Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

KESÄHAASTE

05.04.2006 |

Huomenta kaikille !

Taas täällä jo heti aikaisesta. Johtunee varmaan tuosta takuuvarmasta nahkavekkarin kello 7 herätyksestä.

Joo viikko meni miten meni. Yritin pysyä pisteillä. Pari kunnon repeämää oli ja liikunta mitä se on ??

No se varmaan johtuu siitä että olen ollut neljän seinän " vanki" perjantaista kun lapsi kipeä.

Siitä huolimatta hei puntari näytti tänään 70 ja karvan verran päälle.

Eli

Aloitus 73kg

viime viikko 71kg

ja nyt 70 kg

Tavoite olis ennen pääsiäistä saada tuo luku alkamaan 6:lla.

Täytyy sanoa että vaikka kiloja ei vielä huimasti ole lähtenyt niin eilen kun laiton talvella ostamani farkut (ostanut tarkoituksella ns normaali kokoa). Niin ne olivat erittäin tiukat vielä kuukausi sitten. Vaan miten kävi eilen. Ne solahti päälle ilman kiristystä. Vaikka kiloja ei lähtenyt niin senttejä varmasti. Harmittaa kun ei silloin alussa tullut mitanneeksi. Mutta kyllä antoi tuokin ihmeesti lisä stemppiä.

Sitä myös kaikille mukana " kituvulle"

Vuffi

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
05.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme ja kumma, vaaka näytti tänään tasan kiloa vähemmän kuin viimeviikolla samaan aikaan, yllätyin kyllä kun tulee käytyä puntarilla päivittäin (vaikka ei kait kannattaisi) ja etukäteen näytti siltä että ei noin paljoa lähtisi.. Mutta kiva niin!

Pointsit karkasivat taas käsistä viimeviikon lopulla, mutta hyvin taas viikolla niitä olen sitten ottanu takaisin päin. Kävelylenkkejä jonkun verran olen tehnyt, ja se on ainakin ollut raskasta kun tuota hiivatin sohjoa on jokapaikka täynnä! Koska tulisi kevät ja kaikki lumi katoaisi?!?

viimeviikolla 69,9kg

tänään 68,9kg

viikkopudotus -1kg

Tavoite 65kg

Vierailija
2/14 |
05.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpäs on hyvin teillä paino tippunut. Ihan nolottaa tunnustaa, että täällä ollaan edelleen tiukasti siinä samassa painossa jo vaikka kuin monetta viikkoa... =/ Tosin ei tuolla meidän vaakalla kyllä saa kuin tasakilot, joka sataa grammaa ei siis pysty mittaamaan (seli seli...;)).

Kuluneella viikolla olen saanut vähän taas otetta takaisin, oikeaan suuntaan taas menossa. Ja Kashmirin innoittamana innostuin kokeileen niitä " tavoitehousuja" päälle ja nehän mahtui! Ja siitä innostuneena hain varastosta laatikollisen vanhoja housuja/hameita, jotka olin joulun tienoolla sinne vienyt toivottomina tapauksina ja kas kummaa KAIKKI vanhat vaatteet mahtui päälle!!! =) Olin ratketa riemusta!!! Tosin osa on vielä vähän tiukkaa, että en kyllä ihmisten ilmoille lähtisi tai pelottaa et ratkee kun istuu, mut kuitenkin meni päälle, kun joulun aikaan ei edes vielä noussut ylös asti tai vyötärölle jäi varmaan 15 sentin rako. Eli jotain on kuitenkin tapahtunut, vaikka ei kiloja ole kuluneilla viikoilla lähtenytkään. Huippua! Tästä on hyvä jatkaa.

Paino kuitenkin edelleen se 81 kg, mutta sitähän me ei tuijotella pelkästään, eihän ?!?

