Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kellään muulla ongelmaa sieraimiin jäävien räkäpallojen kanssa?

Vierailija
11.09.2017 |

Aah taas alkaa se ihana aikakausi, kun saa unohtaa spontaanit poikkeamiset kauppoihin ja kahviloihin. Niin helvetillinen show aina ottaa hanskat pois, niistää, sitten vähän peilailla nenää, niistää taas uudelleen, ja vielä vähän peilailla. En jaksa tätä :( Nenäkarvat ovat melko olemattomat, mutta silti noita palloja kerääntyy.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen kamala ihminen. Menen vähän sivummalle ja kaivan ne kuivat klöntit nenästäni sormellani. Ei ne edes niistämällä lähde. Käsittääkseni niin tekee aika moni muukin. Lakkaa sievistelemästä.

Vierailija
2/10 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen kamala ihminen. Menen vähän sivummalle ja kaivan ne kuivat klöntit nenästäni sormellani. Ei ne edes niistämällä lähde. Käsittääkseni niin tekee aika moni muukin. Lakkaa sievistelemästä.

Monesti mietin kehtaako näin tehdä! :D Nenäliinalla sit yritän aina niitä kaivella

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sormi nenään vain ! Ei tosin keskellä kahvilaa :D  Ja varovasti pitkien kynsien kanssa

Vierailija
4/10 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla, mutta miehellä on. Sitä vaivaa kun pyyhin ne valkoiseen seinään sängyn vieressä.

Vierailija
5/10 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi hitto. Kaivelkaa vanupuikoilla tai peskää edes ne räkäkäpälänne.

Vierailija
6/10 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei taatusti lähde vanupuikolla, on ne sen verran sitkeitä palluroita. Lakkaa jeesustelemasta! :D

Vierailija
7/10 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupoissa yms yritän vaan niistää, jos ei lähde niin antaa olla. Likaisilla käsillä en halua lähteä nenää kaivelemaan. Kotona sitten kaivan senkin edestä.

Vierailija
8/10 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkillä kynsillä saa hyvin kaiveltua ne pallerot pois. :)

Vierailija
9/10 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei taatusti lähde vanupuikolla, on ne sen verran sitkeitä palluroita. Lakkaa jeesustelemasta! :D

Et vain osaa, limakäsi.

Vierailija
10/10 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muodostuminen lakkasi, kun jätin kaiken maitoproteiinin ja sitä myöten kaseiinin pois.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän seitsemän