Jos vakavasti seuraa etsii niin lapsista voidaan keskustella sitten treffeillä tai mahdollisesti parisuhteen aikana, mutta miksi kukaan laittaa tinderprofiiliin että haluaa lapsia joskus jos ei kuitenkaan hae seuraa ajatellen "tuostapa minulle komea siittäjä".. kannattaa itse laittaa maininta profiiliin että en halua lapsia, kyllä niitä naisiakin on, jotka eivät koskaan halua lapsia.

Vierailija
10/19 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nro 9:ään kommentoisin, että minä etsin lasteni isää Tinderistä ja vaikuttaisi näin vuoden yhdessäolon (sekä asumisen) jälkeen, että löysin hänet.

Mielestäni se olisi hyvä ratkaisu, jos jokainen rehellisesti laittaisi mitä etsii. Turhauttavaa kuluttaa aikaansa pyörittelyyn. Skippasinkin heti ";)"-tapaukset ja myöskin ilman kuvausta olevat.

Vierailija
11/19 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Opettele kirjoittamaan. Vapaaehtoinen lapsettomuus kasvattaa suosiotaan koko ajan, mutta edelleen lasten hankkiminen on normi, ja jos ap ei nimenomaan halua lapsia ikinä, kannattaa mainita siitä omassa profiilissa tai ottaa asia esille mahdollisimman pian uuden Tinder-tuttavuuden kanssa. Siihen asti kannattaa olettaa, että se nainen todennäköisesti haluaa lapsia jossain vaiheessa. Näin säästyy pettymyksiltä.

Joka kolmas sinkku ei halua ollenkaan lapsia.

Vierailija
12/19 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko sinä ap itse profiilissasi kertonut, että et halua lapsia?

Vierailija
13/19 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nro 9:ään kommentoisin, että minä etsin lasteni isää Tinderistä ja vaikuttaisi näin vuoden yhdessäolon (sekä asumisen) jälkeen, että löysin hänet.

Mielestäni se olisi hyvä ratkaisu, jos jokainen rehellisesti laittaisi mitä etsii. Turhauttavaa kuluttaa aikaansa pyörittelyyn. Skippasinkin heti ";)"-tapaukset ja myöskin ilman kuvausta olevat.

Laitoitko sinä profiilitekstiin jo, että haet miestä jonka kanssa voit alkaa tekemään lapsia? Vai kerroitko vain hakevasi parisuhdetta, kumppania tositarkoituksella?

Vierailija
14/19 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei lukenut Tinderin profiilissa mitään, kaksi viikkoa Tinderiä käytin ja poistin sen sitten, kun aloin aika pian seurustella yhden miehen kanssa sieltä. Aika nopeasti keskusteltiin siitä, että mitä molemmat haluamme ja sattumoisin tulevaisuuden haaveet näyttivät melko samanlaisilta. Ei kai sitä tartte kaikkea kertoa siellä Tinderin profiilissa, vaan voi itse kertoa asioistaan sille, jolle haluaa ne kertoa..

Vierailija
15/19 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikseivät miehet laita että haluat vain seksiä? Ehtii yleensä jonkin verran jutella ennen kuin kertoo ja sitten mies vetää itkupotkuraivarit kun en anna.

Vierailija
16/19 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laitoitko sinä profiilitekstiin jo, että haet miestä jonka kanssa voit alkaa tekemään lapsia? Vai kerroitko vain hakevasi parisuhdetta, kumppania tositarkoituksella?

Jos olisin keksinyt, niin olisin hyvin voinut laittaakin, että haen lasteni isää. Voin kuvitella, että moni olisi tosin ihmetellyt, kun ikää oli silloin nipinnapin 23. Laitoin kuitenkin, että "en etsi yhden illan juttuja". Ja kysyin sitä miehiltä vielä erikseen varmistaakseni asian.

Vierailija
17/19 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki eivät tiedä asiaa varmaksi. Jos vaikka parikymppisenä on sanoo, että ei halua lapsia, niin 15 vuotta myöhemmin voikin olla asiasta eri mieltä. 20-vuotiaalle vauvakuumeileva mies olisi ollut kauhistus.

Vierailija
18/19 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa siirtyä käyttämään vaikka OkCupidia jos haluaa tutustua tarkemmin ennen keskustelun aloittamista. Tinderin koko idea on siirtyä nopeasti keskustelemaan monen kanssa ja siitä sitten lähteä kyselemaan ja kartoittamaan miten haaveet kohtaa keskenään.

Molemmissa on omat hyvät puolensa.

Vierailija
19/19 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet voisivat laittaa tilin saldon, peniksen koon ja pituuden esittelytekstiin. Ja sen, onko entisiä lapsia ja ex-muijaa elätettävänä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kolme