-Riemusta ratkeava Kieppuli-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
05.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan pikaisesti viikon tuloksen kun ei toi kuopus tänään pidä mun nettitouhuista...

paino viime vkolla 68

tänään 67,5

Vierailija
4/14 |
05.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

... en laihdu tätä menoa ikinä! Viime viikolla pinon jälkeen paino kävi jo 70,8:ssa mutta jostain syystä nousi sitten taas takaisin. Olen ollut kipeänä ja suklaa on ollut tähän hyvä lohduttaja. Innostuin nimittäin hiihdosta valtavasti, mutta into laantui heti sairastuttuani, luonnollisesti. Paino on kuitenki sama ku viime viikolla, ei onneks enempää. Lupaan että ens viikolla on kilo vähemmän ku nyt. Pakko olla!!!

Lähtö 73,8

Viime vko 71,2

Nyt 71,2

Tavoite 65-60

::anselmus::

Vierailija
5/14 |
05.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas se viikko vierähti ja täällä ollaan sairasteltu flunssaa, joten liikkumiset on jäänyt vähiin jne.. mut eipä siinä. Alkaa olla jo paremmalla puolella toivottavasti.

Tuo on totta, et ne lempifarkut tms.. on se paras kannustin. Vaaka näyttää mitä näyttää, ei tuijoteta liika sitä :) Ne mitat kannattaa ottaa vielä tässäkin vaiheessa! Se on tosi mielnkiintoista seurata miten se rasva sieltä sulaa ja luvut pienenee ;)

Joku kirjoitti, et vaaka näyttää vain kilon tarkkuudella, niin on totta, et ku näinkin tieheästi punnitaan itsemme, niin 100g tarkuudella punnitseva olisi motivoivampi! Toki pärjää ilmankin, mutta suosittelen hankkimaan jos mahdollista niin tarkemman! Taikka enemmän keskittyä vaikka noihin mittoihin.

Mä kattoin tuolta jostain toisesta pinosta et oli merkitty painot sillai et:

lähtöpaino/paino tänään/tavoite Eli esim. mulla

73.5/71.6/64

Eli varastetaanko idea ja tehdään mekin niin, minusta tuo on selkeä. Ja lisäksi voi laittaa sen viikko pudotuksen jos haluaa. Mutta tärkeää sekin muistaa et paino vaihtelee niin paljon esim. kk kierron jne.. mukaan et parempi katsoakin kokonaisuutta :)

Tsemppiä kehiin edelleen naiset!!!

Vierailija
6/14 |
05.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ei ole paino pudonnut viime viikosta ollenkaan, mutta kadonnut itsekuri löytyi jälleen :-) Luin täältä tosta Partasen tehodieetistä ja rupesin sitä noudattamaan, en ihan kirjaimellisesti mutta mukaillen. Huomasin senkin että joutuu syömään useammin kun on tottunut, ehkä yksi syy noihin repsahtamisiin on ollut liian vähä syöminen. No katsotaan miten käy, tuskin on haittaakaan kun vaikuttaa aika monipuoliselta ja muutenkin terveelliseltä ruokalistalta. Kaiken lisäksi ruuat mun makuun kun usein noissa esimerkkilistoissa aina ihan ihme sapuskoja :-)

Mä en ole vieläkään uskaltanut kokeilla mitään vanhoja housuja, vyötärön olen kyllä mitannut tällä viikolla ekan kerran. Ehkä sitten ensi viikolla. Toivokaamme pikaista lumien ja läskien sulamista!

En muista nyt miten se ehdotus merkinnästä meni joten laitan niin kuin ennen

Lähtö 81,9

Nyt 78,8 (viikkopudotus -0 kg)

Tavoite 70 kg

Vierailija
7/14 |
07.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ollaan taas naama näkkärillä, kilo on lähtenyt viime viikosta =). Eilen punnituksen jälkeen yritin pyyhkiä sitä typerää virnettä naamalta, mutta en tainnut oikein onnistua.

