Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äitini tuhlaa omaisuutensa siskoni perheeseen

Vierailija
10.09.2017 |

Ärsyttää. Siskon perhe saa lahjoina mutsilta vuodessa suuria summia. Lapsia on kolme, niille kaikille synttärilahjat, joululahjat ym. Mitkä milloinkin lahjat. Rahaa, vaatteita, leluja ym ym ym.

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun lapsetko ei saa lahjoja?

Vierailija
2/46 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai aikuinen ihminen saa itse päättää mihin rahansa laittaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän, että tuntuu epäreilulta jos itse ei saa yhtään mitään, mutta se on äitisi päätös ja hän saa käyttää omaisuutensa miten katsoo parhaaksi.

Vierailija
4/46 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla lapsia? Äitisi siis ostaa lapsenlapsilleen lahjoja merkki- ja juhlapäivinä. Eikai siinä mitään pahaa ole, ellei sitten ole niin että sulla on myös lapsia joille hän ei osta mitään.

Vierailija
5/46 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee sinäkin lapsia, kuivatussu.

Vierailija
6/46 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niinhän sitä tavataan ostaa sukulaislapsille lahjoja. Eikö hän osta sinun lapsillesi mitään, vai onko sinulla lapsia ollenkaan?

Vierailija
7/46 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä isovanhemmat antavat lapsenlapsille synttäri ja joululahjoja.   Taidat olla jo vähän perinnön perässä..

Vierailija
8/46 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitisi suosii siskoasi ja hänen lapsiaan enemmän. Sori vaan, mut tosi.

Vierailija
9/46 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole lapsia. Mun mielestä olisi reilua ostaa minulle sitten edes jotain kalliimpaa.

Jos siskon perheen lahjoihin menee tonni, niin silloin minulle voisi ostaa samalla summalla jotain laadukasta. Esim. Laukun ja koruja.

Vierailija
10/46 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tee sinäkin lapsia. Ongelma ratkaistu.

Vierailija
11/46 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppi tekee aivan samaa, meilläkin on kaksi lasta mutta he eivät saa koskaan mitään. Siskon miehen lapsia kyllä kuljetetaan Disneylandiin yms..

Toivottavasti älyävät säästää edes hiukan vanhuuden varalle koska minä ja mieheni emme ainakaan aio heitä hoitaa.

Vierailija
12/46 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei ole lapsia. Mun mielestä olisi reilua ostaa minulle sitten edes jotain kalliimpaa.

Jos siskon perheen lahjoihin menee tonni, niin silloin minulle voisi ostaa samalla summalla jotain laadukasta. Esim. Laukun ja koruja.

pösilö

Vierailija
13/46 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutsi vois ihan hyvin tehdä niin kuin minäkin. Annan niille yleensä lahjaksi jonkun pelin tms. Yhteisen lahjan. Muuten olisi mun mielestä epäreilua, että minä ostan kuusi lahjaa, mutta saan vain yhden.

Vierailija
14/46 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkun pitäisi kasvaa aikuiseksi. 

Vierailija
15/46 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kadehdit siis siskosi lapsia? Minkä ikäinen olet? Joko olisi aika aikuistua ja ostella itse korut ja laukut!

Vierailija
16/46 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä? Olet aikuinen, ja kadehtit siskosi lapsilta heidän lahjojaan? Oikeasti?

Vierailija
17/46 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anoppi tekee aivan samaa, meilläkin on kaksi lasta mutta he eivät saa koskaan mitään. Siskon miehen lapsia kyllä kuljetetaan Disneylandiin yms..

Toivottavasti älyävät säästää edes hiukan vanhuuden varalle koska minä ja mieheni emme ainakaan aio heitä hoitaa.

Yritä edes. Anopin siskon miehen lapset? 😂

Vierailija
18/46 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutsi vois ihan hyvin tehdä niin kuin minäkin. Annan niille yleensä lahjaksi jonkun pelin tms. Yhteisen lahjan. Muuten olisi mun mielestä epäreilua, että minä ostan kuusi lahjaa, mutta saan vain yhden.

Tämän on pakko olla huono provo. Onko se oikeasti sinulta pois, jos joku haluaa ostaa lapsenlapsilleen synttäri/joululahjoja? Ja sinä olet aikuinen ihminen?

Vierailija
19/46 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis onko tää muka kaikkien mielestä reilua mua kohtaan?

Vierailija
20/46 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko sulla ikää 13 tai jotain sinne suuntaan? Vanhempani ostavat siskoni lapselle varmaan 1000 eurolla joka vuosi lahjoja ja vaatteita. Ei se mua lapsettomana haittaa ollenkaan. Ja vaikka olisi lapsi niin ei siltikään haittaisi. En mä nyt niin niillä lahjoilla edes mitään tee. Jos haluan jotain niin menen sen itse kaupasta ostamaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän seitsemän