Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä teette sunnuntaisin?

Vierailija
10.09.2017 |

Mitä teette sunnuntaisin? En keksi mitään tekemistä. Ja yksin ei huvita oikein mikään.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään olen käynyt kaupassa ja istunut tietokoneella kaiken muun ajan. Kohta käyn lenkillä ja sitten tulen takaisin koneelle ja menen saunaan.

Tyhjää on elämä ilman kavereita ja parisuhdetta.

Vierailija
2/20 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään oon siivonnut, katsonut yhden jakson greyn anatomiaa, yhden leffan ja sitten maannut vaan ja kattonut telkkaa. Nyt odotan että x factor alkaa ja sen jälkeen nukkumaan. Mulla aina sunnuntait tämmösiä chillejä. Kavereita mulla ei oo. Kiva mennä huomenna töihin niin on jotain tekemistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töitä tai kotitöitä.

Vierailija
4/20 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänään olen käynyt kaupassa ja istunut tietokoneella kaiken muun ajan. Kohta käyn lenkillä ja sitten tulen takaisin koneelle ja menen saunaan.

Tyhjää on elämä ilman kavereita ja parisuhdetta.

Mulla tämä sama tilanne, että vähän kavereita eikä miestä. Kaikilla kavereilla tuntuu aina olevan jotain muuta.

Ap

Vierailija
5/20 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käynyt lenkillä ja ollut vaan... (Ja hieman odotellut Tori.fi:sta ostamaani juttua, joka piti tulla jo iltapäivällä..)

Vierailija
6/20 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukuin aamulla pitkään, söin aamiaista ja surffasin netissä. Sitten kävin kävelyllä ja pyörimässä kaupungilla. Kotiin harrastamaan seksiä, sitten poikkeuksellisesti piti tehdä vähän töitä ja nyt syön ja katson telkkaria. Normi sunnuntai siis.

Vierailija
7/20 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin vanhemmilla syömässä. Nyt katson jalkapalloa ja poden eksistentiaalista tuskaa.

Vierailija
8/20 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lepopäivä.

Vierailija
9/20 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt kuntosalilla, siivonnut, pessyt pyykkiä, käynyt ostamassa ensi viikon ruuat, kuskannut lasta harrastukseen.

Vierailija
10/20 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikonlopunviettäjä kirjoitti:

Nukuin aamulla pitkään, söin aamiaista ja surffasin netissä. Sitten kävin kävelyllä ja pyörimässä kaupungilla. Kotiin harrastamaan seksiä, sitten poikkeuksellisesti piti tehdä vähän töitä ja nyt syön ja katson telkkaria. Normi sunnuntai siis.

:DDDDD Mahtaa seksi olla sinulle uusi asia. Kuka kertoo erikseen harrastavansa seksiä? Oh my gosh...

Oma lukuni on 13, joten turha naaman aukominen on turhaa.

Vierailija
11/20 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap: ole onnellinen, ei se sinkkuun niin kauheaa ole. Ei nimittäin parisuhdekaan koskaan ole täydellistä ts. täydellistä elämää ei ole. Meillä su-päivä on taas mennyt miehen kanssa riidellessä, kun lapsi on ollut kaverilla kylässä. Ja näin menee monet viikonloput, tai yleensä toinen päivä. Joo, onko järkeä? No ei, mutta kun ei osaa vieläkään luovuttaa. Mutta siis yritä nauttia siitä, mikä sinulle tällä hetkellä on hyvin, se ei suinkaan ole itsestään selvää. Tämän huomaa viimeistään siinä vaiheessa, jos sairastuu vakavasti. Mutta tsemppiä sulle ja yritä ajatella elämäsi hyviä asioita, niin  minäkin yritän :-D

Vierailija
12/20 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mitä yleensäkin: Toisinaan sunnuntait menee töissä. Vapaalla ollessa nukun pitkään, teen ruokaa, leivon, ulkoilen, luen, katson tv:tä, tapaan ystäviä jne. Jos ollaan miehen kanssa molemmat vapaalla, saatetasn käydä brunssilla tai katsomassa futista.

Vierailija
13/20 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon kattonu netflixiä ja rentoutunu, koska sadepäivä :D

Vierailija
14/20 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli käymässä kaveri ja sen jälkeen olen pyykännyt yms.

Vierailija
15/20 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki sinkkuna olemisessa hyvätkin puolensa: ei tarvii riidellä, mutta silti kaipaan seuraa. Jotenkin tuntuu tyhmältä lähteä yksin tekemään mitään.

Ap

Vierailija
16/20 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen nukkunut kymmeneen (! mitä en tee ikinä), hoitanut yhtä paperiasiaa, jota olen lykännyt ja lykännyt, pessyt pari koneellista pyykkiä, rakastellut mieheni kanssa, käynyt metsässä keräämässä suppiksia, palstaillutkin hetken, soittanut puhelun sukulaisnaiselle, ööö.. sellaista

Vierailija
17/20 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

:DDDDD Mahtaa seksi olla sinulle uusi asia. Kuka kertoo erikseen harrastavansa seksiä? Oh my gosh...

Mistä arvasit? Tietysti seksin harrastaminen on uusi asia keski-ikäiselle aviomiehelle. 😂

Vierailija
18/20 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sunnuntaina samaa kuin kaikkina muinakin päivinä eli olen töissä. :)

Vierailija
19/20 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyhmä kysymys mutta mikä luku on 13? Oot harrastanut 13 kertaa seksiä?

Vierailija
20/20 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen koko päivän hakenut aktiivisesti kokopäivätöitä - sehän se on se työttömän osa...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kahdeksan