Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pystyykö netistä iskemään miehiä jos on ruma naama?

Vierailija
11.09.2017 |

Minulla naama on ehdottomasti heikoin kohta. Muuhun kroppaan olen ihan tyytyväinen. Onko mahdollista löytää miehiä netistä vai parempi etsiä muualta? Miten tyrkkyä on jos jo keskustelun alkuvaiheissa lähettää miehelle kokovartalokuvan itsestään vaikka jumppavaatteissa? Vihaan naamakuvien lähettelyä koska niissä olen vähiten viehättävä.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita mahd hyvä kuva susta. Mäkin saan itsestäni suht nättejä kuvia mutta livenä olen hirveän näköinen. Sitten vielä joku muokkaus kuvaan että näytät paremmalta. Eipä nuo miehet mua toiste halua tavata mutta saanpahan sen yhden seksikerran.

Vierailija
2/4 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksiä riittää, naimisiin eivät huoli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä välttelin pitkän aikaa kaikkia netin sosiaalisia toimintoja ruman naamani takia. Facebookiinkin tein tilin vasta sitten kun alkoi olla ihan pakko ja nimitys 'naamakirja' oli todella ahdistava. Joskus aikaisemmin kun tapasin chateissä miehiä niin lähettelin heille mielummin alusvaatekuviani (oikeasti..:o..) kuin pelkkiä kasvokuvia. Mutta kyllä siihen ajan myötä oppi. Kukaan ei ole täydellinen ja jos vastapuoli on fiksu niin ymmärtää että naamakuva on pelkkä naamakuva.

Vierailija
4/4 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksiä riittää, naimisiin eivät huoli.

Eli ongelma on kamalassa luonteessa