Hauska kuulla, että Kieppulikin on uskaltautunut kokeilemaan niitä housujaan niin hienoin tuloksin! On se kyllä hieno fiilis, kun housut meneekin ihan päälle asti, eivätkä jää masentavasti reisiin jumiin tms.

Tsemppiä kaikille, nyt kutsuu aamupuuro!

Viikon pudotus -1kg

Kokonaispudotus 2,1 kg ja pointseilla kolme viikkoa.

Vierailija
8/14 |
07.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedättekös mitä tässä samalla teen.Juon viinerikahvit!!Hyi minua!Mies toi kaupasta viineripussin ja arvatkaas pystynkö vastustamaan kiusausta.Tää on mun heikkous.Siinä oon luja että itse en koskaan tuo kaupasta herkkuja ja helppo olla syömättä kotona kun ei niitä herkkuja ole.mutta kun tuo mies on tuollanen herkkupylly!!

Mutt tällä viikolla on 2kertaa saanu kuulla olevani hoikka.Neuvolatäti sanoi kun kuopus menee -15 käyrällä että eihän se ihme jos lapsi on siro kun äitikin on.Ja tänään eräs tuttava jota en oo nähny pitkään aikaan sano että onpas toinen lapsi vieny sulta kilot.Ja laihtunu oon tammikuusta 3-4kg,aika huvittavaa..Mut gollegepaita päällä näytänkin suht hoikalta mut auta armias jos laitan tiukemman paidan päälle.Ihan kuin raskaana ois vähintään 6kuukaudella.

Joopa,mut ei tää viineri kovin hyvälle maistunu,paha olo tuli!En suosittele!!

Vierailija
9/14 |
09.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei enää vissiin ajatus pysy mukana ku karkailee tuollalailla. Taitaa kaikki olla viikonlopun vietossa kun hiljaista täällä. Nyt on kyllä vuorostaan täällä ollu surkeet ilmat, tullu päivät pitkät vuorotellen vettä, lunta, räntää... Yks aamu satoi lunta ja sitten se näytti loppuneen ja innoisani puin itseni ja pojan pihavaatteisiin, että lähetään pulkkaileen, mutta eikö mitä, ulkona huomasin että vettähän täällä tulee =( Poika rukka oli ihan ihmeissään moisesta pikaulkoilusta, eipä edes älynnyt vastalauseita päästää kun tultiin takaisin sisälle, katsoi vaan ihmeissään.

Tinttarelli: olen kyllä miettinyt, että semmoinen digitaalinen vaaka olisi tosi kätevä ja ennenkaikkea tarkempi (siis myös motivoivampi), mutta kaikki mitä olen sattunut näkemään on ollut niin hintavia että en ole raskinut. Jos joku tietää, mistä kohuuhinnalla löytyisi, vinkkejä otetaan vastaan?!

Mirabella: olen niin huono muistamaan täällä näitä nimimerkkejä, että nyt vasta huomaan, että tosiaan, sähän jo kirjotteletki tähän pinoon =) En ois varmaan huomannut vieläkään, jos et olisi sitä tuolla toisaalla maininnut =)

Henriikka: Vähän samanlainen tilanne täällä. Eli että itseni saan kyllä kaupassa (lähes) aina hillittyä, että en mitään epäterveellistä osta, mutta annahan kun mies menee käymään ostoksilla... Eikä tarvi edes kauppaan mennä, riittää että käy vaikka loton heittämässä kiskalle niin johan on taas joku herkkupussi mukana. Ja kun ei ole itsehillintää niin ei ole eli tulee sitten minunkin herkuteltua " ryhmäpaineesta" . Tosin viimeaikoina olen kyllä hyvin onnistunut iskostamaan että jos ostat niin pidät kyllä multa ainakin piilossa!

