Mitä mieltä miehestä joka suihkun jälkeen voitelee koko kroppansa?
Nyt ei ole kyse ihotaudista, erityisen kuivasta ihosta tms. Ja käyttää ihan tavallista vartalovoidetta, ei mitään herkän ihon tms.
Kommentit (33)
Jos tämä mies on myös täysin karvaton ja iho sen jälkeen kiiltää ällösti, niin ei jatkoon.
Hyvä,että hoitaa ihoaan.Kyllä jotkut miehet meikkaavatkin.
rusketus pysyy paremmin, itsekin teen tuota. Ja voin luvata että panisit minua, kysyttävää ?
En ajattele mitään. Pitäisikö? Olen itse nainen ja rasvaan itseni joka toinen päivä suihkussa käynnin jälkeen. Moni mies on kehunut kuinka pehmeä ihoni on. Itse en sitä huomaa/tiedosta mutta kai se sitten on pehmeämpi kuin normaalisti naislla on jotka eivät rasvaa kroppaansa?
Vaikka en ole kemikaalikammoinen niin en todellakaan voitelisi koko kroppaani yhtään millään tavallisella vartalovoiteella. Siinä tulee nimittäin aikamoinen kuormitus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
rusketus pysyy paremmin, itsekin teen tuota. Ja voin luvata että panisit minua, kysyttävää ?
Seksi on ällöttävää
Naisten kakalla käynti on ällöttävää, hyi yöks
Niin miesten kakalla käynti on seksikästä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seksi on ällöttävää
Naisten kakalla käynti on ällöttävää, hyi yöks
Niin miesten kakalla käynti on seksikästä?
se on normaalia, naisten paskominen ei
Mies käy paskalla, ei kakalla.
Persut käy jöötillä.
MInkä ihmeen takia ajattelisin random-miehen ihonhoidosta yhtään mitään? En minä mieti, mahtaako joku mies jossakin rasvailla itseään. Miksi miettisin?
Sitä mieltä, että ompa naismainen mies. Ei jatkoon.
Rasvaamisessa ei mitään, kunhan ei ole sarjaa joka ruumiinosalle oma hoitovoide. Jos ihokarvojakin ajelee, niin sitten mennään kuvottavalla tavalla liiallisen naisellisuuden puolelle...
Voidelkoon itseään miten haluaa kunhan ei naurismassalla itseään voitele sitä kun kaivataan naurisleivässä jos vaan niitä nauriita myytäisiin?