Oli muuten ukkokullalla hyvä ilme ku kerroin, et vanhat housut mahtuu. Kattoi päästä varpaisiin ja sanoi, että uskoiskohan tuota (mokoma ;)) mutta ku omin silmin näki ku vetäsin housut jalkaan nii oli pakko uskoo. Miehelläkin on menossa ikuisuusprojekti nimeltä " painonpudotus kymmenellä kilolla-takaisin entisiin mittoihin" , joten tämä oli kyllä erävoitto mulle!!!

Mutta täytynee lähteä tutumaan, että jaksaa taas aamulla aikaisin, liian aikaisin jos multa kysytään, herätä... onneksi sitä ei kysytä vaan noustava on, muuten notkuisin sängyssä varmaan iltapäivän puolelle ;)

Vierailija
10/14 |
10.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi viiko alkanut jälleen ja maha pömpöttää.En uskaltautunut edes vaakaan.Toivottavasti se pömpöttää eilisistä maitoon tehtyistä letuista.Maha on tosi herkkä reagoimaan kaikkeen turpoamalla.

Eilen oli ihanan keväinen keli.Tuli sauvakäveltyä tunnin lenkki ja selkäkin tuntuu ihmeen hyvälle tänäaamuna.Ois reilu kuukausi aikaa naistenkymppiin mihin ilmottauduin.

Mulla synttärit lähenee ja olen toivonut lahjaksi 100g tarkkuudella näyttävää vaakaa.Meidän vaaka on kans tosi typerä.jos käy 3kertaa peräkkäin puntarilla painohaarukka voi olla 1,5kiloa.Seuraappa siinä sitten painon pudotusta.

Jaahas,pitäisköhän sitä lähteä tekemään jotain hyödyllistä..pyykkikoneen tyhjäämistä,imurointia..plääh!

Keskiviikkoon!!

Vierailija
11/14 |
10.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

moi,

surffailin netanttilan sivuilla, sieltä löytyis edullinen 100g tarkkuudella näyttävä vaaka. hintaa on 35¿, ja voi maksaa kolmessa erässä, eli sit 3X12¿. mun mielestä aika edullinen, kun jossain oon nähny et maksaa noin 50¿!

Mä oon täällä nyt ihan " turvoksissa" , menkat pahimmillaan joten tälläviikolla tuskin meikäläinen kertoo niin hienoja lukemia kuin parilla menneellä viikolla...

mut palataan keskiviikkona!!

Vierailija
12/14 |
11.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tosiaan vieläkö vois tulla mukaan tähän pinoon?? Olisi tarkoitus saada kesäksi sellainen 5kiloa tai enemmänkin pois. Ihannepainoon on matkaa n14kiloo että laihdutus kyllä jatkuu sitten kesän jälkeenkin...

Tää pino vaan pisti silmään kun oli niin houkutteleva aloitus.

Vierailija
13/14 |
12.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli meillä on tuo KESÄHAASTE otsikkona ja näin keskiviikoisin pinoudutaan. Useimmilla on ollutkin tavoite pudottaa +/-10kg ja varmasti menee syksyynkin, ainakin miún aikataululla, mutta kyllä jo kesällä ollaan varmasti kapeammassa kunnossa :) Tervetuloa mukaan! Etsi viikko 15 Kesähaaste pino ja sinne vaan!

Vierailija
14/14 |
12.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen toivottoman surkea laihduttaja ja ajattelin että jos tälläinen pinosysteemi tuottaisi paremmin tulosta. Eli pudotettavaa olisi vaivaiset kaksi, korkeintaan kolme kiloa, mutta kun ei meinaa millään lähteä, vaikka olen helmikuusta asti jo enemmän tai vähemmän yrittänyt pudottaa. Siis kesällä haluaisin painaa 55kg, kuten viime kesänä ja syksynä jne, kunnes jostain syystä yhtä-äkkiä lihoin 57-58 kiloon ja siihen paino on jämähtänyt. Otetaanko näin pienen määrän pudottaja mukaan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kaksi